کاریکاتور: با نام هویت ملی آتش نقاق را شعله ور نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ کد خبر: 145954 منبع: پرینت


کاریکاتور هویت ملی افغانستان نفاق و دشمنی



کد(14)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
هویت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   افسوس به حال نژاد پرستان!
افغانستان کشوریست که مالک ان ساکنین ان است! و قرنها باهم در مقابل در مقابل متجاوزین رزمیدند و در کنار هم جان دادند! و از ناموس یکدیګر دفاع کردند! هر که ارزو های ان شهدای ګلګون کفن را فراموش میکنند سرش را باید برید!
زیست مشترک و صف مشترک همه اقوام این خاک در قرنها طوری باهم پیوند داده که دهن هر ........مزدور را از خاک پر میکند! این ملت سرافراز به پیش میرود و بعد ازین در هوای دیموکراسی باهم خواهیم بود! زیرا این زمان زمان هم پذیری و جهانی سازی است نه حرجت به عقب! حرکت به پیش وظیفه هر هموطن است! هر ګیکه از تبعیض یاد میکند دهنش را از خاک پر کنید!!!!!!

>>>   چرا دولت یهودی اسرائیل نتايج پژوهشها و تحقيقات ژنيتکى (آب دهن)
که از سوى يک نهاد هندى با تمويل اقتصادى وزارت خارجه صورت گرفته اعلام چاپ و يا نشر نمى کند?
قوم شهرک ساز و شهرک نشين و اشغال گر یهودی اسرائیل با حاکمان افغان طالبان و غنى کوچى و شهرک ساز و اشغال گر در غصب زمين و آوردن کوچى ها و زمين غير پشتونان را براى قوم بى هويت هديه کردن برابرى و شباهت هاى اسراييل و حاکمان افغان باهم ديگر دارند.
همين رفتارهاى اسرائیل و سياست احمدزى که کوچى ها افغان از همين قبايل مى آيند نشان می دهد که "افغان" همان "افغانه" "افغانا" (به انگليسى: Afghana) از قبایل گمشده اسرائیل هستند.
اگر چه قرن ها پيش ادعا مشخص شده است که نام نسل "ساوول" لقب "افغانه" نام یکی از نوادگان یهود ساوول که "پشتون" یا "پتهان" یا "روه" و "روهيله" نسلهای لقب "افغانه" اسرائیلی هستند، با توجه به تحقیقاتی که تا به امروز انجام شده، مانند جان ریچاردسون در سال 1776 میلادی نوشت که حاکمان پشتون خود را به عنوان نسل یهودیان معرفی کردند.
نویسنده اولين فرهنگ لغت فارسی- عربی -انگلیسی نوشت که "افغانه" ( "پشتون" یا "پتهان" یا "روه" و "روهيله" ) زیر شکنجه بخت نصر شاه بابل آه و وای نالید و افسوس خورد ند و گریه شکایت کردند.
کوروش بزرگ سپيد پوش آريايى که اولين منشور حقوق بشر نوشت و نمونه کاشى اش درمقرملل متحد است ملک افغانيه را با نسل اش نجات داد و آزاد شان کرد. کوروش بزرگ در بين يهوديان مورد تقدير اند.
دانشمندان انگليسى بدين سبب اولين دانشمندان بودند که درهندو ايران آمدند چون آنها پس از مرگ نادر افشار خواستند هندوايران راتجزيه وتقسيم نمايد. بعد از مرگ احمدخان ابدالى 1772 زمينه اشغال خراسان خاورى وهندوستان و سرنگونى بابريان ويا مغلهاى کبير آماده شد
قرار تنخ، پادشاه شائول (تالوت) چه پسر قیس (Kis) ، یکی از اعضای قبیله بنیامین، یکی از دوازده قبیله اسرائیل . ساول با اينوام ، دختر ايمياز (Ahimaaz) ازدواج کرد (Ahinoam)و چهار پسر و دو دختر داشت. پسران Jonathan، Abinadab، Malchishua و Ish-bosheth بودند. دختران سائول مراب و ميشيل نامیده شدند.
فرهنگ عامه پشتون و برخی از مورخان پیشنهاد داد پادشاه شائول پنج پسر به جای چهار، پنجم به نام چه IRMIA (ارمیا) بود.
درخت خانواده و سجره خانواده گى
توصیف ملکزاده "افغانه" به عنوان پسر IRMIA (ارمیا) و نوه پادشاه شائول (Talut).
گفته می شود که "افغانا" "افغانه" (Afghana) در سن کودکی یتیم شد و پادشاه داوود نیز به دنیا آمده است. هنگامی که سلیمان به پادشاه تبدیل شد، "افغانه" فرمانده ارشد ارتش شد. ملک افغانه که در نتیجه با ساخت معبد اول در اورشلیم (بيت المقدس) ، تپه معبد، بعد از آن در عربی به عنوان "حرم شریف" شناخته شده اعتبار (به عربی: الحرم القدسي الشريف، الحرام القدسی خاکستر شریف):
با توجه به تذکرة الملوک، "ملک افغانه" مهاجرت به محل شناخته شده به عنوان تخت سلیمان و نسل های بعد قیس (Kis) )، از نوادگان ملک افغانه به اسلام گرويد و گفته مى شود. قیس (بچه بن امين) را پيامبر بزرگ ما "عبدالرشید" ناميد.
تذکره الملوک کتاب تذکره الملوک و سازمان اداری حکومت صفوی ترجمه به انگليسى ولادیمیر مینورسکی خاورشناس و ایران‌شناس استاد دانشگاه لندن
Published by Gibb Memorial Trust (1980)
یکی از دلایلی که دولت یهودی اسرائیل نتایج آزمایشات ژنتیکی خود را در مورد آب دهن اقوام "افغانه" ( "پشتون" یا "پتهان" یا "روه" و "روهيله" ) منتشر نکرده است این است که اين آزمایشات پژوهش ها ثابت می کند که اقوام یهودی اسرائیل چه گمشده چه آواره و چه اشغالگر چه طالبان چه برادران طالبان تروریست اند. اسرائیل مهد تروریسمو جنگ است.

>>>   بجای احیای هویت افغانستان درفکر احیای جیب شخصی خود اند . چون هرگرگ رهبر مستقل یک گله شود مانند سابق درگروگان خود میگیرند .
خداسیز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است