جنرال دوستم در مزار برای تجزیه شمال
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ کد خبر: 145868 منبع: پرینت

قرار است جنرال دوستم به مزار شریف بیاید و همراه با عطامحمد نور برای تجزیه شمال افغانستان برنامه ریزی کنند.
گفته می شود که محمد محقق نیز در کنار جنرال دوستم و عطامحمد نور قرار می گیرد.

ترکیه که عضویت ناتو را دارا می باشد از با اعضای بلند پایه ناتو گفتگو های انجام داده و آنان را متقاعد ساخته تا در رویارویی جنرالان شمال با قبایل پشتون بی طرف عمل کنند.

در این میان، آمریکا و اروپا و روسیه هرچند بی طرفی خود را اعلام خواهند کرد اما هرکدام از یک جناح خاص حمایت و پشتیبانی می کنند و افغانستان یکبار دیگر به میدان نبرد آشکار قدرت ها قرار می گیرد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
شمال
جنرال دوستم
محقق
نظرات بینندگان:

>>>   این خو خودت را به او بگو

>>>   از همه بهتر فدرالیزم است تجزیه را هیچ کس قبول ندارد نه تاجک نه هزاره نه ازبک نه پشتون
حیف این نقشه زیبای کشور ماکه مانند یک قلب است توته وپارچه شود
روسهاحتی در زمان شروپساد قصد تجزیه داشتند پاکستانی ها از خدامی خواهند افغانستان پارچه پارچه شود حتی کمک هم میکنند اما 99 فیصد مردم افغانستان اینرا نمیخواهند
ر

>>>   تاریخ به اثبات رسانده که این جنرالان کاغذی جمع تکه داران قومی فقط به منافع ودوذدی های شان می اندیشند وبس جنګ ههای سنګ جنګی کابل را مابه یاد داریم سګ جنګیهای مزار وسایر ولایات شمال را به یاد داریم تجزیه ازامکان دور است باز مانند امارت اسلامی تحریک ظهور می کنند واین دوذدان را به وطن اصلی شان رهسپار میګردد
بی خبر

>>>   بلی می خواهیم جمهوری اسلامی خراسان را درشمال تاسیس کنیم تا از حکومت طالبانیزیم نجات یابیم چراکه هدف طالب وحکومت یکی است .رحمتی از خراسان زمین

>>>   از پاکستان کمک بخواهند بیشترین همکاری را با ایشان میکند چون این هدف مشترک است

>>>   درحالی که برف در حال باریدن است و برودت هوا قابل توجه، زلزله نسبتا شدیدی کابل را لرزاند.

>>>   کسیکه چادر نارنجی بر سر کرد دیګر کاری کرده نمیتواند دوستم همرایی یک لواطت خود از وطن فرار کرد و عطا چور چادر نارنجی به تن کرد دیګر حس و خاصیت مردی خود را زیر سوال برد و خود حیران است که مرد است یازن.

>>>   بتدریج این مشکلات حل میشود ضرورت به تجزیه نیست دوستم وعطا حتی درمقابل داغش هم ایستادگی کرده نمیتوانند اگر حمایت حکومت مرکزی نباشد

>>>   دوره های شاخ دار. عثمان

>>>   شروفساد تا این وطن را تباه نکند دست بردار نیستند

>>>   چه یک خیال پلو عجیبی
هاهاهاهاها

>>>   جنرال دوستم :
اگر یک بم صوتی کفید دوباره سراغش را از ترکیه بگیرید !

