اين ملت، جماعت خونخوار غربى را به خوبی شناخته اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145709 منبع: پرینت

خليلزاد در راستاي اهداف شيطانى اش كه نتيجه آن هجده سال درد و رنج و هزاران کشته و زخمى است يكبار ديگر براى نجات تفكر اهريمنى خود و برادران شوونيست اش با عجله به افغانستان آمد و در نقش نماينده خودخوانده آمريكا اقدام به تهديد جبهه ای كرد كه ميليون ها پيرو و حامى دارد و جز از خدا از هيچ اهريمنى ترس ندارد.

امروز ديدگاه تویيترى او و برادر همباور فاشيست ديگر اش در آلمان بيانگر چيزى ديگرى است. اين ديدگاه ها بيانگر دست و پاچگى و درماندگى آنها است. اين ديدگاه ها به خوبى نشان مى دهد كه چگونه از موج بزرگ بيدارى مردمى كه پوشالى بودن رژيم جعلى و تقلبى غنى را درک كرده اند و از آن خسته شده اند نگران اند كه نشود اين موج ريشه سست اين دولت جعلى را بركند.

به راستى خليلزاد كه براى مردم در برابر خواسته هايشان زور نشان مى دهد چرا اينقدر درمانده مي خواهد به خاطر حمله تروريستى، مردم آرمان خود را فراموش كنند؟ آيا خليلزاد فكر مي كند مردم نمى دانند كه اين حكومت جعلى، مقامات فاسد تعیين شده توسط اين دولت، برادرى و همدردى اين دولت ترور پرور با تروريستان، سياست هاى نفاق افکنانه و قومى اين رژيم باعث رشد ترور و هزاران جنايت در كشور شده است؟

به باور من خليلزاد و جلالى امروز بايد به جاى تلاش براى فريب اذهان عامه و نشان دادن دلسوزى جعلى معذرت نامه ای براى مردم افغانستان مى نوشتند و اقرار مى كردند كه اين خشت غلط حكومت هاى ضد مردمى، قانون اساسى جعلى و تحميلى، سيستم فاسد و فاسد پرور كه باعث به هدر رفتن جان هزاران جوان، فرصت هاى طلايى براى رشد اقتصادى و اجتماعى، وضعيت شكننده فعلى محصول افكار غلط و برترى جويانه و فاشيستى آنها است و از اين بابت پشيمان اند.

خليلزادها و جلالى ها و برادران شوونيست و برترى جوى آنها بدانند كه تمام دسيسه ها، ترفندها و بازى هاى آنها پيش مردم رو شده و اين ملت به خوبى اين جماعت خونخوار استفراغ شده ى غربى را خوب شناخته اند كه اينها بودند كه نه تنها پول و كمک هاى جهانى را به يغما بردند بلكه وحدت نيم بند، امنيت و زندگى و جان فرزندان آنها را نيز به يغما بردند و هرگز بخشيده نخواهند شد.

ظهير آريايي


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   ظاهر قدیر:
قیام ملی روز پنجشنبه از سوی مردم افغانستان ستودنیست، با این قیام آخرین مشت را بر فرق حکومت خواهیم زد؛ و رهبران و جامعه جهانی خواب برده را بیدار خواهیم کرد.
من با تمام حامیانم در خط اول این قیام حضور خواهم داشت.

>>>   کار پاکستان است به غربی ها چی ربط دارد

>>>   Ti
.........به هر دوی گروه شان ! درین 270 سال کم و یا بیش هم سنتی شان و هم تکنوکرات شان مردم را قتل عام کردند ! از هیچ کدام این 2 گروه مردم خیر ندیدند. تاریخ گواه است که پشتون ها درین مدت حکمرانی شان جز قتل و کشتار وطن فروشی کدام کار خیر المنفعه نکردند و نخواهند کرد و اگر پشتون در قدرت بود باید نسل ها در خون بتپیم و همینطور بدبخت باشیم!

>>>   Rahmani
به یقین که مردم علیه حکومت به پا خیزند در یک هفته چهل کشور یکی پی دیگر از این کشور خارج می‌شوند. فقط از آمد آمد گرگ ترسیده اند. از برای خدا این کشتار ها به انواع و اقسام جنایتی است که به همکاری حکومت وحشت ملی، طالب و غربی ها به نمایش گذاشته می‌شود. هر ماه کم و بیش یک فرقه تلفات بدون دست آورد داریم. اگر این آمار کشته‌شدگان با دست خالی هم شکل گوریلایی قیام میکردند امروز از ✋ دست آورد قابل ملاحظه بی برخوردار بودند.

>>>   Ansari
قانون مبارزه با تروريزم:
انفجار هولناك چهار راهي صدارت كه حدود صد كشته بجا گذاشت واكنش هايي را در پي داشت. به باور اين نويسنده، يگانه واكنش منطقي، معقول و مؤثري كه مى تواند ما را در اين راستا كمك كند تدوين و تصويب "قانون مبارزه با تروريزم" است.
اگر كشور هايي چون پاكستان، مصر، عربستان سعودي، ايران، هند، تركيه، عراق و حتى ماليزيا كه بهشت صلح و امنيت به شمار مي رود توانسته اند با همين ميكانيزم حقوقي هيولاي ديوانه و خون آشام تروريزم را مهار نمايند، پس كشوري كه بيشترين گروه هاي تروريستي در قلمرو آن فعاليت داشته و بيشترين قربانيان ترور را به نام خود ثبت كرده است، چرا فاقد چنين قانوني است؟
اگر در امر مبارزه �%A

>>>   عمر راوی
من به تیلویزیون های افغانستان دسترسی ندارم ، اما می ترسم در همین حال که خلق خدا در ماتم و سوگواری استند ، رقص و اتن تیلویزیونها جاری باشد و مردم هم بیغم تماشا کنند.
ما در این دورهای دور اشک می ریزیم و خون دل میخوریم میخوریم .

>>>   ين ملت، جماعت خونخوار پاکستانی را به خوبی شناخته اند

>>>   این مردم است که50 سال میشود خاموش نشسته و نگاه میکنند پس چنین مردم سزاوار چنین وضعیت استند

>>>   برای تسلی دل شما این چند مصرع از شعر رضا عالی مقام را می نویسم تازیاد پریشان نشوید در همه جای دنیا بی عدالتی ونابرابری وجود دارد!
این چه شهریست اینجا داغدارت میکنند جان به لب اورده سیر از روزگارت میکنند
خند وشادی حرام است وبجایش روزوشب
گریه برچشم تو جاریسوگوارت میکنند
نان راحت قصه و خواب راحت افسانه است
اب خوشرا در گلو زهر مارت میکنند
چشم های تو اگر بیدار بود وتیز بین
بیست ویک انگشت به چشم وچارت میکنند
گر خدا ناکرده فهمیدندتو اهل دلی
صد رقم تهمت زده ولیچار بارت میکنند
گر بگوی منطیقی دو ودو تا چهار تا
از پشیمانی به چیزخوردن دچارت میکنند
تا بگوی زنده باداعشق ورسم حریت
تازیانه میزنندت سنگ سارت میکنند
زیر بار زندگی ازبس فشارت میدهند
هرچه میزای دوباره بار دارت میکنند
اعتراضت معنی جغتک پرانی میدهد
اتهام کوره خر بودن نثارت میکنند
تا بیاری مدرک وثابت کنی خر نیستی
ظرف یک لحظهزدم تا گوش بارت میکنند
معلم محمد داود بیگ از لیسه ای صمیم سانچارک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است