والی مستعفی غزنی فقط با غنی صحبت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۱۱/۷ کد خبر: 145602 منبع: پرینت

حرف هایی دارم که فقط به رییس جمهور می گویم.

محمدعارف شاه جهان، والی مستعفی فراه در گفتگو با جمهور گفته است که عوامل زیادی در فراه وجود دارد که من را وادار به استعفا کرده است ولی این حرف ها را فقط به رییس جمهور می گویم.

بگفته جهان، موجودیت وی در این ولایت، باعث اختلاف و چند دستگی در فراه می‌شود و برای جلوگیری از این اتفاق، می‌خواهد این ولایت را ترک کند.

اظهارات والی پیشین فراه درخصوص علت کنار رفتنش در حالی است که وی پس از تظاهرات گسترده مردمی از روز چهارشنبه 4 دلو 96 در مقابل ساختمان ولایت فراه استعفای خود را مطرح کرده است.

گفتنی است که ولایت فراه در روزهای اخیر پر خبرترین منطقه غرب کشور بوده است و جنگ‌های چهارهفته ای طالبان، کشته شدن آمر امنیت، سقوط پاسگاه‌ها، تلفات سربازان پولیس، استعفای والی و ادعاها در مورد مافیایی که پنهانی در فراه کار می‌کند، به این دامنه دلایل ناامنی ها و جنگ در این ولایت بیشتر دامن زده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شاه جهان
فراه
نظرات بینندگان:

>>>   والی غزنی یا فراه ؟
همه جا پر از تقلب است عنوان والی غزنی متن والی فراه !!!!!!

>>>   والی مستعفی فراه واقعا آدم ساده بوده او فکر میکند که صحبت کردن با "خبرچین"
سی آی ای اسرار را حفظ میکند!

>>>   هر كس كه با غني از روي كم عقلي متحد شده آخرش مانند اين. والي شاه جهان ، دوستم، احمد ضياء، امرالله نا صالح و ديگران هم نام بد ميشوند و هم از طرف مردم ترد ميشوند، اين والي صاحب اگر سخني جذاب و مهم داشته باشد، بعد از ملاقات به غني قانقورتك همه مسائل خود و غني را با ملت هم شريك نمايد، كه كي ملامت و كي سلامت است.

>>>   والی فراه همین شجاعت و مردانگی را را داشت که بخاطر تقاضای یکعده مردم که خواهان کناره گیری ان شده بودند و یکعده بطرفداری ان تظاهرات براه انداخته بودند از سمتش استعفا داد بی ببین در مرکز معصوم استانکزی ریس امنیت بیکاره و مشاوره شورای امنیت اتمر را کهمردم بار بار داد میزنند که کار نتوانستید بگذارید چوکی را بکسی که کار درست کرده میتواند انها را سرکوب میکنند و به گلوله میبندند خود را در بی غیرتی زده اند چوکی را محکم گرفته اند ریس جمهور توافقی را خو چه میکنی نودو در صد خواستار کناره گیری ان هستند .

>>>   شاه جهان قهرمان است ولایت در این دولت خائن جز خیانت چیزی نیست.

>>>   بیشک والله
در بالا والی غزنی در زیر والی فراه. بیشک والله

>>>   آفرین بر شجاعتش !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است