>>>   چشمت را ببند و بی عدالتی را مبین ، گلویت را خفه کن و عدالت را صدا نزن ، به نقد تاریخ ، شاهان و شهزاده های مستبد ، عیاش و بیکاره قلم مزن ، از خودت از تبارت از ساختار ژینیتک بگذر و از خود تعریف اشتباه برون ده ، بپذیر که دیگران آسمان اند و تو ریسمان ، زبانی مادرت را از دهن دایه های حکومتی فرا گیر و واژه ها را بگذار دیگران برایت انتخاب کنند ، قبول کن و شک هم به دل ره مده که در مذهب سیاست «زی» ریس نامدارد و «پور » معاون و یا دستیار معاون، از هومنیزم تعریف فاشیستی اراعه بده و از از فاشیزم تعریف انسان گرا ، لابد بپذیر که خدا ترا درجه دوم و با اناتومی ناقص آفریده ، آخر بپذیر که پدر او« بابا» ا است و مادرش« انا » و از تو غلام و کنیز ووووو ، بپذیر ، اگر میخواهی ؛
وحدت ملی ، مصلحت ملی، اسلامیت و افغانیت را خدشه دار نکنی و ترا نماد وحدت ملی بدانند و متعصبت نخوانند تا باشد عرش خدا هم به لرزه نیاید.

>>>   بحران هویت
من از کدامین سر زمینم ؟ نمیدانم اما اینقدر دانم که نام سر زمین من مهد طلوع خورشید بود . نمیدانم کدامین دیوی پلیدی از کدامین سمت ناپاکی شبی بر خواست ، شبی بر خواست با تعبیر کابوس نامیدی اش با تغیر سرنوشت نابودش ، با تقدیر پلید نا معلومش نام زاد گاهم را دزدید. من از کدامین سر زمینم من به چی شهره افاقم ؟ نمیدانم اما میدانم که سرزمینم به مهد تمدن آریایی شهره بود . نمیدانم کدامین اهریمن از کدامین لانه شیطان بر خواست کشورم را به لانه دحشت افگنی و زن ستیزی شهره ساخت .
نمیدانم نمیدانم نمیدانم که دانستنم جرم است، جرم در شهر که بی ندانستن نمیشد یک روز را شب کرد .حالا همه نمیدانند گر بدانند دشمن" وحدت" اند دشمن وحشت اند .
یکی بیاید بمن بگوید من کی ام؟ نام کشورم چیست؟ در کجایم؟ حریم وطنم کجاست؟ دیوار خانه من چرا نا هویداست؟ من کیم نمیدانم اما اینقدر دانم که از سلاله رندانم که سده هاست در قید زندانم بجرم رندی و خرد ورزی گذاشتندم گوشه ای میدانم .
من نمیدانم کسی ناکسی نام حیوان درنده ای را روی کشورم گذاشت . تخم نفرت در دل محبت پرور همه کاشت . این چی نام نا منحوثیست ، این چی لقب شرم اوریست که با بردنش در دنیا رسوا میشوم ، تنها میشوم ، مایه خجالت و در د سر ها میشوم . مرد م از من در گریز مثل اهوی تیر از بهر این نام بی تمیز .وای خدایا این چی ظلمی بود که برما روا داشتی چرا اینکار را در حق مار ها نگذاشتی .ما مگر از مار هم زهریتریم که مایه هراس هر با هنریم ؟
نمیدانم که چیم در بند کیم بکجا میکشاندم اما اینقدر دانم که گروی دجال یک چشمم که جز تاریکی از هر نوری میترسد .من را و فرهنگم را بگروگان در عجله شیطان برده است . نمیدانم که کدامین مرد با ایمان از پس این شیطان بر خواهد امد . مغز فرهنگ من شده غذای مار های این ضحاک .کجایی ای کاوه برهانم از دست این یاوه .ای درفش کیانی تا کی تو پنهانی تا کی . نبودت کشنده است برای بودن من ، رنگ درفش ساختکی رنگ لباس دختر کوچیست. تو کجایی ای باورمند سپیدی .من بی تو میمبیرم ، استخوانم فریاد کمبود ترا تا به کهکشان با خاکسترش فریاد خواهد کرد.
نمیدانم با کی هم دستر خوانم اما میدانم که بعد خوردن نان لگد زند به نمکدانم .ای همشهری بیا دمی تامل کن ، سر در گریبان بنه و قبول کن که من انم که بتو سخن گفتم ،به لفظ دردری هموطن گفتم .اما تو جوابم دادی به چوب و نیزه، به خاک و سنگریزه .بیا دمی تامل کن بدان که من بتو اموختن طرز سخن گفتن شیوه نوشتن را اما تو در مکتب به روی من بستی تا کجا چقدر پستی . برای دخت تو برای بخت تو برای دشت سخت تو من سینه سپر کردم من شبها را در کوه بسر کردم ، از جان گذر کردم اما تو فروختی دخت من اما تو سوختی درخت من بیا دمی تامل کن ببین که من کیم در کجایم تو چی هستی ، چرا هستی.
ای برادر با یک چشم و یک گوش کر تا کجا میخواهی که نشناسیم تا کجا میخوهی که نه بینی ام .من کیم .پدر من اولین ینیانگذار قانون برابری حق آدمی . پدرم فرشته تمام، دشمن نیروی اهریمنی . من ا ر سلاله کوروشم گر نمیدانیم بدان من سراسر هوش همیشه در خروشم .
من تاجیکم از سلاله ال سامانم نه افغانم که داغانم نه از تبار زاغانم .من از تبار سپید پوشانم چرا اسرار داری ؟ چرا تهمت ناحق بمن گفتار داری . بیا دمی تامل کن من هم ترا دوست دارم برابر مثل برادر اما نه افغانم ، نه افغانم ، مکش ازین بیشتر داد و فغانم .

