آخرین طرح جمعیت در برابر هیات اعزامی غنی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۶/۱۱/۶ کد خبر: 145564 منبع: پرینت

جمعیت اسلامی با توجه به انکشاف کشوری و برانگیختن حمایت سراسری در افغانستان دامنه مانور سیاسی شان را در برابر ارگ وسعت بخشیده و طرح ها و پیشنهادات جدید را در برابر ارگ به میدان کشیده است.

طبق اخبار درز کرده این پیشنهادات قرار ذیل است:
-تقرر جنرال رازق بحیث وزیر دفاع
-برکناری حنیف اتمر و استانکزی
-ملغی ساختن و ابطال پرونده جنرال دوستم و برگشت فوری جنرال دوستم به کشور
-تثبیت و افزون سازی صلاحیت های اجراییوی محمد محقق توسط کمسیون ویژه و مشترک
-گمارش مجدد هواداران حامد کرزی که از وظایف شان عزل گردیده اند
-اصلاح قانون اساسی توسط مجلس بزرگان (لوی جرگه) تغییر کمیشنرهای انتخاباتی و آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

جمعیت اخطار کرده است که در صورت عدم پذیرش طرح های شان در سراسر کشور دست به نافرمانی های مدنی زده و کنترل همه موسسات و ادارات ملکی و نظامی همه ولایات را در دست می گیرند.

توریالی خاوری‏
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمعیت اسلامی
ارگ
مذاکرات
نظرات بینندگان:

>>>   یعنی نور به مرض روانی بزرگمنشی گرفتار است!
اینها خواب وخیال سامانی است! که به حقیقت نمی رسد! و گره گلو خودرا خودش محکمتر می سازد تا زودتر خفک شود!

>>>   سلام.
... دیوانه را که از زنجیر رهاکنی به هر طرف دهن می اندازد .حال بسته کردنش مشکل است.یاغی شده ،بدتر شده میرود.عاجل نابودش کنید وگرنه کشور را به تبا هی میکشد.
شمیر با شنده کابل.

>>>   سخت گو را جواب سخت به اصلاح اورد!
میترسم که این نوشتار ها از جمعیت وربانی نباشد وسخنان دلخوش کننده وتکهنات خوشبینانه انجام نداده باشند
بهرصورت بهترین گزینه وخوبترین روش در برابر عین وغین که دست نشانده ومزدور خارجی ها ولودیسپیکر استعمارگران اند همین است که برشمردید
خارجی ها که اشغال خودرا زیر لفافه ای سازمان ملل پنهان نموده میخواهند این تجاوز را بااوردن طالب وداعش وحکمتیار توجیه کنند دیگر نمیتوانند ملت عزیزمارا فریب داده با دوروی وتناقض گوی به اهداف نادرست خود نایل اینداز یکطرف حکومت تقلبی وتصنعی وساختگی خودرا به دلیل وحدت ملی بمیان می اورند وتحمیل میکنند واز سوی دیگر ان حکومت را قانونی جلوه داده اوامر ان را قابل تنفیذ میخوانند
مگر این ملت حافظه ای خودرا از دست داده است که تقریبا دوسال پیش را ازیاد برده باشند امدن جان کیری وحکومت توافقی وغیر قانونی بودن اشرف غنی وتفلب های گسترده ورای های گوسفندی و...
توریالی غیاثی

>>>   خوب عطا و همپيمانانش حرف بدي نزده بايد ارگ بپذيره ورنه بايد روز اخر ارگ باشه

>>>   شمال بي غيرت ها خو ميخواهيد که به سلطه ٢٠٠ ساله اي پشتونها خاتمه دهيد پس چرا جنرال رازق که پشتون است به وزارت دفاع پشنهاد ميکنيد؟ بخاطريکه بيدون پشتونها شما هيچ هستين و پله خود به دوستم و محقق گرنگ ميسازيد. در جميعت کي است که جاي اشرف غني را بگيرد، عطا؟ ضيا؟ بسملله؟ امرولله؟ يونس و يا احمدولي؟
موسن

>>>   ..................... تمام شما از الف تا ی از همه اقوام که خصوصا در این سه دهه در قدرت هستند منافق و قوم پرست هستند خداوند متعال شما را مانند دیگر غارتگران تان نیست و نابود تان کند که ملت مسلمان افغان را بدبخت مهاجر و بیچاره ساختید انشاءالله مانند قارون و فرعون میشوید انشاءالله بزودی..
اه مسکین اخر دامن کثیف شما را میگیرد.

