صالح: چه فرصت هایی را که از دست نمی دهیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ کد خبر: 145940 منبع: پرینت

صد افسوس که ما مانند گوسفند زخمی نزد گرگ رفته و از کشته شدن رمه شکایت برده ایم، چه وقت می آموزیم تاسف به حال ما!

امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی روز چهارشنبه 11 دلو 96 در واکنش به سفر رییس امنیت ملی و وزیر داخله به پاکستان بعد از حملات تروریستی خونین در کابل در صفحه رسمی اش آورده است که از ساده اندیشی این دولت، این ملت و همه ما بسیار تعجب کردم.

صالح درخصوص دوسیه ای از شواهد که سران نهادهای امنیتی با خود به اسلام آباد برده اند بیان کرده است که بهتر و عاقلانه‌تر این بود که دولت افغانستان در پی قتل عام روزهای اخیر توسط نیروهای نیابتی پاکستانی یعنی طالبان، خواستار برگزاری عاجل نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌شد و این شواهد و مدارک را در حضور دنیا بر می‌شمرد و به نمایش می‌گذاشت.

وی افزود که شورای امنیت روی چه مسایل به مراتب کوچک نیست که جلسه نمی‌کند در حالیکه تراژدی کابل خشم تمام جهان را بر انگیخته بود.

رییس پیشین امنیت ملی معتقد است که به عوض رفتن به طرف پاکستان باید بر ضد این کشور عمل بزرگ دیپلماتیک انجام می دادیم؛ چه فرصت هایی را که از دست نمی دهیم؛ افغانستان می توانست با بسیج دوستان جهانی خویش بسادگی خواستار نشست اضطراری شورای امنیت می شد اما صد افسوس که ما مانند گوسفند زخمی نزد گرگ رفته و از کشته شدن رمه شکایت برده ایم، چه وقت می آموزیم تاسف به حال ما!

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
سران امنیتی
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   همی ره خو راست میگه.
همی امرالله صالح در زمان رییس امنیت ملی بودن اش،هیچ به پاکستان نرفته بود و هیچ در مسایل امنیتی با آنها مشوره نکرده بود.
زیرا در آن زمان هیچ جنگ و حملات انتحاری نبود و پاکستان هیچ در امور افغانستان مداخله نمی کرد.

>>>   تمامش از دست همین .........ها

>>>   چه فرصت هایی را که از دست نمی دهیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
از همه اولتر همان اردوی که ربانی طبق معاهده ننگینش به پاکستان سّپرد

>>>   بود برادر در ان زمان هم بود ولی مردانه وار قصد میگرفتم امرالله صالح.. به مثل این دو دانه بز نادان عذر خواهی نمیرفت ...

>>>   واقعا هیچ ... اگر مورد حمله حیوان درنده ای قرار میگرفت دیگه ده ها کیلو متر نزدیکش نمیشد!‏ اما دوتا ... بجای که سر مار را قطع کنند،دشمن را نابود کنند،سند ومدارک را عنوان سند رسمی شورای امنیت برضد پاکستان قرار بدهند میرند دست بوسی دشمنان مردم ما!‏!؟؟ این دو الاغ باز هم رئیس امنیت ملی ووزیر داخله هستند!؟ از این دو ... البته آندو .... غ وع هم هستند که این دو...به دستور آن دو .....راهی کشور دشمن شده می پرسم آیا قتل عام از این بزرگتر ووقتل عام از این وحشی تر هم امکان دارد باشد؟ تاکی خودتان را به ... زدید ... غ وع؟ 20 هزار سرباز ومردم عادی قتل عام شدند تو اسرار،چرا یک نفر از اشرار را اعدام نکردید ونمیکنید؟ لطفا پیپر بدون سانسور در انظار عموم بذارید.نادرشاه

>>>   DrJarmohammad Haidarzoda
اشر ف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی را در ارگ جمع كرده است
ای ملت خواب برده دشمنت در ارگ ارام با طالب نشته ولی تو هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه افتیده , مغز گنده غنی نمی تواند انسانی فکر کند ، برخیز تاچه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما قربانی این جاهلان ارگ نیشن خواهدشد.
غنی مغز تعصب دشمنی از روی حسادت به اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان , به گزافه گوی های غنی در جامعه قبيله ای از دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردى جوان شده است و نيم قلب قبيله ای اش با طالبان است , اومردم شریف اعتما د نکنید. جوانان شجاع وارث این سرزمین آفتابی شما هستسد ، هرچه عاجل برخیز در مقابل ظلم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن همدستان تروریست , اکنون فرصت خوب است برای نجات مردم بی دفاع ما سکوت نکنید ؛ جسارت کنید , به پا خیزید در قیام سهم گرفته و قیا م را سراسری نماید.

باید خاطر نشان ساخت که از هیچ تهدی نه ترس نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های فاشیست و تروستان درون حکومتی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی از دست ندهید.
مبارزان , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه فاشیست , شوونسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این همه قتل و کشتارمردم بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت است , هموطن عزیزم سکوت و محافظه کاری راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت طی این 17 سال صورت می گیرد کیست ؟

غنی مرد ِ چیغ و صدا و مرد بیمار و بدخوی و مرد غش و حیله و مرد بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز باور ندارد . چون او مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی نکرده است.

بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و افغان ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر ران آزادسازیم با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن افتابی ما را آباد سازیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای صادق رهبری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است