>>>   چند روز نور د رشبکه گم است!!! چرا نه نامش است ونه غور فش اش مثلیکه بادش رفته؟ حال با نام دوستم مرده نامش را بیادم اوردید! حیف این قهرمانان کاغذی !
هیچ... هم از دستش نمیاید! فقط خودرا می شرماند! اینهارا خدا شرمانده! اگر دمش را شور دهد در ...چوب میزنیم!

>>>   تا زمانیکه یک بخش یا چند بخش از مردم درخانه و وطن شان درساختار نظام سهم نداشته باشند و صاحب صلاحیت وحاکمیت مطلق نباشند وآزادی عمل نداشته باشند، هرگز تعلق خاطر به آن وطن نمیداشته باشند، چه خاصا که بخشی از اقوام ساکن این کشور، عمدا وقصدا ازطرف پادشاهان قومی و دولتهای قومی یک کشور به برده گی وغلامی کشانده شده باشد، و درقرن بیست ویک نیز با نسل امروزی این برده زاده گان با همان معیارها وهنجارهای زمان عبدالرحمن خانی برخورد شود، چنین برخوردی، هرگز به ازبین بردن تعصبات قومی کمک نکرده بلکه روز به روز، تنش های قومی را چاق تر وچاق تر می سازد، ومقدرات کشورهای پاکستان شرقی وغربی ، یوگوسلاویای سابق،و قبرص یونانی نشین وترک نشین، سودان جنوبی وشمالی نیز نصیب کشور کنونی ما وشما میشود.و دراندکترین زمانی نقشهء جغرافیوی این کشور شکل دیگری را بخود میگیرد.

>>>   همی حالا هم میدان نبرد است دیگه چه فرق میکند خرابی خو هست اما یک خرابی که آبادی پشت سر خود داشته باشد خوب است دیرغیر آن بدبختی است دیگه
غوری

>>>   صد در صد خوب است
چون این اوغانا بغیر از انتحار دیگر هیچ کاری یاد ندارند جز اینکه مردم بیگناه را بکشند

بگذارید که در منطقه و بین مردم خودشان بین خود انتحار کنن و به جنت الله بروند

شمال جان را آزاد کنید

فاروق

>>>   Habibi
همچون ا فغانهاییکه از طرف فاشیستان قبیله مامور شده اند تا در شبکه های اجتماعی بیایند و اوغانیت را بالای مردم بقبولانند، مانند جنرال طاقت ...، یون جاسوس پاکیتان، اتمر جاسوس و غیره فاشیستان بی فرهنگ، نا عادلانه است، در حالی که ایشان تاریخ بیش از سه صد ساله ندارند، هر شخص ‌که غیر پشتون است، بیاید مانند این پشاتین آز هویت و تبار خود مانند شیر دفاع نماید، در غیر آن چند یال بعد دیگر همین افاغنه تمام غیر پخت ن را از این خا‌ک بیرون میاندازد.