>>>   اين بيشنهادات همه اعتراف تسليم شدن به واقيعت هاى روز هست!! اين بيشنهاد اكر واقيعت باشد ( كه نيست) همان متل مشهور را بيادم أورد كه: كسى را مردم در قريه جاى نمى داد مكر او ميكفت كه أسب مرا در خانه ملك بسته كنيد!!! جميعت، شوراى نسوار و همه خاينين و دزدان كليم شان رو به جمع شدن هست أنشالله وأين ها جنين خواهشات به جا و به مورد مى كنند!!!

>>>   بجز گمارش هواداران کرزی باقی شان پیشنهادات منطقی وقابل قبول هسند!‏ یادمان باشد که کرزی بدنام وغرق در فساد بود وهست،سران تروریست طالب را آزاد کرد،ایشان در این آواخر نقش وزیر خازجه تروریستان طالب ودفاع از داعش را بازی کرده ومیکند،بارها به روسیه سفر کرده واسپانسر دیکر برای تروریستان طالب به وجود آورد!
نادرشاه

>>>   كدام جمعيت، همه اش لاف است، هيچ كار از دست شان ساخته نيست، چند روز بعد ميبنيم كه جمعيت تكاني ميشود، همه تنظيم هاي جهادي نام مجاهد را فروختند، و ذره از اسلام پيروي نكردند، و بدبختي فعلي ما مجازات خيانت ما براي اسلام و مسلمانان است.

>>>   عرض سلام!

بعضی از رسانه ها اخباری را نشر نموده اند که گویا زلمی خلیل زاد به دستور امریکا به کابل آمده و میخواهد مشکل ارگ ریاست جمهوری با ولایت بلخ را حل کند.
این خبر حقیقت ندارد بنابر درخواست آقای خلیل زاد من شخصاً با یک تعداد دوستان دیگر قبل از ظهر امروز با آقای خلیل زاد صحبت مفصلی داشتیم جناب خلیل زاد به ما گفت نه از طرف امریکا آمده ام و نه می خواهم بین بلخ و ارگ میانجی گری کنم و نه هیچ نوع ماموریت رسمی دارم، تنها تاکید خلیل زاد این بود که این مشکل هرچه عاجلتر بطور مسالمت آمیز حل شود. یکی از دوستان پرسید شما زمانی توانستید اسماعیل خان را از هرات تبدیل کنید و بالای جنرال دوستم فشار وارد کنید .
خلیل زاد گفت، آن وقت من نماینده امریکا در افغانستان بودم و از آدرس بوش سخن میگفتم حالا هیچ کس توان و قدرت آن زمان را ندارد.
#احمد سعیدی

>>>   کرزی کی بود و چه کرد؟
حمله های شبانه بر طالبان را منع ساخت۰
کمک خواستن از قوای آیساف بر ضد طالبان را منع ساخت۰
بمبارد های امریکائی ها و آیساف بر ضد طالبان را منع ساخت۰
تلاشی خانه های آنهایکه با طالبان به کمک مشکوک بودند را منع ساخت۰
سران طالبان را با وجود اعتراضات شدید ملی و بین المللی از زندانها رها ساخت۰
استفاده از سلاح موثر بر ضد طالبان را بنام استفاده از سلاح ثقیله بر ضد طالبان منع ساخت۰
افسران قوای مسلح کشور را که در سرکوب کردن طالبان از خود شایستگی و شجاعت نشان میدادند سرزنش و حتی مجازات نمود۰
طالبان قاتلین ملت مظلوم ما را برادران خود و فرزندان اصیل این کشور خواند۰
دیگر این .......... برای طالبان چه میکرد؟
۱۴ سال پیش طالبان به صفر برابر شدند وبعد از آن ۳ تریلیون دالر پول به این کشور ریخت، ولی تحت رهبری این شیاد امروز نه اقتصاد داریم و نه هم زیر بنا و طالبان هم قوی تر از پیش عرض وجود کردند

