سفارت پاکستان دروغ استانکزی و برمک را افشا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ کد خبر: 146018 منبع: پرینت

سفارت پاکستان در کابل یک نامه خبری منتشر کرده که در آن یک دروغ کلان دو مقام عالی امنیتی افغانستان یعنی معصوم استانکزی و ویس برمک را آشکار کرد.

این دو پس از حمله چهارراهی صدارت ظاهرا مدارکی مبنی بر دخالت پاکستان را زیر بغل گرفته و رفتند اسلام آباد که نشان دهند و یا به اسلام آباد ثابت کنند که آنها می دانند که پاکستان در این حمله دست داشته است. خب تا اینجای کار ظاهرا مساله ای نیست اما این دو در بازگشت از اسلام آباد گفتند پاکستانی ها که همیشه منکر بودند اینبار در برابر برمک و استانکزی زانو زده و و "اعتراف کرده اند" و چنان دست و پاچه شده اند که در سوم فبروری می آیند کابل و اما سفارت پاکستان با انتشار خبرنامه ای نوشته است که پاکستان هیچ وقتی به سفر این دو نفر (برمک و استانکزی) نگذاشته و سفر هیات پاکستان در سوم فبروری هیچ ربطی به این مساله ندارد بلکه در سلسله نشست های معمول همیشگی است.

حالا چند گپ:
1. اگر حکومت افغانستان چنین مدارکی دارند که به احتمال زیاد دارند آیا تنها راه اش این است که آن را ببرند به اسلام آباد و مخفیانه به خودشان نشان دهند یا می شود این مدارک را در اختیار واشنگتن و شورای امنیت سازمان ملل قرار داد و بخش هایی از آن را حتی منتشر کرد تا حداقل افکار عمومی پاکستان نیز بدانند حکومت شان در یک کشور همسایه و مسلمان جوی خون راه انداخته است.

2. وقتی وزیر داخله و رییس امنیت اسلام رفتند مدارک را نشان دادند و پاکستان مثل همیشه به ریش شان خندید و رد کرد در بازگشت از اسلام آباد چرا راست اش را به مردم نگفتند؟ چرا نگفتند پاکستان باز هم منکر شد. این دروغگویی چه چیزی را ثابت می کند؟ آیا به این فکر نکردند که اگر پاکستان مساله را افشا کند همان یک مثقال آبرو و اعتباری که حکومت نزد شماری از کارمندان و ماموران اش دارد هم از بین خواهد رفت؟ متاسفانه ناف این حکومت با تقلب، جعل و دروغ بریده شده است اما چنین بی ملاحظه دروغ گفتن فقط نشانه یک چیز است و آن اینکه حکومت بیش از آنکه تصور شود مستاصل و درمانده است. این خبر بدی است چون همه می خواهند این حکومت عمر اش را به آخر برساند و حداقل در زمینه تامین امنیت خوب و مقتدرانه عمل کند اما انگار حکومت تصمیم اش را گرفته است و آن ادامه حیات با دروغگویی و پنهانکاری است و متاسفانه حتی شماری از نهادهای بین المللی را وادار کرده که شمار تلفات نیروهای امنیتی مان را گزارش ندهند به این بهانه که روحیه سربازان ما ضعیف می شود این است منطق حکومت وحدت ملی.

3. مدرک بردن به اسلام آباد چه سودی دارد؟ اگر عالیجنابان می دانند که پاکستان پشت جنگ طالبان و ناامنی افغانستان است خود پاکستان این را نمی داند و باید مدرک نشان بدهیم که تو این کار را کردی؟ خب اگر پشت طالبان پاکستان است که هست پس چرا زندانیان طالبان را درجن درجن آزاد می کنید؟ اگر پاکستان در ناامنی کشور ما دست دارد که دارد پس چرا نورچشمی های پاکستان را به کابل آورده زیر پایشان قالین سرخ می اندازید و از بودجه ملی آنها را تامین امنیت می کنید که در خانه مجلل بنشینند و به مردم درس زبان شناسی بدهند؟

اگر پاکستان عامل همه بدبختی ها است پس چرا اشرف غنی دویده دویده به خانه کسی می رود که در یک مصاحبه تلویزیونی زیر عکس پرویز مشرف می نشیند و پاکستان را تبریه می کند؟ عالیجنابان این ره که شما می روید به ترکستان است. مردم فهمیده اند حداقل به خودتان احترام بگذارید لااقل خود را بیش از این مسخره نکنید.

