پیش بینی جورج سوروس از آینده ترامپ در سال 2020
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۶/۱۱/۷ کد خبر: 145578 منبع: پرینت

ورج سوروس، میلیاردر آمریکایی در اجلاس اقتصادی داووس در سوییس گفت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، می‌خواهد در این کشور دولتی مافیایی تشکیل دهد ولی نمی تواند به این هدف برسد.

جورج سوروس، میلیاردر آمریکایی در اجلاس اقتصادی داووس در سوییس گفت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، می‌خواهد در این کشور دولتی مافیایی تشکیل دهد ولی نمی تواند به این هدف برسد.

پایگاه اینترنتی نشریه نیویورکر، چاپ آمریکا، در مقاله‌ای با عنوان «چگونه جورج سوروس در داووس ترامپ را تحت‌الشعاع قرار داد» نوشت: قرار بود خبر بزرگ روز پنجشنبه در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس ورود دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا باشد و از همین رو بیشتر این تفرجگاه اسکی در سوییس تعطیل شده بود تا شرایط امنیتی برای ورود رییس جمهور آمریکا فراهم شود.

این در حالی بود که تا پنجشنبه شب، مشخص شد که ترامپ تحت‌الشعاع یک میلیاردر سال خورده منهتنی دیگر، به نام جورج سوروس، قرار گرفته است. در حالی که رییس جمهور آمریکا میزبان ضیافت شامی در داووس برای مدیران مختلف شرکت‌های تجاری بود، سوروس، در نقطه‌ی دیگری از همین شهر درباره تهدیدات مختلفی که دمکراسی‌های غربی با آن مواجه هستند، صحبت می‌کرد. شایان ذکر است که سوروس دولت ترامپ را نیز در طبقه‌بندی همین تهدیدات گنجاند و آن را یکی از تهدید‌ها برای دمکراسی‌های غربی قلمداد کرد. سوروس 87 ساله گفت: «من برهه کنونی را در تاریخ، نسبتا دردناک می‌بینم».

وی افزود: «جوامع باز در بحران قرار دارند و اَشکال مختلف دیکتاتوری و کشور‌های مافیایی ... در حال سربرافراشتن هستند. در آمریکا نیز رییس جمهور ترامپ تمایل دارد دولتی مافیایی تاسیس کند، ولی او نمی‌تواند».

سوروس همچنین پیش‌بینی کرد خطر ترامپ موقتی است و تا سال 2020 و شاید هم زودتر از بین خواهد رفت. این میلیاردر اسراییل همچنین افزود در انتخابات آتی، دمکرات‌ها احتمالا پیروزی چشمگیری را کسب خواهند کرد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است