>>>   Mohammadi
مهمان صاحب خانه شد...خدایاتوق زرین رادرگردن ... اختی حیف اززمانیکه ای قوم یهودازدره سوات کوه سلیمان دره خیبرووزیرستان به خاک پاک خراسان به بهانه ای چراندن گوسفندسرازیرشدند..کشورتباه شدوامروزخودراصاحب خانه میدانند

>>>   هچ کدام گپی نمی شود خاطر جمع باشید

>>>   ههههههههههه انشاالله این ارمان .... را به ... خواهند برد.

>>>   بایدتجزیه شودمانمیتوانیم باپشتونهای ......... یکجا زندگی کنیم انهاهمیشه انتحاری میکنن وارامش راازماگرفته برونددراغوش پاکستان وماهم به کشورایران میپیوندیم

>>>   چپاول، کشتار، ظلم، قدرت‌پرستی،............... دوستم و دارو دسته‌اش به حدی دردناک و طویل است که بدون مبالغه داستان‌های بیرحمی او باید در چندین جلد تحریر گردد.

>>>   شبی‌ در منزل‌ یكی‌ از ساكنان‌ مزار چند دزد داخل‌ گردیده‌ دست‌‌های‌ صاحب‌ خانه‌ را بسته‌، تلویزیون‌، تیپ‌، قالین‌ و سایر اشیای‌ خانه‌ را با خود می‌برند. فردای‌ آن‌ روز صاحب‌ خانه‌ نزد رسول‌ پهلوان‌ كه‌ امنیت‌ محل‌ را به‌ عهده‌ داشت‌ عارض‌ گردید. رسول‌ پهلوان‌ از عارض‌ پرسید که چه‌ چیزها برده شده است و صاحب‌ خانه‌ مال‌ و اشیای‌ دزدی‌ شده‌ را نام‌ برد. رسول‌ پهلوان‌ در جواب‌ گفت‌: «آنان‌ سربازان‌ من‌ نیستند، زیرا من‌ برای‌ سربازان‌ خود دستور داده‌ام‌ كه‌ اگر می‌‌خواهید در منزل‌ كسی‌ به‌ دزدی‌ بروید سعی‌ كنید كه‌ حتی‌ جاروب‌ خانه‌ را هم‌ نگذارید. به‌ این‌ سبب‌ ما را مردم‌ گلیم‌‌جمع‌ لقب‌ داده‌اند. چون‌ مال‌ اندكی را برده‌‌اند دزدان‌ از جمله‌ افراد من‌ نیستند. برو كاكا سربازان‌ من‌ را متهم‌ به‌ دزدی‌ مال‌ خود نكن‌.

>>>   بهترین پروژه برای کشانیدن پای روس به جنگ افغانستان بوده میتواند .این احزاب مزدور دربین خود ازهرکشور اجنت فراوان دارد . هرکشوری هم درآغوش بگیرد میسوزد .چون هریک اجرتی بدون قبله کارمیکند .
ملاها از آغاز جهاد قبله سیاسی نداشت آینده هم وظیفه دین جلابی و وطن جلابی و مزدوری برای هرخریدار وظیفه شان است .
خداسیز

