اینها باید بوسه شکر به دست های نور بزنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146246 منبع: پرینت

نور، ارگ و سپیدار را از نظر منطقی و میدانی زمینگیر کرده است حالا ارگ و سپیدار با استمداد از هر شیوه و ترفندی که بتواند باعث کندی پیشروی او بشود درصدد به روی نیاوردن و کم رنگ نشان دادن شکست سخت و مفتضحانه خود اند.

در سیاست همیشه از خیرات سر چند پهلوان انگشت شمار در معرکه نبرد انبوهی از مفت خوران بی خاصیت صاحب نام و نان شده اند. این حقیقت تلخ در جدال غنی و نور مصداق های بسیاری داشت بخصوص زمانی که مذاکرات به نتیجه نرسید و عده ای از آدرس جمعیت خود را برای دریافت امتیاز به دامن ارگ انداختند و تیم ارگ نیز به دنبال تعداد دیگر رفت.

جلسات پی هم در ارگ و سپیدار و تعیینات هدفمند اعضای جمعیت در این اواخر همه به یک مقصد صورت می گیرد تا نور را در خاستگاه اش تجرید و منزوی بکنند که به دلایل گوناگون این آرزو به ثمر نشستنی نیست همینکه عده ای از این بابت به نان و مقام می رسند بر علاوه اینکه پاس بخشایش رییس جمهور را داشته باشند بوسه شکری به دستان نور هم باید بزنند.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   بلی حتی باید جنرال جرئت صاپی برپای عطا صاحب بوسه بزند

>>>   استفاده نامنهاد بم افگنان بي ٥٢، در شمال عليه طالب يك مانور نظامي عليه عطاء محمد است، از همين خاطر امريكائي مادر خطاء زلمي خليل زياد چندي پيش يادآور شد كه دوستم از بم هاي صوتي ترسانديم تا مجبور به أطاعت شد، و عطا محمد را از بمباري طالبان ميترسانند.

>>>   نور باید کلوخ استنجا در دست بگیرد. و اسنجاه اینها را خشک کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است