لااقل بگذارید مردم حرف شان را بزنند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145858 منبع: پرینت

- محافظ جان و ناموس من ازبک، هزاره، پشتون و تاجیک است ولي من در برابر اين اقوام تعصب دارم.
- نياكان من ابر قدرت هاي جهان را به خاک انداختند ولي من در برابر چند مزدور سكوت مي كنم.
- من يک جوان بي همت هستم.
- تكنولوژی غيرت و همت من را از بين برده است من بی شرمانه ظلم و وحشت را از كنار بخاری فقط تقبيح مي كنم.
- من يک جوان گوسفند صفت هستم كه خاموشانه منتظر ام مرا بكشند.

جوانی در "چهارراهی انصاری" ايستاد و درد خود و هزاران نفر دیگر را روي پارچه های كاغذ نوشت تا باشد ریيس جمهور كه قرار است به شفاخانه امنيت رود متوجه شود و بخواند اما نيروهای امنيتي اجازه بيشتری به او نداده و از صحنه اخراج اش كردند.


کابل چهارراهی انصاری جوان افغانستان رییس جمهور



منصور احمد سروش

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراض
جوان کشور
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهور ... و متقلب اگر چنین گپهایی را می فهمید که وضعیت ما چنین نبود. این مغز ... فقط و فقط به چاق گردن ... مرحله بعدی فگر می کند و چیز دیگری برایش اهمیت ندارد.

>>>   درمحل نزدیکی صدیق افغان ایستاده شده مرضی صدیق اقغان ساری باشد ؟؟؟

>>>   جملات جالب و قابل درک است شاباش حد اقل یک احساس انسانی و افغانی داری وجدانت در برابر حوادث که در کشور رخ میدهد تکان شدید خورده است.

>>>   اگربخاطر خواست اکثریت ملت بخواهی اجازه مظاهره را بگیری تا گپ ات بگوش کر ریس جمهور برسد اول ارگان امنیت اجازه ات نمیدهد و اگر حیانن اجازه هم داد فورا انتحاری میرسد و دربین مردم خود را میکفاند مظاهره چیان را میکشد و اگر مانند این جوان درد مردم را بخواهی در روی کاغذ نوشته کنی تا مگر در اثنای تیر شدن اش چشمش به ان بیفتد و بخواند عسکر و افسر نمی مانت به این اساس من تصمیم گرفتم که نه در مظاهره بروم که انتحاری بیاید وخود را بکفاند مرابکشد ونه نوشت روی کاغذ میکنم که ریس جمهور مگر بخواند به اینکار مسولین امنیتی اجازت نمیدهد من عرض خود را به خالق جهان میکنم که هم شنوا و بینا است که خدایا این حکومت را اولن اصلاحش کن اگر قابل اصلا نیست خدا خودت ما را از شر ان نجات ده .

>>>   من احساس اسلامی دارم ولی هیچ احساس افغانی ندارم چون از اول هم اوغان نبوده و نیستم و هیچ کس نمیتواند با جملات دروغ مرا فریب دهد.

>>>   بیجا است!
در جلوگیری خو شهدا دادیم! ولی قابل جلوگیری نیست ا گر در واشنگـن هم باشد! تا که پاکستان این شوهر طالبان برجا شانده نشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>   نی به رضای خداست و نی بخاطر مردم بیچاره و غم دیده عقب این. مدنی یک ګروه زدنی کافر ایستاد است که دالر مصرف میکند یکبار برای زن تان تنبان اهنی میپوشاند و یکبار جوان تان را حرکت مدنی ګفته .......... و جان لچ در سرک کوته سنګی میدواند. این غمشریکی نیست این همه زدن های است که درد انرا چند سال بعد احساس میکنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است