تقاعد جنرالان زمینه وطن فروشی را مساعد می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146211 منبع: پرینت

تقاعد، بهانه ای برای دور کردن شخصیت های وطن دوست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عطا محمد نور والی بلخ روز دوشنبه 16 دلو 96 در یک نشستی با باشندگان این ولایت درخصوص منظوری تقاعد جنرالان نظامی کشور گفته است که حکومت زیر چتر شامل سازی جوانان در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی و به بهانه تقاعد، بهترین افراد و شخصیت‌های وطن دوست را از کار برکنار می‌کند.

نور تاکید کرد که حکومت با دور کردن این افراد از صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی زمینه وطن فروشی را مساعد می‌کند.

گفتنی است که رییس جمهور در هفته جاری حکم تقاعد و بازنشستگی شماری از جنرالان نظامی کشور را امضا کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
تقاعد
نظرات بینندگان:

>>>   من از اولین روزهای شایعه در مورد تقاعد و پائین آوردن سن تقاعد جنرالان در همین سایت نوشته بودم که این کار بخاطر از بین بردن واژه "وطنپرستی" و "وطندوستی" در اردو است. اشرف غنی از جمله آن افغانهای دارای تابعیت امریکایی است که با یقین کامل به مراجع مختلف استخباراتی امریکا تعهد سپرده که این واژه ها را که در زمان "کمونیستها"؟؟ ورد زبان و ایمان آنها بود از قاموس لسانهای افغانستان بیرون کند. شما شاید چیغها و صدای دورگه غنی را در بسیاری از بیانات وی شنیده باشید که ندرتا واژه های "وطندوستی" و "وطنپرستی" را بکار برده باشد. مجاهدین خو در اولین روزهای آمدن شان "وطنپرستی" و "وطندوستی" را برابر با "شرک " تبلیغ میکردند.
در پهلوی این همه "..." (سخنگویان) ارگ و وزارت دفاع این کار را مساعد ساختن زمینه برای "جوانان" تبلیغ میکنند. جوانان لایق، پاک و وطندوست خفه نشوند، متاسفانه قسمت اکثر جوانان اردو همین حالا از جانب امریکایی ها با حیله های مختلف لا اقل با چرس معتاد شده اند و دیر نیست که یکی از شرایط برای جنرال شدن اعتیاد با چرس شناخته شود.

>>>   اینهم قابل یاد آوری است که اینها واقعا جنرال نبودند کدام سند تحصیلی یا رشته نظامی مشخص نداشتند درتنظیمی بوده از نام جهاد واز تنظیم وقوم شناخت ورشوت این مسایل جنرال شده !

>>>   اګر محاهدین وطنپرست میبودند چرا وطن را بالای امریکایی ها فروختند و زمینه آمدن امریکایی ها را در افغانستان مساعد ساختند و در عوض بلند منزل ها از پول دزدی و حرام ساختند این محاهدین هیج نوع تحصیل نداشتند و رتبه های جنرالی مفت را به زور به بهانه جهاد ګرفتند این شرمنده ها دیګه چرا ادعا جهاد میکنند جهاد را در مقابل رتب جنرالی فروختند ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است