تهدیدهای میان تهی فرستاده را نباید جدی گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۶/۱۱/۷ کد خبر: 145580 منبع: پرینت

زمان قدرت نمایی زلمی خلیلزاد در افغانستان به تاریخ پیوسته است اما پیام های تهدید آمیز از نام حوصله ناتو در تلویزیون آریانا یک قدرت نمایی کاذب و بچه ترسانی بیش نیست.

او یک محاسبه کودکانه 2+2=6 را کرده است. اگر او حامل یک‌ پیام سازنده و یا تهدید آمیز از کاخ سفید می بود هیچ نیازی نبود که قبل از ملاقات با والی بلخ استاد نور پیام اش را از طریق مصاحبه با تلویزیون آریانا به گوش بلخ برساند. او خوب می داند که عطا محمد نور با بسیار فرماندهان و سیاستمداران افغانستان تفاوت دارد او غیر از خدا از هیچ کسی ترس ندارد.

سال ها قبل این را او به خلیلزاد در اوج قدرت اش نشان داده بود حالا زمان تصمیم گیری نور بلخ است که او را تحویل می گیرد و یا او را با قبرغه های شکسته و سرافکنده از هر جایی که آمده دوباره می فرستد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
نور
نظرات بینندگان:

>>>   نور بلخ یعنی چه؟ آیاهدفت عطامحمد نور والی باشهامت بلخ است که این را من هم در همین حد یعنی مردنترس وبا غیرت قبول دارم.اما اگر اورابه نور تشبیه کنی کاملا اشتباه کرده یی.نور ظلمت وتاریکی رابه روشنی تبدیل می کند وپستی وپلشتی را می سوزاند.کارنامه های این نوری که شما درنظر دارید صحنه های تاریک وظلمانی زیاد دارد.اصلا سیاست چیزی نیست که ازنور برخاسته باشد.جنگ عطامحمدنور جنگ دو طرف دخیل درسیاست است که یک طرف می جنگد وطرف دیگر مقاومت می کند تامنافع خود وطرفدارانش راازآسیب حمله طرف مقابل حفظ نماید.فکر می کنی اگرعطا وحزب جمعیتش درین جنگ وبازی قدرت برنده شوند چیزی درین مملت فلکزده تغییر می کند؟ حافظه جمعی چیزی راچیزی رافراموش نمی کندازجمله کارنامه های عطا وحزبش را که روزی از راس تا قاعده، کل قدرت را در اختیار داشتند.شاید اشرف غنی فاشیست باشد،شاید بی کفایت وناتوان و حتی دزد باشد.امااگر او کنار برود جایش را دزد دیگری خواهد گرفت.یعنی یک دوره تسلیمی دزدان فاشیست به دزدان ناسیونالست.همین وبس. پس اینقدر ذوقزده نباش ونور راهم ازغیرنور تفکیک کن.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است