طالبان در حال بازگشت به اصل خویش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145685 منبع: پرینت

طالبان در کمال وقاحت کشتار روز گذشته در کابل را به عهده گرفتند.

این در حالی است که این گروه در گذشته مسوولیت چنین حوادثی که تلفات گسترده غیرنظامیان را در پی داشت به دوش نمی‌ گرفت. این نشان می‌ دهد که طالبان در حال بازگشت به اصل خویش است اصلی که زمین سوخته را در افغانستان رقم زد و منجر به نسل‌ کشی و قتل‌ عام شد.

خلاف تصور برخی طالبان از دو دهه بدین سو نه تنها تغییر ماهیت نداده بلکه در خشونت و قساوت قلب، بدتر از گذشته شده است. این خشونت در نسل دوم طالبان که اکنون ابتکار جنگ را در دست دارد بیشتر از نسل اول دیده می‌ شود.

صدها و بلکه هزاران خانواده افغانستانی در حالی روی فرش غم نشسته‌ اند که هزاران خانواده طالبان در شهرهای مختلف پاکستان زیر چتر سازمان آی.اس.آی و ده‌ ها خانواده دیگر این گروه در قطر زیر سایه آمریکا زندگی خوش و آرامی را سپری می‌کنند.

عدالت این نیست که هزاران لابی و حامی طالبان در کابل دور سفره‌ های رنگین بنشینند در حالی که ده‌ ها کودک یتیم افغانستانی سفره ندارند.

محمد مرادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
حمله کابل
مردم افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   طالب یا اشرار یک حرف بدون اجازه آی اس آی بر زبان بیاورد زبانش را قطع میکنند
فامیل هایشان گروگان آی اس آی است آنها از ترس امنیت فامیل خود بساز آی اس آی میرقصند طوریکه خواجه آصف وزیر خارجه موحجوده پاکستان گفت:
اشرار دهه شصت افغانستان که بنام جهاد همین کار های امروزه طالب را میکردند به ساز سی ای اس و آی اس آی میرقصیدند

>>>   این همه نتیجه غلامی .......در اسلام اباد است! .........به این کافران قرن ۲۱که طالب را تولد کرد!

>>>   اين كدام بخش طالبان است، بگمان اغلب حمليات تروريستي با آمدن حكمتيار صد چند زياد شده است، و هم جناب شان هيچ إظهار نظر در مقابل اين حمليات نداشته است.

>>>   امرکا و اسراییل و حامیان عربشان دو گروه اصلی طالبان و داعش رابوجود اورده اند تا بتوانند مسلمانان را کشتار و امنیت اسراییل را دائمی کنند و دولتهای منطقه را بدوشند انها دو گروه تروریستی را تشکیل داده اند تا در صورتی که یکی از انها خواست پای صاحبش را گاز بگیرد دیگری را بجانش بیاندازد و انها بصورت برنامه ریزی شده همدیگر را کنترل کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است