تیم امنیتی رییس جمهور شکست خورده و ناکام است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ کد خبر: 145864 منبع: پرینت

تیم امنیتی رییس جمهور تیمی است که بیشتر اوقات شان در زد و بندها و توطیه های سیاسی در حذف چهره ها از نظام و همچنان در ایجاد فضای بی اعتمادی بین جریان ها، دور زدن شخصیت ها و تضعیف نهادهای کار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مولانا فرید آگاه مسایل نظامی در برنامه «خط کابل» گفت: تیم امنیتی رییس جمهور مطلقا ناکام است. یک تیم شکست خورده و ناکام است. این تیم علاوه بر اینکه تخصص در مسایل امنیتی خود ندارند متوجه مسایل فراامنیتی هم هستند. تیم امنیتی رییس جمهور تیمی است که بیشتر اوقات شان در زد و بندهای سیاسی و حتی در توطیه های سیاسی در حذف چهره ها از نظام و همچنان در ایجاد فضای بی اعتمادی بین جریان های، دور زدن شخصیت ها و تضعیف نهادهای دولت و مداخله بیجا در امور دیگر نهادها است.

وی، معتقد است تیم امنیتی کشور به جای تامین امنیت کشور مشغول تخریب دیگران است و افزود: تیم امنیتی ریاست جمهوری مطلقا ناکام است و اختیارش هم به دست رییس جمهور است. این تیم علاوه بر اینکه متوجه مسوولیت های اصلی شان نیستند در بسا مواردی که خارج از صلاحیتشان است به آنها صلاحیت داده شده است. این تیم به جای اینکه مصروف تامین امنیت کشور باشد مصروف زد و بندهای سیاسی، صحبت های پشت پرده، تضعیف جریان ها و توطیه علیه گروه های دیگر است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیم امنیتی
ریس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت باید ازین همه تعدد ارارات کشفی ومبارزه با تروریزم که مانند ادارات مبارزه بافساد اداری تعداد شان بیشمار است صرف یک دو. اداره درست ایجاد کند ریاست عمومی امنیت ملی سابقه را دوباره از بخش خصوصی شرکت انحصاری پنشیر وردک بیرون و رسمی سازد طوریکه از همه ولایات افراد مسلکی دران استخدام شوند افراد قومی تنظیمی نزدیکان بی کفایت کمیشن کاران جنگ سالاران وکابینه واختطاف چیان تجار وصرافان را بیرون کند

>>>   چـــگونـه ریاست امنیت ملی ما از همه حوادث خونین قـبـلا آگاه میشوند ؟
همه میدانیم که حملات انتحاری در پاکستان وتوسط آی اس آی طرح وتوسط اشرار خودما یا زمانی توسط پنجابی ها عملی میشود ،
جنـــــرالان آی اس آی با یک تیــــر دونشان میــزننــد :
- پــــــــلان ، هـــــــدف ، نوعیـــت وزمـــان اجـــرا ومواد وسایل ، اجـرا کننده تعیین میشود
- تـــوسط یک جاسوس جــعــــلی برای ریاست امنیت ملی ما موضوع را به گــونه گُـنــگ وغیر قابل پیشگـــــیـری اطلاع میدهند ودر مقابل از پول اپراتیفی ریاست امنیت ملی لک ها دالـــــر میگیـــرند
بـعدا که آی اس آی هـــدفـــش را نشانه گرفت قتل وتخریب وبد نامی ومصیبت واقع شد ریاست امنیت ملی ما میگوید: ما از پیش آگاه بودیم !!!!
آی اس آی صاحب لک ها دالـــــر میشود از طرف حکومت خود مدال وتر فیع میگیرند وبریـــــش امنیت ملی ما خنــــــده میکنند !

>>>   طور مثال آقای اتمر و تیم او در امور اداری وزارت های دیگر مداخله میکند
مکتوب و فرمان میراند که از وظیفه ای او نیست .
عبد المجید سحاب کاکر

>>>   ادارات استخباراتی وکشفی را شمار کنید:
-ریاست عمومی امنیت ملی که درتشکیل مرکزی خود حدود صد ریاست وذون دارد جمع 34 ریاست ولایات
-ریاست مبارزه با تروریزم وزارت داخله
- ریاست استخبارات وزارت داخله
- ریاست استخبارات وزارت داخله
-معینیت کشف وزارت دفاع
- ریاست کشف وزارت دفاع
- ریاست استخبارات وزارت دفاع
- ریاست کنترول منطقوی وزارت داخله
- ریاست جنائی وزارت داخله
- ریاست جرایم وزارت داخله
مدیریت های بیشمار جنائی درتشکیا حوزه ها وقوماندانی ها ذون ها
مدیریت های بیشمار مبارزه با تروریزم درچوکات پولیس ولایات ذون ها وقوماندانی ها مرکز وولایات
درکنار اینها تشکیلات مشاوریت امنیتی که امکانات وافری دراختیاردارد
ریاست امنیت ملی ملیون ها دالر پول اپراتیفی دراختیار دارد همه تکنولوژی های که درین زمینه لازم است امریکائی ها دراختیار شان قراداده حتی ترصد وتعقیب ازطریق ستلایت
هزاران موتر رنجر سلاح کمره وسایر تجهیزات
صرف انگیزه نیست
اگر کسی تحقیق کند اکثریت معاونین امنیت ملی حالا کمپنی ها وشرکت های تجارتی دارند که پول آن معاش نه بلکه محصول ودست آورد فعالیت های مبتکرانه خود شان است توانسته اند خود کفا شوند دیگر قصدو هدفی ندارند جز مادیات ،

>>>   بله كاملا صحت دارد.اين تيم به بهانه تنظيم سفر رييس جمهور به عياشي و تفريح وقت ميگذراند و پول تشريفات را دزدى ميكند و بخششى دريوران و پوليس را نمى دهد.اين تيم فاسد و ناكارامد است بمانند خود اشرف غنى

>>>   ای ملت خواب برده دشمنت در ارگ ارام با طالب نشته ولی تو هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه افتیده , برخیز تاجه زمانی خواب خواهیدبود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما قربانی این جاهلان ارگ نیشن خواهدشد.
دشمنی غنی مغز تعصب به اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام , گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو , به گزافه گوی های غنی اعتما د نکنید , هرچه عاجل برخیز در مقابل ظلم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن همدستان تروریست , اکنون فرصت خوب است برای نجات مردم بی دفاع ما سکوت نکنید و به پا خیزید در قیام سهم گرفته و قیا م را سراسری نماید.
باید خاطر نشان ساخت که از هیچ تهدی نه ترس نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های فاشیست و تروستان درون حکومتی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی از دست ندهید.
مبارزان , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه فاشیست , شوونسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این همه قتل و کشتارمردم بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم بومی افغانستان بر علیه بیگانگاه است , هموطن عزیزم سکوت و محافظه کاری راه حل نیست.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت طی این 17 سال کیست ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است