طالبان: به بدترین شکل انتقام می گیریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146201 منبع: پرینت

ارگان های عدلی و قضایی رژیم کابل توانایی اعدام زندانیان طالب را ندارد.

طالبان در واکنش به احتمال اعدام طالبان در بند حکومت وحودت ملی روز دوشنبه 16 دلو 96 در خبرنامه ای در واکنش به این اقدام حکومت آورده اند که هرگونه برخورد نادرست، عکس العمل شدید در پی خواهد داشت که مسوولیت آن با مقامات امنیتی و قضایی کابل خواهد بود.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان گفته است که مقام های اداره کابل یک تعداد زندانیان طالب را به قصد اعدام از زندان پلچرخی بیرون آورده اند و ما در مورد زندانیان خود هشدار می دهیم که اینگونه اعمال نه تنها هیچگونه مشروعیت قضایی و عدلی ندارد و که ارگان های عدلی و قضایی رژیم کابل نیز از توانایی آن کار را ندارد.

بگفته وی هر آنچه با زندانیان صورت می گیرد به امر ادارات نظامی، امنیتی و قضایی و خواست ادارات دیگر رژیم کابل انجام می شود و عمل بالمثل ما نیز بالای همین ارگان های مذکور خواهد بود.

طالبان هشدار داده اند که در صورت اعدام زندانیان آنان، انتقام این افراد از اسرای داخلی و خارجی که نزد آنان هستند به بدترین شکل گرفته خواهد شد.

گفتنی است که بتازگی حکومت اعلام کرد که برای گرفتن انتقام از طالبان از تمامی گزینه ها بشمول اعدام کار خواهد گرفت و حکم اعدام بیش از 600 تن از هراس افکنان روی میز رییس جمهور قرار دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
اعدام زندانیان
نظرات بینندگان:

>>>   زنده بادغنی بایداعدام شودهرکسی که دست به ناامنی میزند وقانون کسوررازیرسوال میبرد

>>>   خود غنى و خليلزاد وجلالى اين ميت متحرک سفارت از دستيارهاى تالارهاى تفکرى امريکايى تحت رهبرى زیبیگنیف برژینسکی بود گروهکهاى تروريستى مسلح کرد تا شکست نظريه خود را( برژینسکی) در مورد ایران با سیاست‌های خود باعث خروج کامل نيروهاى نظامي و مشاورين امريکا از ایران شد. آمریکا حوزه نفوذ خود را از دست داد.
با برانداختن نا آرامى هاى همين شکست و از دست دادن نفوذ خودامريکا مى خواهد همين شکست را جبران و تلافى کند.

امريکا کشور استعمار و اسکتبار و تروريسم کش (هندوکش) يعنى افغان جمع ستان ( ولاف وپف سخت - استقلايت و خود اراديت سست ) مکان مساعد است براى امريکا و هر کار را براى دوام نارامى ها انجام مى دهد تا اقامت خود را مشروعيت بين المللى دهد.
اگر واقعن مبارزه عليه طالبان مى کنيد دست دستياران امريکا را از وطن قطع کنيد که يکى اش غنى و ديگر اش خليلزاد است. بيچاره اتمر يک "پادو!" (پياده) و در زبان ديوچ (پيدل)
امضاء فروش خاک به امريکا به نام اش و نه به کامش!
دولت غنى که سرنگون شد
سر اتمر واژگون شد

>>>   اعدام شدیدا ضرورت است!
بگزارید که بدست طالب بمریم اما بدیانشان باید اعدام شود!

>>>   اگر غنی همدست طالب نیست حکم اعدام این جانیان را هرچه زودتر اجرا میکند.

>>>   طالب ها مرده باد ،طالب ها اولادهای خنزیر استند.
زنده باد آزادی و شرافت و انسانیت
عزیز الله خان پیرزی

>>>   شما خودتان فرمان مرگ آنها را داده بودید و با مواد انفجاری در بدن شان غرض حملات انتحاری آنها را فرستاده بودید.
حالا که دولت آنها را بعد از گرفتاری اعدام میکند،شما اعتراض میکنید.
اگر زیاد اعتراض کردید،دولت آنها را هیچ اعدام نمی کند و دوباره غرض انجام حملات انتحاری به پاکستان میفرستد.

>>>   همین شخص کثیفی که خود را سخنگوی ترورستان طالبان میخواند ایا از کدام جنایت شما ترورستان طالبان اله دست پاکستانتا امروز در حق این ملت دریغ کرده اید این حکومت است که در برابر انجام تمام جنایات تان گذشته کرده اعدامی های تانرا تاکنون اعدام نکرده و زندانیان تانرا با ناز و نعمت نگهداری کرده ایکاش که ریس جمهور غنی در برابر انجام چنین جنایات روز های قبل تان که در شهر کابل انجام داده اید چند تن از جنایتکاران متکرر تان را حد اقل بخاطر تسلیت مردم داغدیده و اولاد یتیم حکم اعدام را بالایشان تطبیق میکرد که تا کنون نکرده این حرف های حکومت که گویا حکم اعدام را بالای طالبان تطبیق میکند بخاط تسلیت و ارامش مردم است و بس .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است