تمدید و لغو جواز واحدهای صنفی مشروط شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۹    ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ کد خبر: 146097 منبع: پرینت

تمدید و لغو جواز واحدهای صنفی مشروط به تسویه مالیاتی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وزارت مالیه و شهرداری کابل روز شنبه 14 دلو 96 با امضای تفاهمنامه ای، تمدید و لغو جواز واحدهای صنفی از سوی شهرداری را به تسویه مالیاتی مشروط کردند.

عبدالله حبیب زی شهردار کابل در این نشست گفت که بعد از این تفاهم، اصناف و پیشه ورانی که مالیات شان را با وزارت مالیه تسویه نکرده اند جواز کارشان تمدید نخواهد شد و برای عملی شدن این برنامه از پولیس شهری کار گرفته خواهد شد.

وزارت مالیه امیدوار است با امضای این تفاهم مدیریت لازم در درآمدهای ملی میان نهادهایی که دراین بخش کار می کنند بوجود آید و جلوی فرار مالیات گرفته شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
خبرنگاران
نظرات بینندگان:

>>>   باید دقت لازم هم بوجود آید؛
بازار افغانستان هنوز کمبودات ساختاری دارد و باید در تعیین مقدار مالیات و خصوصاً جواز صنوف مختلف ، نظر به تاثیرات همه جانبه آن ، در کوتاه مدت دقت بیشتری صورت بگیرد که این کار از ظرفیت اداری دولت خارج بوده بناً زمینه بیکاری و خصوصاً انحصار را بوجود میاورد

>>>   دوستان وهموطنان گرامی ام !
---------------------------
مگر تکرار اشتباه گناه نیست؟؟
اگر جواب شما آری است ، پس چرا من وتو این اشتباه تاریخی را باردیگر تکرار میکنیم؟ ، بقول معروف " ازیک سوراخ دوبار مار گزیدن ، منطق وفراست من و شما را زیر سوال میبرد.اگر درمورد شناخت کرزی ازنظر اسناد تاریخی وغیر قابل انکار معلومات تا ن ضعیف ویا اندک است ، پس بهتراست به کتاب خاطرات «رابرت گیتس » مراجعه کنید واگر بازهم درمورد خواندن کتاب به هردلیلی مشکل دارید ..، آیا خون های ریختانده شده ، قتل های زنجیره وتوطیه ها ی انکار ناپزیرکه درنزد چشمان هریک ما صورت گرفت است که هنوز خون این سرداران مقاومتگر خشک نگردیده است مگر فراموش تان گردیده است ؟ واگر همه چیز را میدانید وحافظه تان بجا است چرا باز این جا وآنجا همرای یک خونخوار برادرکشت درزدوبند های تباه کن مصروف هستی وفکرمیکنی که اینبار این پدرکش گویا بی بدیل برای من وتو فرشته آزادی میشود ؟ این ضرب المثل با اهمیت را نبایدفراموش کنید" آزموده را باز آزمودن خطاست".
اگرشما من وتومحروم فاقد حافظه هستیم ویا حافظه مان گندیده شده است ، ولی تاریخ فاقد حافظه نخواهد بود...
بنآ اگرشرف ووجدان انسانی اندکی درشما حاکم است ، ازخدا وخلق خدا بشرمید وبا این روش حقیرانه خاتمه بدهید .
باعرض حرمت دکتر صفوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است