غنی 7 مقام بلند پایه امنیتی را برکنار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146218 منبع: پرینت

تعداد 7 مقام بلند پایه امنیتی در پیوند به حمله هراس افکنان بر مقر اردوی ملی در نزدیکی دانشگاه نظامی مارشال فهیم در کابل برکنار شدند.

ریاست جمهوری صبح امروز سه شنبه 17 دلو 96 در واکنش به گزارش چگونگی حمله بر فرقه 111 ارتش در نزدیکی دانشگاه نظامی مارشال فهیم در کابل، 7 مقام بلند پایه امنیتی بشمول دو جنرال را برکنار کرد.

بنا بر اعلام ارگ، این مقام های بلند پایه امنیتی به نهادهای عدلی و قضایی معرفی شده اند.

گفتنی است که یک روز پس از حمله انتحاری بر چهارراهی صدارت کابل با 103 کشته و 235 زخمی، شماری از هراس افکنان بر مقر فرقه 111 ارتش در نزدیکی دانشگاه نظامی مارشال فهیم حمله بردند که در جریان آن، 11 سرباز ارتش کشته و بیشتر از 16 تن دیگر زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات نفوذی
جنرالان
نظرات بینندگان:

>>>   بدون تعصب کارهای اصلاحی رییس جمهور را تقدیر می کنیم

>>>   یک کار نیک و قابل ستودنی

>>>   کرزی از زنده قسیم فهیم می ترسید ولی غنی حتی از استخوانهای پوسیده فهیم میترسد. غنی چرا در مورد صدها تن شهید در هوتل انترکانتیننتال و چار راهی صدارت عاملین آنرا جزا نمیدهد.

>>>   بهترین کار کرده این اختلاس گران تیل فروشان مهمات فروشان باید درخانه باشند

>>>   این یک کار نیک است

>>>   باز خدا میداند به نام اصلاحات تصفیه کاری قومی غنی مردمان اقوام دیگر را ضربه میزند در حالیکه باید ریس امنیت و وزیر دفاع سبک دوش و به دادگاه معرفی گردند بخاطریکه آنها اوغان هستند و هیچ دست اورد ندارند پس آنها به وظایف بی شرمانه خود ادامه میدهند و مردم عام باید سرکوب گردند تا ضمینه تروریست پروری اشرف غنی ادامه پیدا کند.

>>>   بجای این همه ... باید ریس امنیت و وزیر دفاع را به دادگاه معرفی کرد نه تصفیه کاری قومی را بازهم ادامه داد. تمام وزارت دفاع و ریاست امنیت ملی آلوده با اوغانهای هستند که اکثریت جاسوس ای اس ای هستند و اتباع پاکستانی به نام اوغان انطرف مرز هستند.

>>>   کدام افراد ؟ به چه جدم و به اساس فیصله کدام محکمه؟

>>>   Ariaie
گفتند چون زياد انگليسى خوانده ، فارسى و پشتو را نمى تواند بخواند، اما اين تويت بيانگر آن است كه نَفَر از يكونيم ميليون قرن پيش است و انگليسى هم صحى بلد نيست.

>>>   من طرف دار هیچ کدام شان نیستم.بقول ازبکها گاو نر باشد شیر بدهد.اما در چنین شرایطی که فعلا مملکت ما به افراد ماهر باسابقه و مسلکی.کارکشته نیاز دارد .ریس جهمور نباید تقاعدي های این ها را منظور میکرد.چون جامعه افغانستان به چنین اشخاص نیاز دارد.من فقط به ریس جمهور متاسفم که هیچ موقع تصمیمات که در هرعرصه گرفته از جانب خوداش نبوده یک نفر حتما به سر بی مغزش تزيق کرده و این آقا انجام داده بدونی این که روی مسله فکر کند( مهاجر)

>>>   این هفت نفرراچرانام شان نمی برند کیاهستند ?

>>>   اگر من به عوض این افسران باشم هر گز در یان دولت کفری کار نمی کنم زیرا یک افسر عمر خود را در این وطن به خاطر خدمت از دست می دهد مگر مفز متفکر جها ن در ظرف دو دقیقه حیا ت وی را خراب می کند در حالیکه پسر و دختر همین غ در امریکا در فلم ها کار می کند و زنش عیسوی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است