خراسانی


سفارت پاکستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
هیات افغانستان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این دو وزیر به خا طر اینکه مردم افغا نستان حسا ساتی اند بالای این دو نفر می خو اهند خود را بی گناه جلو ه دهند افسوس به این مردم سا ده افغا نستان که این رقم مردمان ما وشما را بازی می دهد

>>>   حالا پاکستان هم مثل هندوستان در پشت زن ها پت شدن را یاد گرفته است.
در هندوستان وزیر خارجه و وزیر دفاع اش زن ها هستند.
حالا پاکستان نیز معاون وزیر خارجه اش را که یک زن است، به کابل فرستاده است.
اما فکر میکنم که یک تخلص بنام جنگی و یا جنگجو و یا کدام چیزی به همین مانند دارد.
اما ما برایش اخطار میدهیم که اگر کدام پلان خصمانه در مقابل افغانستان داشته باشد، ما او را درگیر وکلای زن پارلمان خویش خواهیم داد که بفهمد که موی کنک یعنی چی؟

>>>   اینها لیاقت ندارند سواد و مدیریت ندارند اینها را باید اشرف غنی یک میل کلاشینکوف بدهد و دریک پسته حفاظت از دکل مخابرات مقرر نمایند پست امنیت و وزارت داخله و دفاع را بدهند به یک نظامی سابق و وطن پرست و کاردان که در رشته های فوق تخصص داشته باشند درغیر آن روزگارما ازین بدتر هم میشود و شما جناب رییس جمهور حق ندارید بخاطر اینکه پست و مقامات کلیدی و امنیتی را در دست هم تیمی هایت داشته باشی چنین افراد نالایق را بکار بگیرید پست های ذکرشده شخصی نیست که ازش فقط نفع شخصی ببرید و مردم را هر روز با این روش ازبین ببرید مردم ما شان و حرمت شان این نیست که چند تا جاسوس و نالایق سکان هدایت مردم را دردست داشته باشند که جز به بدبختی و نابودی شان بیانجامد حتی خود شما شایسته ریاست جمهوری نیستید باید بخاطر نجات مرردم از سمت تان استعفاه بدهید و یک انتخابات زود هنگام و شفاف را برگزار نمایید شما که از مملکت و مردم با ارزش تر نیستید پس تا دیر نشده اینکار را بکنید اگر هنوز هم در وجودتان از وجدان و غرور افغانیت حسی است اینکار را بکنید تا باشد که مردم هم بعد از شما شمارا از پستی و شرمساری مبرا بدانند

>>>   پشتون ها واضح اعلان رد كه ما تاجك هزاره و اوزبك مزدور كار داريم تا بنفع ما كار كند برمك هم يكي از همان مزدور ها است
احمد از خيرخانه كابل

>>>   دیگه ما حرفهای دروغین شما را قبول نداریم.جای شرم است که دو مقام بلند پایه به پابوس پاکستان تروریست پرور رفتند در حالی که مردم ما همه ماتم داشتند.و با دروغ ساختنی برگشتند.خود سفارت چتلستان هم گفت که هیچ تعودی ما ندادیم.

>>>   اين دو .....به كدام زبان گپ زده اند، شايد يا انگليسي يا اردو؟ حتماً اين دو بي سواد زبان را درست بلد نبوده اند، و مطلب را بيان نتوانسته و سخن پاكستاني ها را هم غلط ترجمه كرده اند.
قحط الرجال آمده، چرا ميديا از بزرگان حكومت جواب اين را كه چرا و به كدام معيار اين أشخاص نا شائسته مقرر ميشوند.

>>>   عوامفریبی رزیلانه ترین شیوه حکومت است!!!
و کرزی و غنی در عوامفریبی جوره ندارند!!!!

>>>   پاکستان در نهادهای امنیتی وپولیس واردو وسیعن نوفوذ دارد.14 سال دال وچپاتی داد توسط همین ها وطن ماراتخریب وبه ویرانه تبدیل کرد اردو و سلاح ومهمات مارا تخریب وبه پاکستان انتقال داد.طلب را آورد وغیره ازنظر استخبارات هم ضعیف اند .عبیدی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است