واکنش ترامپ به کف نزدن در سخنرانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146247 منبع: پرینت

ترامپ دمکرات هایی را که با چهره ای سرد و بی تفاوت به سخنرانی سالانه او در کنگره گوش فرا داده و در پایان، از کف زدن برای او خودداری کرده بودند؛ وطن فروش و غیرآمریکایی خواند!

به گزارش رویترز، قانونگذاران دمکرات در کنگره آمریکا روز سه شنبه «دونالد ترامپ» را که به دلیل برخورد سرد و بی تفاوت آنان با سخنرانی سالانه خود، «وطن فروش» و «غیرآمریکایی» خوانده بود؛ به باد شدیدترین انتقادات و حمله های لفظی گرفتند.

«دیک دوربین» دومین مقام بلندپایه دمکرات در مجلس سنای آمریکا با لحنی تعمدا محتاطانه و سربسته اظهار داشت:

«با وطن فروش خواندن ما [دمکرات ها]؟ خب این اقدامی تفرقه انداز است».

گفتنی است که رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه در یک کارخانه تولیدی در ایالت اوهایو اظهار داشت که دمکرات ها «ترجیح می دهند که او [ترامپ] عملکرد بدی داشته باشد تا اینکه کشور آمریکا در مسیر درستی حرکت کند!»

ترامپ دمکرات هایی را که با چهره ای سرد و بی تفاوت به سخنرانی سالانه او در کنگره گوش فرا داده و در پایان، از کف زدن برای او خودداری کرده بودند؛ وطن فروش و غیرآمریکایی خواند!

این سخنان تند و به شدت توهین آمیز ترامپ علیه دمکرات ها موجی از انتقادات را از سوی قانونگذاران دمکرات کنگره به دنبال داشت.

«هوگان گیدلی» سخنگوی کاخ سفید در اینباره گفت که «اظهارات ترامپ در خصوص خیانت به کشور- جرمی با مجازات اعدام- یک شوخی بود!»

وی در بیانیه ای اعلام کرد: «کاملا روشن است که رییس جمهور شوخی کرده است. اما موضوع جدی این است که ظاهرا دمکرات ها نفرت شخصی خود از رییس جمهور را بر تمایل و خواستشان جهت حرکت آمریکا در مسیر موفقیت ترجیح می دهند».

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
سخنران
نظرات بینندگان:

>>>   آمریکایی ها کار خوب نکردن ما از بس که به رئیس جمهو خود کف زدیم آخرالامر دست های مان ترکید، بخصوص کابینه از بس که همه روزه کف میزنند شبانگاه خاطر تسکین درد دست های خودرا حینا می گیرند و دست های حنالود شان سبب می شود تا به سرصورت شان اصابت کند مثل "بینی سرخ رئیس صایب اجرائیه، و چون ریش رئیس شورای ولایتی خوست،،،

ارکانحرب رحمت خان پیلوت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است