انگار حديث خونين كابل داستان بى انتها است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145680 منبع: پرینت

چه غم انگيز و دردناک است تكرار هر روز فاجعه، چه هول انگيز و فاجعه بار است آه و فرياد مادران داغ ديده و پدران عزادار.

اوج سنگدلى است باز نشر اجساد تكه تكه شده ى فرزندان انسان اما نه شايد براى بيان خباثت و شناعت جنود شيطان اين كمترين كارى است كه در موج و فضاى انفجار مى توان انجام داد. تا كجا چندش آور و مشمیز كننده است تقبيح متن بيانيه هاى تكرارى رهبران حكومت وحدت ملى و مسخره تر، مضحک تر و خاينانه تر است تمسک به انفجار و انتحار براى استفاده ابزارى در لحن سياستمداران فاسد و سبک سر و كوچه بازارى.

چقدر ننگين و فضاحت بار است قباحت زدايى از تروريست و تفريق تروريست با عينک فاشيسم قومى اما در ميان اين همه غم و درد و رنج بي كران شهروندان ماتمزده كابل يک واقعيت تلخ وجود دارد و آن اين است كه كانال هاى امن براى تروريستان مهيا است، آنها از حمايت عناصر خبيث و ستون پنجم در داخل نيروهاى امنيتى و نظامى بهره مي برند. پيدا نمودن و نابودى اين حفره هاى امن و ستون پنجم وظيفه همه است نبايد نيروهاى امنيتى را تنها گذاشت.

اعدام تمام زندانيان تروريست طالب و داعش به شمول حقانى شايد چاره كار نباشد اما بي گمان تسكين درد شهروندان عزادار كابل و قندهار و جلال آباد خواهد بود. اى كابل زيبا استوار بمان كه داستان غم انگيز پنهان و مثنوى اسطوره خونين تو هزار و چندصدساله است.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله کابل
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   غنی مسئول جنگ و انتحار است
استانکزی رهبر انتحار است
اتمر دارد پلان انتحاری
طالب و داعش و گلبدین بکاراست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است