هم اکنون: نشست شورای صلح با حضور رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۰    ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ کد خبر: 146049 منبع: پرینت

هم اکنون نشست شورای صلح در دفتر این شورا با حضور رییس جمهور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper) امروز شنبه 14 دلو 96 نشست شورای صلح با حضور رییس جمهور غنی در دفتر شورای صلح در حال برگزاری می باشد.

محمد کریم خلیلی رییس شورای صلح با توجه به حضور رییس جمهور در این نشست گفت: نارسایی هایی در اداره ما وجود دارد که باعث می شود مردم ما به طالبان روی بیاورند. در بیشتر مواقع 6 ماه طول می کشد که مردم بتواند مشکلات شان را به حکومت بگویند اما طرف مقابل خیلی زود مشکلات مردم را حل می کنند. بنابراین از شما تقاضا داریم که یک اداره درست داشته باشیم تا زمینه پیشرفت مخالفان ما نباشد.

خلیلی در ادامه افزود: ما آماده مذاکره با کسانی هستیم که جنگ را راه حل نمی دانند. ما از مذاکرات هیچ ترس و هراس نداریم و منطق جدی داریم. از نیروهای دفاعی خود هم برای دفاع تشکر می کنیم که سربازان گمنام ما رشادت کردند ولی با همه اینها جنگ را راه حل نمی دانیم.

این در حالی است که رییس جمهور غنی گفت: در منطق الطیر عطار آمده است که "احساسات خر است" نباید تسلیم احساسات شویم و ما هم باید جنگ را پیش ببریم و هم صلح را داشته باشیم. جنگ بالای مخالفان و صلح بخاطر اینکه خواست خود ما است.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست صلح
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   بحال این رفتارهای طنز گونه مقامات کشور باید بخندیم یا گریه کنیم. مغز متعفن یکبار می گوید دیگر صلح نمی کنیم و دروازه های صلح بسته شد بتز جلسه عالی شورای صلح را تشکیل می دهد. واقعا این مغز متعفن از حد کشور ما بالاتر فکر می کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است