>>>   Badry
شاید کمک های نظامی به مسعود و نور کرده باشد در زمان جهاد فی سبیل الله ، جدب جوانان شعیه مذهب افغانستانی به جنگ سوریه هیچ پیوندی به جنایت طالب در افغانستان ندارد . حق آبه دریای هیرمند یک موضوع و هدف اقتصادی است که در بود یک حکومت قانونی بهتر حل و فصل می شود .جنایت کار هر کسی باشد باید اعدام شود ، آنجا افغانستان نیست که جنایت کار را به خاطر گل روی برادرانش ببخشند . کرزی رشوت می گرفت تا به خدمت ایران باشد . این کار های اجنتوری و استخباراتی را هم ایران می کند ، هم پاکستان می کند و هم روسیه و آمریکا و هم دیگران . اما چرا ما خود عقل نمی کنیم که همین مزدوران ملی را عقب رانده یک دولت ملی و مردمی بنا نهیم تا دیگر جنایت کاری در راس قدرت نباشد؟ آیا ما کله نداریم ؟ یا عقل نداریم ؟ می گدریم ازینکه در زمان جهاد چی کردند و چی نکردند ، همین کرزی دموکراسی زا و رشوه خور بابا نشد ؟ ما از دیروز سخن نداریم ، قصه از امروز است . همه طالب از پاکستان می اید ، به پشتوی پیشاوری گپ می زنند ، همه گوینده یک زبان اند ، پاکستان ملامت نیست ، ایران ملامت است . عجب داوری که شما دارید ؟

>>>   دوستان عزیز
کاملا مطمن باشید که تجزیه افغانستان عزیز به خاطر اهداف شوم یکی یا دو تا جنرال خود خواه ناممکن است اینها حتی حاضر هستند تا به خاطر منفعت شخصی خود یک ولایت را تجزیه کنند به این گپ ها فریب نخورید اینه همه اجیر هستند قطعا اراده مستقل ندارندهر چه بادارشان گفت همانطور عمل میکند
عطا خیلی وارخطاست که دارایی های بیرونی اس غصب نشود داخل را خو به جایش بگذار با خیلی از عربها شراکت دارد در قصه مزار قطعا نیست ازین خاطر موضوع تجزیه را شایعه میکند

>>>   وقتی این ............ولگرد تمام شده

>>>   به دوست گرامی وعزیزم که داد میرند وبه آه وی کس جواب اریه نمیکند، مینوسم: اول- اگرهدف ازپدر بزرگ تان کوروش کبیر باشد موصوف پدر شما نیست کوروش از قوم تات است که ریشه زبانش به ترکهای ایران نزدیک است.دوم اگرهدف شما از سپید پوشان حضرت زردشت است زبان زردشت زند بود که پیوند نزدیک به همه زبانهای هندوایرانی دارد.صرف شما سپیدپوشان نیستی.واگر اراد به دین اسلام دارید او مشکل شخصی شما است ربط به جعرافیه ندارد.سوم- اگرهدف شما که گوبامعنی نام افغانستان حبوان درنده است اشتباه میکنی .....شکاری که در افعانستان بنام تازی یادمیشود واز ابن زادگاهش به دیگر کشورهای جهان صادر یا برده شده ار این جهت در همه کشورها بنام تازی افغان با افغانی یاد میشود مثل خرس روسی، پاند چبنایی و لام پیرو وغیره
کاوه رستم وغیره قهرمانان اسطوره ی شاهنامه فردوسی بزرگ است که بتاریخ مستند ربط ندارد صرف مورال پژمرده مردم ازدست عربها را بالا مبرد فردوسی تحت سلطه عزنویان ترک تبار میریست.

>>>   کاملا مطمن باشید که تجزیه افغانستان عزیز به خاطر اهداف شوم یکی یا دو تا ناممکن است به این گپ ها فریب نخورید اینه همه اجیر هستند این جنرالان کاغذی جمع تکه داران قومی فقط به منافع های شان می اندیشند وبس

