سخنگوی ستاد ترامپ در میان کشته های کانتینانتال
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۵    ۱۳۹۶/۱۱/۶ کد خبر: 145561 منبع: پرینت

سخنگوی وزارتخارجه آمریکا از کشته و زخمی شدن شش آمریکایی در حمله به هتل کانتینانتال خبر داده بود اما شبکه خبری «سی‌ان‌ان» اعلام کرد که «گلن سلیگ» سخنگوی رییس ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله اخیر طالبان به هتل بین‌المللی اینترکانتینانتال در کابل کشته شده است.

شرکت تبلیغات رسانه «سلیگ» در «ایالت کالیفورنیا» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه ما اطلاع یافتیم که «سلیگ» رییس این شرکت و سخنگوی رییس ستاد انتخاباتی ترامپ در حمله طالبان در کابل جان خود را از دست داده است.

بر اساس این گزارش «گلن سلیگ» برای تهیه گزارش موفقیت‌ها و دستاوردهای مبارزه با تروریسم در افغانستان به کابل سفر کرده بود و همچنین تلاش می‌کرد تا یک انجمن دمکراتیک برای زنان افغانستان ایجاد کند.

«گلن سلیگ» خبرنگار سابق شبکه خبری «فاکس» بود که بعهدها شرکت تبلیغات رسانه «سلیگ» را ایجاد کرد.
وی در جریان کارزار انتخاباتی برای ریاست جمهوری آمریکا به عنوان سخنگوی رییس ستاد انتخابات ترامپ نیز فعالیت کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
کانتینانتال
نظرات بینندگان:

>>>   خوب امريكا بايد درك كند كه پشتونها و ارباب شان كه دال خور باشد أشخاص قابل قبول برأي امريكا و جامعه بين المللي نيستن و سرمايه گذاري بالآي انها اشتباه است. غني كرزي خليل زاد هم كمتر مقصر نيستن در حمله بر هوتل

>>>   شاید جان کری وزیر خارجه و نکلسون هم در میان کشته شده گان کانتینانتال باشد، خیر جای کدام نگرانی نیست، در ضمن همه خلیلزاد خلیلزاد گفته میرن همی خلیلزاد کدام شینگ بلانی حیف که ارادۀ قوی نیست اگرنی در همین وطن بسیار شخصیت ها است که مشکلات بوجود آمده را حل و فصل کنند، یا جان کری خاد آمد،،،،
نظامی منتقد
رحمت خان پیلوت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است