>>>   به خزعبلاتِ زلمی خلیل‌زاد وقعی نگذارید که نا‌حق دچار خودبزرگ‌بینی و توهم می‌گردد. خلیل‌زاد هیچ‌گونه موقف و ماموریت رسمی در حکومت امریکا ندارد. حرف‌های او در آریانا نیوز نطریات شخصی، غیر مسولانه و عقده‌های تلنبار شده‌ای خودش است که ریشه در تبار‌گرایی و «نیو فاشیزم افغانی» دارد. خلیل‌زاد در طول ماموریتش در افغانستان جز طراحی توطیه، ترور و سوی استفاده از قدرت امریکا علیه اقوام غیر پشتون- هیچ دست‌آوردی دیگری ندارد. زمان‌که ارگ از طرف امریکا نا‌امید گردید و معاون ترامپ در پیوند به بحران ارگ و بلخ تاکید بر حل مسالمت‌آمیز نمود، تیم غنی دست به دامن این مهره‌ای سوخته (خلیل‌زاد) برده تا اگر شود از نام و نشان او یک‌بار دیگر علیه رقبای سیاسی به‌ویژه علیه استاد عطا محمد نور استفاده سیاسی نماید. این در حالی است که مردم کشور پس از ۱۸ سال، نیرنگ و توطیه‌گری مهره‌های فاشیستِ غرب‌زده و چهره‌های این قماش را خوب شناخته ‌اند و دیگر فریب مانورکاذب وبچه‌ترسانک‌های این‌هارا را کسی نمی‌خورد. به‌آقای خلیل‌زاد بگویید که دوران استفاده از «بم‌های صوتی» گذشته و خوب است چند صباحی از باز‌نشسته‌گی و باقی‌مانده عمرشان‌را در هوای تازه بگذرانند و شوق ماموریت «مگناتن» را نکند و از خیر میانجی‌گری مغرضانه بگذرد. آقای خلیل‌زاد! شما نمی‌توانید در برابر یک نسلی‌که به‌هیچ چیز جز «عدالت اجتماعی» قانع نمی‌شوند، فایق آیید.
هارون معترف

>>>   Amirzada
تهدید های میان تهی "فرستاده" را نباید جدی گرفت!
زمان قدرت نمایی زلمی خلیلزاد در افغانستان به تاریخ پیوسته است. اما پیام های تهدید آمیز از نام" حوصله ناتو" در تلویزیون آریانا یک قدرت نمایی کاذب و بچه ترسانی بیش نیست. او یک محاسبه کودکانه ۲+۲=۶ را کرده است. اگر او حامل یک‌پیام سازنده و یا تهدید آمیز از کاخ سفید می بود هیچ نیازی نبود که قبل از ملاقات با والی بلخ استاد نور پیامش را از طریق مصاحبه با تلویزیون آریانا بگوش بلخ برساند. او خوب می داند که عطا محمد نور با بسیار فرماندهان و سیاست مد اران افغانستان تفاوت دارد، او غیر از خدا از هیچ کسی ترس ندارد. سالها قبل این را او به خلیلزاد در اوج قدرتش نشان داده بود.
حالا زمان تصمیم گیری نور بلخ است که او را تحویل می گیرد و یا او را با قبرغه های شکسته و سر افگنده از هر جایکه آمده دوباره می فرستد.

>>>   Dehgaan
ناقل‌بچه را جدی نگیرید!
خلیل‌زاد اگر آدم مهمِ بود از سوی اداره ترامپ به مقامِ گماشته می‌شد. کافیست از سفارت امریکا پرسیده شود که خلیل زاد از کدام ظرفیت، آدرس و مقام به عدالت‌خواهان می‌تازد؟! پاسخ سفارت آمریکا در کابل قطعن چنین خواهد که «آنچه را خلیلزاد گفته نظر شخصی وی می باشد و هیچ ربطی به موقف رسمی قصرسپید که چندِ پیش بطور رسمی نشر شد، ندارد» و همه ما میدانیم که موقف رسمی قصر سپید؛ تنها راه حل تنش بلخ-کابل را گفتگو میداند.
به باور من این «ناقل‌بچه» مانند کرزی درمانده شده است و قبیله او را بخاطر جنگ روانی به کابل دعوت کرده تا ظاهرن بخواهند جبهه مقاومت را تهدید کنند، از این رو گپ‌های او را جدی نگیرید، چیزی که خلیل زاد گفت، دیدگاه شخصی او است و هیچ ربطی به امریکا ندارد، تمام حرف او را می‌شود در حد نظر شخصی و تبلیغ قبیله‌گراها مانند فاشیست/پشتونست ها چون جبارناقهرمان و یا اسماعیل‌یون پشاوری که در هر برنامه تلویزیونی به آدرس جبهه مقاومت عربده می‌کشند، دانست.

