خیزش علیه ستمگران و حق تلفی های تاریخی بر ما
 
تاریخ انتشار:   ۰۴:۰۸    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145659 منبع: پرینت

اکنون دیگر صبر از کاسه اش لبریز شده است. هر چقدر که صبر کردیم و نظاره کردیم راهبرد فاشیزم قبیله در قبال اقوام دیگر کشور تغییر نکرد و بعد از اینهمه مطمین باشید که نه تنها تغییر نخواهد کرد بلکه قوی تر و محکم تر تا اندازه ممکن علیه دیگران خواهد شد.

این حلقه کنونی که شما تازه متوجه اش شده اید که در حق تان چه خیانت که نکرده است، تازه نیست؛ این استبداد تاریخی است، این صداکشی ها تاریخی است، این جنایت ها تاریخی است، این برتری جویی ها تاریخی است، این حذف ها تاریخی است، این حق تلفی ها تاریخی است، این به چشم حقارت دیدن ها تاریخی است و بالاخره سلسله جنایات و خیانات نابخشودنی دیگر همه اش نو شگفته نیستند، این برنامه ریزی از زمانه های قدیم تر و زیربنای حکومت های تک قومی می یاشد تا که نظاره و بیننده باشیم قطع نخواهد شد.

به ستم و زورگویی تازه اشاره می کنیم! همانگونه که شما نیز شاهد اش بودید خلیلزاد (لابیگر اصیل پشتونیزم در دربار ترامپ) به عطا مستقیما هشدار کشتار داد؛ همه با یک نوا می گویند: ما می کشیم آنکه در برابر ما قرار گیرد تا باشد با برکناری عطامحمد نور به گمان خودشان به زور تفنگ در ادامه حکومت های مطلقه و یکه تاز پشتونیزم دیگر پریشانی و مانعی بر سر راه شان نبینند.

همین امروز و یا فردا را اگر ناچیز بشماریم، پس فردای آن زمانی نخواهیم داشت به جبران اش؛ بیایید برای بقا و حق مسلم خویش که خداوند(ج) ما را بر گرفتن آن از دست هر ستمگری فرمان داده است؛ برخیزیم و برای آن برزمیم تا باشد تنها برای خود هم که شده آستین بر خاستن از زیر چتر ستم فاشیزم بر زنیم! و در راستای واپسگیری آن دریغ نورزیم.

حکومت کنونی قبیله محور هم در راستای سلسله برنامه از قبل طرح ریزی شده فاشیزم از هیچ جنایت و خیانتی دریغ نمی ورزد چنانکه خودتان می بینید! ما می توانیم کم از کم با پشتیبانی عملی از مقام عطامحمد نور در بلخ این شجاعت و رزمندگی که بر ما بایسته است را به رخ پشتونیزم به نمایش بگذاریم تا بدانند که اینجا دیگر کسی خفته نیست. همه بیدار شده اند و برای دادخواهی عدالت برامده اند.

اینجا دیگر جای ستم نیست همه شمشیر تیز کرده اند برای سر زدن ستمگر، اینجا دیگر جای حق تلفی نیست، همه برخاسته اند برای حق گیری.

ادریس خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   يا الله، اين خيزش را چه وقت شروع ميكنيد، نشود كه قبل شما طالبان خيز بلندتر بزنند، و در اآنصورت بجاي خيزش ما مجبور به دوش و يا ريزش خواهيم شد. به انتظار هر چه زودتر خيزش تان

>>>   قیام ملی تغییر !!!
با هدف پنج مورد:
1- استعفا
2 - حکومت موقت
3- تغیر قانون اساسی
4- نظام فدرالی
5- ایجاد محکمه عالی اختصاصی برای محکمه
مفسدین و طالبان، داعشیان و حامیان شان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است