زلزله و رهبران سياسى
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ کد خبر: 145945 منبع: پرینت

زلزله شش عشاريه يک درجه ريشتر افغانستان را تكان داد.

طبق معمول، روساى ارگ و سپيدار، رهبران سياسى و سران جهادى آن را با شديدترين الفاظ محكوم نمودند.

اشرف غنى: پاكستان مى خواهد با اين زلزله ملت ما را نابود كند اما ما صاحب تاريخ پنج هزار ساله هستيم و زلزله هاى زيادى را تجربه كرده ايم. بچه آدم نباشم اگر زلزله هاى ديگر را هم تجربه نكنم.

داكتر عبدالله: دشمنان مردم و ملت افغانستان همواره تلاش مى كنند كه از طريق زلزله، سيل و خشكسالى پروسه ى توسعه و بازسازى را در كشور ما متوقف نمايند كه هيچ وقت موفق نمی شوند. اگر بالفرض كامياب هم شوند و تمام خانه هاى مردم افغانستان هم در اثر اين زلزله ها تخريب شود من در سايه سپيدار آرام هستم اما اگر دريشى هايم را گدود كنند از سر اطو مى كنم و روى ديگر خود را نشان مى دهم.

حكمتيار: زلزله افغانستان را خراب نكرده بلكه پاكستان خانه ى دوم من بيشترين ضرر را از اين زلزله متحمل شده است. اينجا هر اتفاقى مى افتد مهم نيست اما خدا كند در آنجا تخريبى نشود زيرا مركز اسلام است بلدينک ها و بجلى دارد.

صبغت الله مجددى: استخاره كردم و به من اشاراتى از غيب راجع به زلزله شده بود. نجيب جان بازيگوشى كرد و به رسانه ها نگفت. هر چند بواسير دارم اما باز هم در فكر اين ملت بدبخت كه قدر رهبر دلسوز خود را نمى دانند هستم.

عطامحمد نور: با اين زلزله ها كسى مرا از جايم تكان داده نمي تواند. اگر زلزله ديگر آمد دندانهايتان را كه سر ما تيز كردين مى كشم. من وقتى از مقام ام پس مى شوم كه زلزله، ارگ و سپيدار را هم تخريب كند.

حامد كرزى: اين زلزله دسيسه آمريكايى ها است كه به بهانه كمک به زلزله زدگان مى خواهد ديرتر در ملک ما باشند اما ما مى خواهيم روسيه و ايران زلزله زدگان را كمک كند نه آمريكا. خداى دى راوله!

حامد گيلانى: دشمنان دوستى افغانستان و پاكستان مى خواهند با اين زلزله عكس پرويز مشرف و جنرال ضياالحق را از ديوار خانه ام بياندازند. كور خوانده اند عكس جنرالان پاكستانى در قلب من و خانواده ام حک شده.

ذبيح الله مجاهد سخنگوى طالبان: دليل اصلى زلزله حضور نيروهاى خارجى است تا زمانيكه عساكر آمريكايى در افغانستان است همين قسم در بدر و خاک به سر خواهيد بود.

استاد سياف: خدايا! گليم اين بدبختى ها و مصيبت ها را از ملک ما جمع كن و يک حكومت سچه اسلامى را اقامه كن تا ديگر از زلزله خبرى نباشد.

شوراى علماى افغانستان: موجب اصلى اين زلزله و ديگر آفات طبيعى و غير طبيعى، زناكارى، برنامه هاى مبتذل تلويزيون هاى خصوصى و دورى مردم از اخلاق اسلامى است.

شبكه حقانى: زمين سر شاخ گاو است. هر وقت پشه اى وارد بينى گاو مى شود گاو سر خود را تكان داده زلزله مي شود.

محمدعارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبران سیاسی
زلزله
نظرات بینندگان:

>>>   آخری گزینه جالب بود.

>>>   از نور بسيار جالب بود

>>>   خیلی جالب بود

>>>   ریاست امنیت ملی : ماقبلا یک ماه پیش از زلزله آگاه بودیم وبرای همه ادارات مکتوب فرستاده بودیم که شما زیر تهدید هستید

>>>   وزیر داخله:الحمدلله زلزله به هدف خود نرسید.
از ریاست امنیت ملی هم جالب است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است