قانون مبارزه با تروريزم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۶/۱۱/۹ کد خبر: 145744 منبع: پرینت

انفجار هولناک چهارراهی صدارت كه حدود صد كشته به جا گذاشت واكنش هايی را در پي داشت. به باور اين نويسنده يگانه واكنش منطقی، معقول و موثري كه مى تواند ما را در اين راستا كمک كند تدوين و تصويب "قانون مبارزه با تروريزم" است.

اگر كشورهايی چون پاكستان، مصر، عربستان سعودی، ايران، هند، تركيه، عراق و حتى ماليزيا كه بهشت صلح و امنيت به شمار می روند توانسته اند با همين مكانيزم حقوقی هيولاي ديوانه و خون آشام تروريزم را مهار نمايند پس كشوري كه بيشترين گروه های تروريستی در قلمرو آن فعاليت داشته و بيشترين قربانيان ترور را به نام خود ثبت كرده است چرا فاقد چنين قانونی است؟

اگر در امر مبارزه با تروريزم جديتی وجود دارد بايد دستگاه های حقوقی، اجرايی و قانونگذار را همنوا ساخت اين همنوايي تنها با تدوين و تصويب همين قانون ممكن است. در عين وقتیكه عوامل بيرونی و درونی و سياسی و اجتماعی در زمينه پديده پيچيده تروريزم در كشور را نمی توان منكر شد ولی باز هم از همينجا بايد آغاز نمود! از تدوين و تصويب و تطبيق قانون مبارزه با تروريزم. اين مساله چون و چرايی ندارد!

مصطفی مبارز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مبارزه با تروریزم
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   قانون رابالای پاکستان چگونه تطبیق میکنید ؟
صد قانون بسازید پاکستان حکارش را میکند

>>>   جماعت ...ها جماعت ....ها جماعت ....ها درصورت که جماعت رقیب ازقدیم متحد بودن.و حالا هم روز بروز متحد تر میشوند به سران تاجیک اگر به هرکدام تان در خفا ازطرف جماعت رقیب وخیلی باهوش وعده های چرب وشرين داده شده فقط تا زمانی است که بطوری کامل از هم پاشیده شوید موقع که جماعت رقیب مطمين شد دیگه نام و نشان از جماعت احمق و لوده باقی نمانده درآن وقت سلطه عبدالرحمن خانی ونادر شاهی تسلط کامل پیدا می کند.ودوباره زنده میشود نسل های قدیم آن زمان ظلم ها توهین ها و تحقیر هاوشرايطهاي فلاکتبار آن زمان را خوب به یاد دارد جماعت .... ها زمانی به هوش میآیند که چیزی از آن نام ونشان باقی نمانده باشدودیگر کار از کار گذشته.باشد دقیقا نیش دارو بعداز مردن سهراب شاید در آن زمان گفتن خدا بیامرزد کمونیست ها را که کودتا کردند.ماها چندصباحی به خیلی چیزها دست پیدا کرده بودیم واز خود ما نام و نشانی داشتیم.وبه پول ومال ومنال رسیده بودیم .اما تا اینجا جماعت باهوش و زرنگ در کارشان موفق بوده و نقشه شان خوب پیشرفته ونتجه پیشرفت شان از متحد بودنشان است
( مجاهد پشیمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است