>>>   Kohistani
جناب استاد عطا محمد نور
به خلیل زاد هم تعبیر خوابش گفتم وبه شما هم این را میگویم پشتیبانی ملیونی از مردم را دارید با این اخطار های میان خالی زیر بار باید نروید امریکا همه روزه جان این مردم را میگیرد بگذارید که این مرگ جمعی وبا افتخار گردد نسبت به مرگ های تدریجی توام با ترس
روس ها که در همسایه گی ما قرار داشت ولی در مقابل قدرتمردمی ایستاده گی کرده نتوانست امریکا که از انسوی اوقیانوس ها باید با ما بجنگ شکست ویتنام را تجربه خواهد کرد
واین خلیل زاد های که ۲+۲ را هشت و۱۲ نشان دادند به غرب وانها را فریب داده به کشور اوردند در کشور های قدرت مند بجرم فریب ااین قدرتها بدار ها اویخته خواهد شد
مردم با شما است باید مردم را بخاطر کرسی وامتیازات معامله نکنید
پیروزی از شماست انشا الله

>>>   خليل زاد بايد محاكمه شود، چون وي مردم ما دارد blackmail ميكند!

من شايد آقاي دونالد جي ترامپ را بهتر از خليل زاد و هر كسي ديگري در اوغانستان بشناسم. چون ما از سال هاي 2014 الي 2016 وي را از طريق كمپني كه من اكنون در آن كار ميكنم ميشناسم. آقاي ترامپ بر مسائل نظامي هيچ علاقمندي و تجربه ندارد، وي در صدد اين است كه امريكا را بر امريكايي ها برگرداند، تشنج خلق كند و درامه هاي خود را براي رسانه هاي بزرگ جهان بفروشد. تمام برنامه هاي ترامپ جنبه هاي اقتصادي و تبليغاتي-تجارتي دارد.من خيلي در مورد ت وي گپ دارم ولي اينجا فرصتش نيست..

آقاي ترامپ مشاورين آسيايي، عربي و افريقايي ندارد چي رسد كه يك موره تاريخ تير شده را مانند خليل زاد مشاور تعين كند.انصافا، خليل زاد هرگز نه مشاور و نه هم نماينده ترامپ و امريكا است.خليل زاد را بخاطر اعمال گذشته اش محاكمه كنيد كه وي بزرگترين جنايت تاريخي را بعد از شكست رژيم طالبا در كشورما مرتكب شده است.

پاليسي ميكران ما ميتوانند از اين تكس(نبشته)استفاده كنند و دروازه هاي شُبهات را بالاي خود ببندند.
فائق

>>>   جمعیت اخطار کرده ؟ به جمعیت بگوئید که از این اخطارها زیاد کرده بود بدردبخور نبود، جمعیت نشه جات را کم کنند ور نه روزگار .... نصیب شان خواهد شد.

>>>   شتر در خواب بیند پنبه دانه عطا بیند کاه و جو دانه دانه

>>>   بسیار عالی.
این مغز گندیده و مریض روانی یعنی اشرف احمدزی باید برکنار و اعدام شود

>>>   اگر دولت قادر به تطبیق قانون باشد عطا محمد و امثال شان هیچگاهی در برابر نظام ایستادگی کرده نمیتوانند ولی مشکل اساسی ضعف دولت و تطبیق قانون است. ورنه هر کس و هر شخص مکلف به رعایت قانون است و بس.

>>>   این درحقیقت بهانه جوئی شروپساد است وقتی نرمش امریکارا دیدند حالا بیشتر می خواهند محاسبه شان غلط است بالآخره عطارا مانند بن لادن ددر بستر دریای آمو دفن خواهند کرد
ر

>>>   ونیز جمعیت گفته است حساب های بانکی استاد عطا را از منجمد بودن خلاص کند

>>>   طرح عالی است باید حکومت اشرف غنی قبول کند در غیر آن مسئولیت عواقب بد آن بروش خودش است.

