تفاهمنامه 108 پروژه با هند امضا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146215 منبع: پرینت

مراسم امضای تفاهمنامه 108 پروژه، میان سفارت هند و ادارات دولتی افغانستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مراسم امضای تفاهمنامه 108 پروژه میان سفارت هند با 14 اداره دولتی کشور صبح امروز سه شنبه 17 دلو 96 با حضور داکتر عبدالله، سفیر هند، وزرا، نماینده رییس جمهور، اعضای شورای ملی و کارمندان ادارات دولتی برگزار شد.

در این مراسم، 14 موافقتنامه میان سفارت هند و وزارت های معارف، صحت عامه، تحصیلات عالی، انکشاف دهات، اطلاعات و فرهنگ، انرژی و آب، شهرسازی و مسکن امضا شد و 25 موافقنامه دیگر عنقریب امضا خواهد شد.

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در این مراسم در انتقاد از به تاخیر افتادن امور پروژه ها در سال های قبل گفت: در گذشته متاسفانه ادارات حکومتی با وجود در اختیار داشتن پول و مشخص بودن پروژه ها، برنامه ها از سالی به سال بعد موکول می شد اما برنامه فعلی تلاش می شود که با حل تسریع مراحل بروکراسی و کارهای اداری امور پروژه ها سرعت بخشیده شود و تطبیق آن سریعتر صورت بگیرد.

رییس اجرایی حکومت از هند بعنوان دوست واقعی یاد کرد و گفت: این کشور خواستار ثبات و نظامی مبتنی بر خواست مردم در افغانستان بوده و همواره در توسعه افغانستان سهم گرفته است.

وی بدون گرفتن نامی از کشوری افزود: از حملات انتحاری هیچ عایدی نصیب کشوری نشد و تعقیب اینگونه پالیسی ها، حملات انتحاری و تلفات مردمی در راکت باران ها تنها روحیه مردم را علیه این کشورها جریحه دار می کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هند
تواهمنامه
نظرات بینندگان:

>>>   چور شروع دزدان خريط هاى تان را اماده سازيد
علم گل
از كابل

>>>   چند فیصد برای غبن و خیانت کلان ها مشخص ساخته اید
عبالکریم مراد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است