والی بلخ، 2 ولسوال این ولایت را تبدیل کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146191 منبع: پرینت

عطامحمدنور، ولسوال دولت آباد ولایت بلخ را بحیث ولسوال جدید شولگره گماشت.

منیر فرهاد سخنگوی والی بلخ گفته است که بدستور والی بلخ، امیر محمد وقار ولسوال دولت‌آباد به ولسوالی شولگره‌ تبدیل شده و سراج‌الدین عابد ولسوال سابق شولگره فعلاً منتظر به معاش است و در آینده‌ نزدیک به یکی از ولسوالی‌های دیگر معرفی خواهد شد.

بگفته فرهاد، این اقدام از سوی والی بلخ و با هدف عرضه خدمات بهتر و تامین حکومتداری خوب و شفافیت در ولسوالی ها صورت گرفته است.

گفتنی ا‌ست که ولسوالی دولت‌آباد در حال حاضر بدون ولسوال می‌باشد و بر اساس اظهارات سخنگوی نور قرار است یک فرد جدید در آینده نزدیک به این سمت گماشته شود.

این اقدام والی بلخ درحالی صورت می گیرد که اداره ارگان های محل پیشتر گفته بود که امضای نور فاقد اعتبار است اما عطامحمدنور در واکنش به این گفته، اظهار کرده بود که اداره ارگان های محل در حدی نیست که برای وی تعیین تکلیف کند و در امور سیاسی دخالت کند

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی بلخ
ولسوال
نظرات بینندگان:

>>>   عمر راوی
یا برای من چنین جلوه می کند، یا به راستی سر و صدای بلخ خیلی خاموش است و هیچ معلوم نشد که کار به کجا رسیده است و آخرش چه می شود؟! از آن همه جوش و خروش ، این چنین سکوت و خاموشی ، پرسش های زیاد را بر می انگیزد. چرا بلخ به صورت منظم و درست مردم را از مسایل آگاه نمی سازد ؟! من از چند نفر دیگری که از هواداران بلخ استند پرسیدم ، هیچ اطلاعی از گپها نداشتند. به نظر می رسد که خیلی از حمایتگران استاد عطا ، در خلای خبری و معلوماتی قرار دارند. اگر شما کدام اطلاع درست و دقیق و قابل اعتبار دارید ، لطف کنید و با من شریک سازید. سپاس .

>>>   کار را به اهل کار سپرده

>>>   میگویند نور با انجنیرداود بهموافثه رسیده اند که انجنیر صاحب بحیث السوال دولت آباد برود همین السوال شدن نقاد بهتر از والی شدن به نسیه است

>>>   چاه کن در چا است!!!!!!!!!!!!! ونور درهم دران!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است