>>>   -گمارش مجدد هواداران حامد کرزی که از وظایف شان عزل گردیده ان(نی نی نی هرگز نه نبایئد شئود)

-برکناری حنیف اتمر و استانکزی ( شود با لکل شود صد در صد شود هر دو لنگ گم شود )

تقرر جنرال رازق بحیث وزیر دفاع ( لوی درستیز شود )

تثبیت و افزون سازی صلاحیت های اجراییوی محمد محقق توسط کمسیون ویژه و مشترک ( اگر میشودیا نمی شود به پشم اش )

خو شحا ل مشرقی وال

>>>   (خلیلزاد) طالب بود وحالا داعش شد در دقیقه ۹۰بازی امد به سوت غنی سوت زد
(خلیلزاد بازی را داغ تر کردی دفاع نور را محکم تر کردی
(خلیلزاد داره حکایت میکند
از اقای نور شکایت میکند

(خلیلزاد اخیر گلو را باز کرد
حمله ای خود را به نور اغاز کرد
نبی جاغوری

>>>   جمیعت در این طرح مرداری خود را کرده است و لست مکمل دزدان .......ها و ..............فروشان را برملا ساخته است که یکی از اینها نزد ملت افغانستان حیثیت ندارد بلکه خواهان محاکمه این ناموس فروشان است
جمهوری اسلامی افغانستان حالا دشمن اصلی خود را شناخته و باید هرچه زود تر این دشمنان دین و وطن را به دار بکشد تا مردم یک نفس ارام بکشد برای همه ملت افغانستان از داکتر غنی پشتبانی نماید تااین دزدان و ..........فروشان را به محاکمه بکشاتد و ما از جوامع بین الملی بلخصوص محکمه هاګ میخواهیم اقدام عملی نماید

>>>   Sakhizada
حقیقت را گفتی،
به راستی تا کی زلمی ........زاده برای ملت شریف افغانستان قبیله انتهاری را تعین کند و بالای مردم حاکمیت کند یک سال غفلت هزاران سال زیر یوغ پشتونیزم رفتن
یک سال حمت بکار دارد و هزاران سال دیگر مردانوار زندگی کن نه پیش خود خجالت و نه پیش فامیل خجالت و نه پیش خاک خجالت تاکی ملت مسلمان افغانستانی یتیم یک کتله کوچک و فرسوده باشد از برای خداوند بیدار شوید تاکی در خواب غفلت میباشی وطن حیثیت ناموس را دارد این .............ها خراب اش کردند اولاد های تان را به نام این وآن کشته روان هستند ، امروز نان خوردن، را برای خود و برای صغیر اولاد هائ خود نداری خلاصه زندگی شیرینت را تلخ ساخته و همه‌ی مسلمان افغانستان را یک قبیله ای کوچک در گرو خود گرفته تمام روز بیش 200 نفر از ما قربانی میگیرند ما هنوز هم در مقابل اینها دست بر حالاشه نشستیم چرا تاکی فقط
در مقابل این استبداد ایمان حمت و مردانه گی بکار است، مثل استاد عطا محمد نور رهبر ایمانی و جدانی ملت مسلمان افغانستان

>>>   اگر بجای عطا محمد باشم. در مشورت با جمعیت.. به خلیلزاد می گویم، دستت خلاص هرکاری که می کنی، بروید و بکنید. حالی ما ببینیم که شما و تمام پشتونیزم و آمریکا چی قدر وزن دارید. هیچ کسی، هیچ غلطی نمی تواند. ما غرب را دیدیدم و می دانیم که چی قدر شاریده است. عطا محمد، با تو هستیم. تو فقط ایستاد باش!!
احمد_شاه_فرید

>>>   Toghyan
اقای خلیل زاد! سخنان پرخاشگرانه ، تحمیل گرانه جانبدارانه وتهدید آمیز شمادرنقش ویسرا ، دیگردرمیان مردم افغانستان رنگ باخته و ارزش ندارد، اینجا عراق نیست ، افغانستان است، به مردم زور نشان ندهید، اتکا به قدرت زوروترفند دست یازیدن درین سرزمین شکست خورده است.

