نمایندگان بجای شرمساری از حکومت انتقاد می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145855 منبع: پرینت

اگر سهل انگاری و بی‌کفایتی وزرای سکتور امنیتی «داخله، دفاع و امنیت ملی» سبب کشتار و قتل عام مردم شده است یادمان نرود که بخشی از نمایندگان مجلس نیز در این قتل و کشتار‌ها شریک اند و تنها حکومت مسوول جنایات اخیر نمی‌باشد.

برخی از نمایندگان شما که در برابر و پول و پروژه به این مهره‌ های استخباراتی بیگانه رای داده اند باید به خانواده‌ های قربانیان حوادث اخیر از کابل تا قندهار و ننگرهار پاسخگو باشند. این نمایندگان بجای اینکه خجالت بکشند و از مردم پوزش بخواهند در رسانه‌ ها ظاهر می‌ شوند و با پررویی تمام از حکومت انتقاد می‌ کنند.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نمایندگان مجلس
حکومت
قتل
نظرات بینندگان:

>>>   مـلا تـره خودش مدرسه انتحاری دارد

>>>   Paiez
زمانی حفیظ الله امین، آشکارا گفته بود:" ما برای ساختن جامعهء سوسیالستی به سه ملیون نفوس در کشور نیاز داریم" معنای این گفتهء او در آن زمان این بود که؛ هر فرد و گروهی که در آن زمان مخالف نظام(سوسیال ناسیونالیزم) به سبک افغانی او باشند؛ باید کشته شوند؛ و در راستای این هدف شوم، تا زمانیکه زنده بود و تا که توانست، انسان این کشور را کشت و حکم قتل صادر کرد!...
حالا، آقای غنی، با تیم تداوم و تحولش، و با بازو های قتاله اش( طالب، داعش و...) برای ساختن جامعهءو نظام مطلوب اش، که بنده مایلم نام آن را(امپریال نا سیونال) افغانی بگذارم؛ در نسل کشی و رسیدن به این هدف شوم و غیرممکن، از هیچ قتل و جنایتی رو گردان نیست!،،،

>>>   Raheel
یکی از استدلالهای شوونیزم قومی اینست که شما را در خارج افغان می گویند یا چیز دیگر. پاسخ من اینست که دقیقا ستم و مشکل و تراژیدی همین است. من نمی خواهم در خارج و یا داخل افغان نامیده شوم. افغان به کسی بگویید که می خواهد افغان نامیده شود. من نمی خواهم، چون که افغان نیستم.

>>>   آزادی AZADI
ساعی: اجدادم گفته اند، کسی که از اصلیت خود بگذرد حرامی است، پس افغان نیستم و نمی خواهم حرام زاده باشم، من يك تركتبار هستم!

ضیاالحق امرخیل:
بخاطر از بین رفتن یک طالب، سخت ناراحت می شوم.
گزارشگر: چرا برای از بین رفتن یک طالب و تروریست، ناراحت می شوید؟ بخاطری که او یک افغان است.

نوت: حالی فهمیدید که چرا می گوییم، ما افغان نیستیم!!

>>>   نیمی از پرسونل پولیس مصروف خدمت به این کمیشن کاران هستند مثلا درهلمند اضافه از چهارصد پولیس
این کمیشن کاران درتعیینات پولیس مداخله میکنند واقارب خودرا درجاهای که مستحق نیستند تعیین میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است