>>>   فکر شهر نشینی و تفکد قوم کوچ است. تجزیه پایان حاکمبت ظلم و استبداد، افغانپرستی ویا پشتونیزم و غیر پشتونستیزی است.
امروز از هر زمان دیگر با نظرداشت در اختیار داشتن پولهای گزاف نزد حکومتی کوچی احمدزی و تمرکز قدرت در دست غنی احمدزیدر مورد آمد.
داکتر عبدالله خو خاین بور شد. امرالله صالح خو جایوسک برآمد. تاجیکان مدارا صفت و خوشباور کشته شدند. امروز نور بلخ مانند دیوار سامانی بخارا استاده است تا از منافع ملی آقوام تورانی و ایرانی و زبان های غیر پشتون دفاع کند.
ما امروز در خواب و خیال ایم و فکر می کنیم که حاکمان پستون افغانصفت و افغان لقب مدارا دارند. نه ابن حاکمان مداری صفت اند. چالباز اند. بازی دادان و تقلب و تقلید کار شان است. با کشتار و چالباز ی مردم غیرپشتون را که اکثریت اند اقلیت قلمداد می کنند. سرزمین و فرهنگ و هنر را برباد می کنند.
ار اینکه هر روز هر دم شهیدی شود و تروریسم حاکمان افغانی با یک نام و شان و رنگ دیگر آیند تجزیه و تقسیم گزینه نهایی است. ناقلین پشتون را کوچ می دهند.
حکومت فغان شکستخورده بی سمر و بی ادب است. دید که در افغانی یا پشتونی کردن شهروندان شکست جانانه خوردند و بدون نام افغان اقلیت ناچیزی بیش نبودند رییس جمبور رییس سرخی و سپیده خود را پیش کرد که اعلان کند روند توزیع تذکره الکترونی را به حالت تعلیق در آورد.
دیگر قلدر بس است.

>>>   کابل قرار باشد جنگ از این کشور فرار کند بر همیشه تجزیه بهترین گزینه است

>>>   فقط تجزیه افغانستان تنها راه حل است

>>>   خوب است تا اين حد كه اوضاع رسيده كه يك روز بيرق پاكستان توسط پشتون ها بلند ميشه يك روز امريكاي ها پشتون را ريس جمهور حتمي افغانستان مقرر ميكنه و خود پشتون ها هم اعلان ميكنه كه ما صاحب اين سرزمين استيم
اقوام غير پشتون هم حق دارن تصميم بگيرن
اين كه چي تصميم خود شان بهتر ميدانن و اين حق شان است

>>>   دولت پشتونی احمدزی برای نابودی اقوام دیگر طالبان و داعش را در شمال جاه سازی کرد. ای مردم تاجیک هزاره ازبیک بیدار شوید و یگجا شوید جلوی تصفیه قومی را بگیرید. غنی کرزی طالب گل بیدین داعش هیچ تفاوت باهم ندارند و همه شان یکی است.

>>>   زنده باد اتحاد تاجیکان هزاره و ازبیک

>>>   کاری خوب خواهد بود

>>>   تاجک ها،ازبک ها وهزاره ها هرگزمتحد نمی شوند تجارب دهه هفتاد رابه یاد بیاورید.

>>>   خطاب به آقای پانتورکیست :
کوروش اگر تورک بود ، پس چرا امپراطوری پارس را بنیان گذاشت
تات ها اگر از ترکانند، پس چرا ترکها مهاجر آسیای میانه زبانشان نابود کردند.کار امثال تواز بدو تاریخ تا کنون آدمکشی و فتنه بوده است و بس.

>>>   براي نجات از شر غني ها ومتقلب ها براي نجات از شر قوم انتحار تجزيه هم يكي از بهترين راه حل ها است .

>>>   دوست گرامی بتاریخ مراجعه کنید وخواهید دریابید که کورش کبیر ار قوم تات است که اکنون در استان قزوین ابران زندگی میکندو زبانش ریشه نزدیک به زبان ترکی دارد. کورش از روی یک روایت در داغستان روسیه توسط شاه دوخت ترکتبار واز روی روایت دیگر در سرحد ترکمنستان و اوزبیکستان کنونی توسط شاه دوخت بنام تامریس کشته شد وسر(کله) وی در دیگ خون پر نگاه میشد برادر گرامی تاریخ بر واقعات استوار است نه به شایعات.

>>>   اوغان انسان شدنی نیس۰ تجزیه بین اوغان و غیر اوغان بهترین راه است۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است