تسلیت نگویید حس مسوولیت کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145691 منبع: پرینت

به جای این همه تسلیت گفتن ها ماتم ملی را اعلام، دسیسه ها، توطیه ها و گرایش ها را پایان و به عنوان رهبران ملی عرض اندام کنید.

مسوولین ارشد نهادهای امنیتی را برکنار و روانه زندان کنید، زندانیان طالب و داعش را اعدام کنید، به نیروهای امنیتی افغانستان صلاحیت حملات تهاجمی را صادر و برای نابودی طالب و داعش صادقانه اقدام کنید.

طبق قراردادهای امنیتی با آمریکا مکلفیت های اساسی ایشان را افهام و خواست فوری ملت مظلوم افغانستان را به آنها بیان کنید و در نهایت منافع ملی را ترجیح و افغانستان را صاحب امنیت و ثبات با دوام کنید.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات
حکومت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی پاکستانی ها میتوانند از اشرار جاهل ما سو استفاده کنند چرا ریاست امنیت ملی ما نمیتواند از اشرار خودما برعلیه پاکستان استفاده کند ؟پول های اپراتیفی را دذدی نکنید ازان برضد پاکستان استفاده کنید
با تعدادی از قوماندانان بزور دالر داخل ارتباط شوید وتوسط آنها کسانیکه فامیل شان گروگان پاکستان نباشد افراد جاهل را استخدام کنندوبه وعده جنت ومغز شوئی آنهارا آماده انتحاری ورفتن به دوزخ در پاکستان کنند اگر نمیتوانند بی کفایتی شان است
ر

>>>   Raheel
دشمن ما شوونیزم قومی است که هزاران درز در داخل کشور تولید می کنند تا خارجی- پاکستاان یا هندوستان، شوروی یا ایران... از همان درز وارد شود.
تا زمانی که مشکل برتری جویی قومی و پشتونیزم حل نشود و این غولهای وحشی و بیابانی آدم نشوند و حقوق مساوی برای همگان در کشور را نپذیرند این وضعیت اادامه می یابد. گاه به نام کمونیزم و گاه به اسلام... انگیزه اصلی بیعدالتی و زورگویی یک قشر جاهل و خودخواه و بدوی است که فکر می کند افغانستان را کدام احمدشاه بابا تاسیس کرده و این بابا همه پشونهاست (درانی و غلجایی و چه احمقانه) و دیگران همه در ای کشور باید مزدور پشتونها باشند... این طرز فکر احمقانه و بدوی و طفلانه را بسیاری جدی گرفته اند.... ازینروست که نه خود از وطن دفاع می کنند چون می که میدانند از وطن از دیگران هم هست و نه دیگران را می گذارند که از وطن دفاع کنند چون که ادعا دارند تنها خودشان مالک این سرزمین اند.

باید منتظر بنشنیم تا غولها آدم شوند

>>>   تسلیت گفتن درد کی را مداوا میکند... از طالب ها میخواهم بپرسم که با کشتن مردم بی گناه چی بدست اوردی ؟ایقدر که کینه و طلب جنگیدن داری برو بالای سران حکومت حمله کو اگه زور و قدرت داری... مردم ضعیف و بی گناه را چرا میکشید.. و با بی شرمی حمله را بدوش میگیرید.. نام انسان. مسلمان. و پشتون بد بد ساختین یک چیز به نام غیرت اگه دارید باز بروید با دشمن افغان بجنگید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است