پول ضمانت ویزای ایران برای هراتیان حذف شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145818 منبع: پرینت

کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، پس از این از شهروندان هرات برای اخذ ویزا ضمانت نمی‌گیرد.

بخش مطبوعاتی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات با نشر اعلامیه ای آورده است که دیگر نیاز نیست شهروندان این ولایت مبلغ 300 یورو را بابت اخذ ویزا ضمانت بگذارند.

در اعلامیه آمده که ارایه خدمات کنسولی به نحو چشمگیری افزایش یافته، آزمایشات پزشکی حذف گردیده و هم اکنون نیز در آستانه سی و نهمین سالگرد شکوهمند انقلاب ایران، شاهد اقدام مهم دیگری یعنی حذف وثیقه از متقاضیان روادید جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 1396/11/10 می‌باشیم.

پیش از این نیز درخواست های زیادی از سوی باشندگان این ولایت برای حذف هزینه های ضمانتی شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کنسولگری ایران
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   پول ضمانت فقط یک وقت تلفی برای مردم بود و با این هم به پول خود میرسند ولی پول های که به عناوین مختلف میگیرند را کم کند یکی از این پول ها بنام بیمه که از هر نفر چه خورد و چی کلان 1200 افغانی است که میگیرد و همچنان پول ویزه که قبلا 33 دالر بود امروزه به 80 یورو رسیده است

>>>   جبهات جنگ وسیع شده است. در سوریه جنگ دوباره شروع شده است. در یمن نیز باید به سرعت جنگ افزوده شود. بیت المقدس نیز از طرف امریکا منحیث پایتخت اسراییل به رسمیت شناخته شده است و امکانات شروع جنگ در فلسطین و لبنان نیز میرود.
بنا برآن دولت ایران به یک لشکر فاطیمیون چند صد هزار نفری ضرورت دارد.
بنأ هنگامی که شما از قونسلگری ایران ویزه میگیرید، باید ازقونسلگری مبلغ ده ده هزار دالر ضمانت بگیرید که شما دوباره زنده و سلامت به افغانستان بر میگردید.

>>>   ازین ملت بیچاره هرکس استفاده سو و ابزاری میکند در هیچ سفارتخانه کشور های خارجی بر علاوهاز پول ویزا دیگر پولی بنام ضمانتی گرفته نمیشود سفارت کشور ایران اسلامی از متقاضیان ویزا قبل از دادن ویزا سفر به کشور ایران مبلغ ۳۰۰ ایرو طور ضمانتی و از هر نفر مبلغ ۸۰ ایرو پول ویزا را اخذ میکند پس از ۴۵ روز اگر مراجعه نکرد پول ضمانتی ان به جیب ایران میرود سفارت ایران میداند که اکثر متقاضیان راهی کشور های دیگر میگردند و یا محدودکسان شان در ایران خود را پنهان میکنند پول ضمانت یکمنفعت و در امد خوب به سفارت ایران است هر کس بنوعی به این ملت ضرر وارد میکند دوست هم و دشمن هم خداوند بالای این ملت بیچاره رحم کند .

>>>   نظر دهنده دوم:

واقعا انسان کوته فکری هستی.

>>>   نظر دهنده دوم کسی در ایران به زور به جنگ سوریه نرفته

>>>   نظر دهنده دوم
دوست گرامی

اصولا ارسال اجباری افراد به جنگ نه تنها سودی نداره که حتی ضرر بسیاری نیز برای دیکر رزمندگان واطلب داره
لشکر فاطمینون از افراد داوطلب افغانستانی تشکیل شده که با اراده و خواست خودشون عضو شده اند و حقوق اندکی هم دریافت میکنند
مس بهتره یکطرفه قضاوت نکنید و حقیقت رل نادیده نگیرید

>>>   حقش است که در هرجا علیه داعش و طالب و همفکران طالبان مبارزه کرد چه از راه ایران چه از راه روسیه باید با این پدیده های شوم مبارزه جدی کرد تا نابودی شان

>>>   تنها از هراتی ها یا ازهمه افغانستانی ها؟

>>>   مردم افغانستان باید بدانند، که دولت ..........ایران چنان ساختار ها را در ایران، علیه مهاجرین افغانستاني برنامه ریزی کردند که مهاجرین بی پناه جبران به سوریه می روند. ده ها هزار افغانی بی پناه در سوریه کشته و خانواده هايش بی سرپرست کشته است.
هدف از حذف وثیقه برای مردم هرات، شرارت و نفاق افکنی دیگر است. مردم هوشیار باشند، فریب این دولت شرور را نخورند.

>>>   من به عنوان یک رزمنده فاطمی به جواب نظر دهنده دوم باید بگویم تا آنجا که من میدانم و میشناسم هیچ کس با اجبار در سوریه به جنگ تکفیریها نرفته است همه با جان و دل برای رضای خدا ایثار میکنند جان انسان فقط ارزشش معامله با خداوند یکتاست نه غیر او
اگر سخنان دروغ برای فاطمیون میسازید بدانید روز قیامت باید پاسخگو شوید خدارا در نظر بگیرید و از موضع ناحق سخن نگویید این جای تشکر است که جان شیرین خود را مقابل دشمن تکفیری میدهیم تا مسلمانان در امنیت بیشتر باشند.
محمدی

>>>   ایران هیچ کس را به اجبار به جنگ نمیفرسه مردم ایران احترام خاصی برای مردم افغان قاعل هستند. و آنها را برادر دانسته درایران در هر خیابان که رد میشوی چندین افغان میبینید که حتی قانونی هم وارد نشدند و درکنار برادران ایرانی مشغول کارهستند و مشکل خاصی ندارند و ایران را مثل کشور خودشون دوست دارند درست هست در هر جایی ادم بد وخوب هست پنج انگشت که مثل هم نیستند. اما هم دولت وهم مردم ایران مردم افغان را برادر خود میدانند وهیچ کس نمیتواند جدایی بین این دو کشور بیندازد به امید این که افغانستان به زودی از جنگ خلاص بشه و این آمریکایی های پست از کشور بیرون کنند
حسین بختیاری

>>>   این کار مشکوک است چرا فقط هرات؟

>>>   هرات بایدازان ایران شودومامیخوایم ازپشتونستان جداشویم مرگ برطالب مرگ برامریکا

>>>   اخبار ایران که گفت برای اتباع افغانستان و نه فقط هرات

>>>   اگر کسی بعد از یک سال به کنسلگری ایران مراجعه کند میتواند پول ضما

2 نت خودرا در یافت کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است