حرف های خلیلزاد بوی تعفن فرهنگ حذف می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۳    ۱۳۹۶/۱۱/۷ کد خبر: 145642 منبع: پرینت

یا ساکت باشید و یا بمیرید زیرا جامعه جهانی با ما است!

آیا از یک دیپلمات مثلا کارکشته و سیاستمدار جهان دیده و غرب زده این ادبیات بعید نیست؟ باید توجه داشته باشیم که مخاطب سخنان خلیلزاد تنها استاد عطا نیست خلیلزاد در واقع همه اقوام، اقشار و لایه های اجتماعی که از عملکردهای قومی، نژادپرستانه، انحصاری، تمامیت خواهانه، تعصب ورزی و تبعیض پیشگی حلقه‌ ی بر سر اقتدار حکومت مثلا وحدت ملی به نحوی ناراضی هستند را نشانه گرفت و آنها را از آدرس زور قدرت های غربی و حامیان خارجی شان تهدید نمودند.

سخنان خلیلزاد از یک سو به معنی اعتراف به ماهیت واقعی حاکمیت موجود است و از سوی دیگر فلسفه حضور جامعه جهانی در افغانستان و تفسیر شعارهای رنگارنگ مثلا ارزش های جهانی را که اربابان اش داعیه دار آنها هستند را به نمایش می گذارد. سخنان سخیف، زشت و قرون وسطایی خلیلزاد تفسیر تازه از استعمار نوین و استبداد مدرن است و در عین حال بیانگر حمایت بی چون و چرا از خودکامگی، تحکیم پایه های قبیله پرستی و سرکوب اندیشه های عدالت محور و روح برابری و برادری در کشور است.

خلیلزاد و همفکران اش اگر به محاسبه غلط دیگران اشاره می کنند باید که خودشان هم محاسبه غلط نکنند. در شرایطی که افغانستان را به میدان رقابت های منفی کشورهای منطقه و فرا منطقه مبدل ساخته اند با این همه نفرت پراکنی و ایجاد خصومت در میان مردم کشور خیلی دشوار نخواهد بود تا برای تیکه تیکه کردن این وطن قدرت های رقیب آمریکا و غرب که خلیلزاد به آنها می نازد در همین نزدیکی و دور و بر ما منتظر فرصت باشند تا ماهی دلخواه را از این آب گل آلود شکار بکنند.

از ادبیات آقای دیپلمات بجز بوی متعفن فرهنگ حذف و دیکتاتوری چیز دیگری به مشام نمی رسد.

سلمانعلی ارزگانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
عطا
نظرات بینندگان:

>>>   ..........خورده خلیل زاد بر پدر خود .......کرده .......کما است .

>>>   از سلطانعلى كشمند خلاص نشد يك سلطانعلى اروزگانى پيدا شده كه ازبوى و تعفن خود و خليلزاد صحبت ميكند............................


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است