سیمای شکست خورده غنی در رسانه‌ های خارجی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146268 منبع: پرینت

"شاه نژادپرست" لقب تازه‌ ای است که اخیرا رسانه‌ های خارجی به اشرف غنی اعطا کرده اند.

هر چند برنامه‌ های قوم محورانه و سکتاریستی پیدا و پنهان ارگ و حلقه‌ نزدیک به او حالا دیگر برای تمامی مردم کشور اظهر من شمس است و حتی نزد خارجی‌ ها و جهانیان نیز جای شک و تردید باقی نمانده است ولی بعد از آنکه ارگ به سلسله برنامه‌ های حذف رهبران و اقوام از بدنه‌ نظام بالای بلخ که فراتر از صلاحیت و حیطه اختیارات اش بود انگشت گذاشت با نافرمانی مدنی والی مقتدر بلخ و تمامی مردم در سرتاسر کشور روبرو شد.

این موضوع سبب شد تا رسانه‌ های خارجی و غربی توجه بیشتر‌شان‌ را به افغانستان مبذول داشته و بخشی از خبرهایشان‌ را پیرامون جنجال بلخ و کابل و برخوردهای ضد ملی ارگ اختصاص دهند. وقتی نشرات یک ماه گذشته این رسانه‌ ها را که در مورد افغانستان پرداخته اند مرور‌ کنید به خوبی درمی‌ یابید که رسانه‌ های خارجی در سیاست داخلی اشرف‌غنی را کاملا ناکام ارزیابی کرده اند و ادامه کار او را به مثابه یک رهبر شوونیست و قوم‌ گرا خلاف وحدت و یکپارچگی و به ضرر آینده افغانستان پیش‌ بینی کرده اند و حتی لقب شاه نژادپرست را نیز برایش اعطا کرده اند.

بنابرین ماهیت کار و اهداف خطرناک اشرف غنی نه‌ تنها که برای مردم افغانستان از تمام اقوام و اقشار روشن و آفتابی است بلکه جهانیان نیز به نیات شوم او صراحتا اعتراف می‌ کنند. از اینرو گفته می‌ توانیم که اگر این سیاست‌ های او ادامه پیدا کند دیری نخواهد بود که دنیا او را در قطار رهبران فاشیست و نازیست معروف جهان همانند هیتلر، موسولینی و غیره ردیف خواهند کرد.

هارون معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
قوم گرایی
رسانه های خارجی
نظرات بینندگان:

>>>   هارون خان تا روز قیامت قدرت بدست جمعیت نخواهد بود. اگر امریکا در افغانستان مسلط باشه یا نباشه نقطه پایانی برای جمعیت رسیدنی است و در صورت حاکمیت واقعی و حکومت واقعی فکر نکنم دیگر جمعیت حتی در ماورای افغانستان هم فعالیت نماید بخصوص آنعده از افرادی که تمام بیت المال کشور را به تاراج برده اند.

>>>   مشکل در همین است که جوانان تاجیک برای استقرار دولت فاشیست وقومگرای غنی قربانی میدهند

>>>   يك چند دانه اين اخبار و جرائد را نام بگيريد جناب نويسنده، جهان غرب مزدور بهتر از اين تيم معيوبين پيدا نميتوانند، و از همين خاطر والي ها را هم از معيوبين خارج جمع ميكنند، مانند والي مزار مقيم كابل،

>>>   متعصب ترین شخص قومگرا اشرف غنی احمدزی است که درتاریخ تنها دوران دادر غدار محمدگل مهمند وطره باز خان را بیاد ما میآورد.ولی این فاشیست ها محکوم به شکست اند زیرا دوران عبدالرمان خانی ونادرخانی دوران کهنه بود مردم امروز ازان زمان فرق دارد.مردم بیدار شده نمگذارند که عبدالرحمان ونادر غدار زنده شود درقبر خفه میشوند.

>>>   هتلر کجا و این "ایزک" گنده بغل کجا؟؟؟

>>>   غنی برای افغانستان کنونی یک غنیمت است و گروه های متخاصم و موقع یلب این را دانسته علیه او تبلیغ سوء میکنند ، در اکثر ملاقات ها در اکثر کشور ها خارجی افسوس به حالت مردم میکنند که در گروه باندهای مثل جمعیت و دیگران هستند و قدر شخصیت مثل اشرف غنی را نمی دانند.

>>>   اگر فاشیزم قوم پرستی و تمامیت خواهی طرفدار میداشت ، هیتلر تمام جهان را تسخیر نموده و حکومت میکرد . ولی دیدیم که نه هتلر و نه هیچ فاشیست دیگری نتوانستند به اهداف شوم خویش رساند ، غنی عصبانی و اطرافیان لنگ و لاشش نیز به مرام خویش نخواهند رسید شعور سیاسی مردم حالا بالا رفته است ، طرفداری مردم از عطا نور نشان داد که مردم این دولت پوشالی و تک قومی را شناخته اند .

>>>   سلام دوستان بعضي از پيام ها را خواندم نظريات جالب بود . اتفاقا افغانستاني هاي خارج خصوصا مقيم امريكا هم اشرف غني را يك شخص متعصب و ديوانه ميدانند و حمايت شان را از جناب استاد عطا اعلام نموده اند. در امريكا سياست شخص محور نيست به همين جهت امريكا هرگز از اشرف غني در مقابل مردم افغانستان حمايت نميكند بلكه نظام مردم سالار و دموكرات را در افغانستان خواهان است. اينكه اشرف غني لاف حمايت امريكا را ميزند بچه ترسانك است و اينكه زلمي خليلزاد را به كمك خواسته هم بچه ترسانك است چون زلمي خليلزاد فعلا در امريكا مثل ساير افغانستاني ها يك شخص بيكار و عادي است و اينجا نظر به كهولت سن و ديگر مسايل برايش كار نميدهند بنابرين براي خودش دنبال كار نزد اشرف غني رفته.
جهان انچه را مردم ميخواهند قبول دارد.
رنج اور ترين مسله در افغانستان همانا تعصب بيجا است كه عامل جنگ و همه بد بختي ها شده و نسل افغانستان را در سرتاسر كره زمين مهاجر و اواره ساخته. درين جا هزار ها زبان و رنگ و مذهب مختلف دوستانه زندگي ميكنند ولي متاسفانه در افغانستان دو زبان ولي يك دين به جان هم افتاده اند و جلو كاروان ترقي كشور را گرفته و خود را بد بخت نموده اند.
لعنت بر متعصب

>>>   نا گفته نماند كه اشرف غني زياد از قانون اساسي ياد ميكند ولي خودش اولين ناقض قانون اساسي است. چند مثال واضح و افتابي ان را ميخواهم مختصرا ياد اور شوم.
١- قانون اساسي افغانستان واضح نموده كه شخص كه زنش خارجي باشد نميتواند خود را كانديد رياست جمهوري نمايد .
٢- قانون اساسي تكيد دارد شخصي كه مريض باشد حق كانديد شدن به رياست جمهوري را ندارد.
اشرف غني هم معده اش پلاستيكي است و هم رواني است، خانمش لوزا را هم كه اول با دروغ و فريب بي بي گل معرفي كرد بعدا معلوم شد كجايي است.
تقلب بي مثالش در انتخابات ركورد جهاني قايم نمود.
متباقي كارش به اين حالت كه وطن را تباه نموده و زر اندوزي دارد. ديده شود بلاخره كشور را در كدام گودال مياندازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است