>>>   Salam
به ياد دارم در اوايل سالهاى بعد از معامله بن ، دكتر مهدى ، خليل زاد و يك فرد ديگر در يك بحث راديوى در بخش فارسى بى بى سى سهم گرفته بودند ، اگر حافظه يارى دهد ، درست زمانى بود كه پسر اسماعيل خان تازه در يك توطيه يى كه خليل زاد طرح كرده بود به قتل رسانيده شده بود، در اين بحث راديويى خليل زاد با لحن تند دكتر مهدى را تهديد كرد و آشكارا به او گفت هر كى در مقابل اهداف ما قرار گيرد سركوبش مى كنيم ، خليل زادبه عهد اش وفا كرد ، جنرال داود ، سيد خيلى ، استاد ربانى و ديگران را با مهارت كشت ، دوستم را با بم تهديد كرد و فرار ش داد ، فهيم را خانه نشين ساخت و حتا و او را وادار به اشك ريختن و ناله و زارى كرد،سياف را در مقابل استاد ربانى كانديد رياست مجلس كرد ، سر انجام همه يى رهبران هزاره و ازبيك و تاجيك را مزدور ساخت و در راستاى اهداف خود استفاده كرد.
خليل زاد به طيف محافظه كاران جمهورى خواه كه دشمن ايران و تمدن زبان پارسى اند تعلق دارد و از طرفداران سر سخت اسرايل است ، او هر چند ظاهر ن در اداره ترامپ سمت رسمى ندارد ولى با شبكه هاى افراطى محافظه كاران ارتباط فكرى دارد و هنوز هم مى تواند در مسايل كشور ما نقش داشته باشد . در مقابل خليل زاد نبايد از ضعف كار كرفت او را صراحتن بايد هشدار داد و نقش و جاى به او نبايد در مسايل افغانستان قايل شد ، با او بايد بازبان زور سخن گفت و آشكارا او را تحريم كرد.

>>>   اشتهای روزانه بیخی بند است, یک چند دانه آروق بزنین که ترش نکنین. شرم بریتان که هر روز فقط در فکر قدرت طلبی استید آخر روبه زوال استید و زمان بسیار نزدیک.

>>>   براستی که افغانستان به یک "امیر عبدالرحمن خان" ضرورت عاجل دارد که هم حق هزاره، هم حق پنجشیری و هم حق شینواری وطنفروش را در کف دستش قرار دهد و از افغانستان واحد دفاع کند!!!

>>>   جلالتمآب جنرال نور:
تاریخ شما را در آستانهٔ آزمون بزرگی قرار داده است. امیدوارم از این آزمون بزرگ سرفراز بدر آئید. کلید مؤفقیت شما این خواهد بود که همه مردم افغانستان را در آغوش گیرید و همه را برادر و خواهر خود بپندارید و از تعـصب و گرایش های قومی و منطقه ئی دوری گزینید. در غیر آن، شما نیز دیر یا زود در لجن زار کارنامه های سیاه تاریخ سقوط خواهید کرد.
دعاگو

>>>   شورای امنیت بجای اینکه در پی سرکوب دشمنان باشد در پی دسیسه توطیه علیه فرزندان اصیل کشور و ساختن آدرس های مستعار در صفحات مجازی بوده که 80 درصد این نظریه پردازان از همان مردم اند.

>>>   خلیل زاد ...........کیه؟ ..........مثل خلیل زاد وع وع بیجا کرد بزنید بر دهانش تا دیگه وع وع بیجا نکند،4 تا .........دیگر هم هست که ازمان روی کار آمدنش مردم افغانستان را تباه کردند،1 غنی.،2 عبدلله 3اتمز4 استانگزی .......،نادرشاه

>>>   اگرچه مشت این .........های چون خلیلزاد حال باز شده، و اطلاعات امریکا بسیار چیز هائی را که دیروز در باره کشور ما نمیدانست امروز میداند، ولی این مار های آستین را باید بیشتر به آنها آشکار سازیم۰
فعالین ضد تمامیت خوائی قبیله، از هر گروئی که اند، باید لابی گری موثر تر و فعال تر داشته باشند و همیشه با نامه های محرم و نامه های سر گشاده دولت، اطلاعات دولتی، و پالیسی سازان امریکا را از سهو استفاده و فریب امریکائی ها توسط افرادی چون خلیلزاد در قبال سیاست های امریکا در مورد کشور ما معلومات دهند و روشنگری کنند.
به این روباه مکار اجازه ندهید که یگانه منبع معلومات و اعتماد برای امریکائی ها در مورد کشور ما باشد، و از طرف بودن خود او در مسائل سیاسی کشور ما به امریکائی ها اطلاع دهید۰

>>>   اگر ای بار جمعیت تسلیم شد دگر حتی توان تعین یک والی ره هم در اینده نخواهد داشت و هیچکس به توانایی شان باور نخواهد کرد چرا که انها را معامله گر خواهند شناخت

>>>   چندان پیشنهاد نیست و ارگ برای مصلیحت مردم ووحتدملی این پیشنهاد را بیدون قیدو شرط بپذیرد .
زره

>>>   تا نظام سیاسی عادلانه نشود و این کشور درست نمی شود همگی بدون فحش و دعوی این را قبول کنید که بیایید نظام عادلانه بسازیم درغیر ان صورت همگی قربانی بی شماری خواهی داد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است