برگزاری آزمون تعیین آمرین و معاونین حوزه های پولیس
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146280 منبع: پرینت

وزارت داخله برای تعیین آمرین و معاونین حوزه های پولیس پایتخت آزمون کتبی برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ویس احمد برمک وزیر داخله صبح امروز چهارشنبه 18 دلو 96 در یک نشست خبری در مراسم برگزاری امتحان از کارمندان وزارت داخله برای تعیین آمرین و معاونین حوزه ها گفت: در طول 5 ماه خدمت، همه بخش های پولیس را چک کردم و هر چقدر برای آوردن اصلاحات و تغییرات صحبت کردم، کسی صحبت ها را جدی نگرفت.

برمک بیان کرد: امتحان امروز برای تعیین آمرین و معاون حوزه های پولیس پایتخت برگزار می شود و هر پولیسی که در صورت قبول نشدن در امتحان بخواهد کدام حرکتی را انجام بدهد، مطابق قانون به ارگان های عدلی و قضایی معرفی می شود و به آنها می گویم که سابقه، زندگی و روزگارشان را خراب نکنند.

وزیر داخله افزود: در تعیین لیاقت و شایستگی افسران علاوه بر امتحان کتبی، سوابق کاری، مصاحبه، سوالات عملی و مسلکی نیز شرط کامیابی خواهد بود.

مقام ارشد وزارت داخله با بیان اینکه مجبور هستیم اصلاحات را در سطوح مختلف و خصوصا سطح رهبری حوزه های پولیس و نیز صفوف پایین تر بیاوریم خطاب به شرکت کنندگان در آزمون اظهار کرد که به تصامیمی که برای شفافیت و اصلاحات گرفته می شود احترام بگذارید و طوری نشود که عقده ای شوید و مرتکب اعمالی شوید که جرم محسوب شود؛ چرا که می توانید در هر ولایتی وظایف و مسوولیت هایتان را امتحان کنید.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
اصلاحات
نظرات بینندگان:

>>>   اگر برمک صاحب براستی مانند علومی اهل کار را بگمارد بداند که دوام نمی آورد ووکلای کمیشن کار گلمش را جمع میکنند اگر اینکه بنام امتحان حالا می خواهد افراد وکلا و خودراجابجا کند تا ختم حکومت وحدت ملی وزیر است هیچ خطری متوجه اش نیست
ر

>>>   اگر من به عوض این افسران باشم اول از خود برمک سو ال می کنم که تو کدام پو هنتون نظامی را خو اند ایت که تو امتحا ن می گری فقط تو به همرای یک چند نفر امریکای شنا خت داری و وزیر شده اید

>>>   Ariaie
اكثر تاجيك ها، هزاره ها و ازبيك هاى كه در دولت نباشند منتقد دولت اند، وقتى وارد دولت شوند حامى دولت ميشوند. تفكر اينها بيشتر توسط جيب و شكم شان عمل ميكند تا اينده و ارمان كشور و مردم. شما در سالهاى گذشته نمونه اين گونه آدم ها را از سطح دوستم و احمد ضيا شروع تا سخنگويان دولت ديده باشيد و نياز به تشريح ندارد. اين موج اخير بركنارى ها هرچند هدفمند و بر اساس اجنداى قومى اجرا شده ، سيلى محكم بود بر دهن بسيارى از كسانيكه لاف از وحدت " مولى" ميزدند و حالا پيامد همان مولى را خود شان بايد تحمل كنند. بدون شك اينها از همان لحظه بركنارى در صف مخالفين دولت اند اما با روى سياه نه با هدف پيروزى ارمان مردم بلكه بخاطر منافع خود شان.

نوت: استثنا وجود دارد

>>>   Ayendagan
‎دزدان میلیونی و چپاولگران میلیاردی افغانستان بخوانند و اگر وجدان دارند کمی شرمنده و سرافگنده شوند......
‎زین‌العابدین عبدالکلام به مدت پنج سال رئیس جمهور کشور هند بود. او (27ژوییه 2015) در سن هشتاد سه سالگی درگذشت و ملت هند را به عزا نشاند.
‎تلویزیون ملی هند دارایی و ثروت او را چنین اعلام کرد:
‎سه دست لباس معمولی . شش عدد پیراهن . یک عدد ساعت دستی.
‎دو هزار و پانصد جلد کتاب . یک آپارتمان دولتی که مدت‌ها پیش به جامعه دانشمندان هند تحویل داده شد.
‎موجودی بانکی صفر.
‎تنها دارایی او دعای یک ونیم میلیارد جمعیت هندوستان که همراهش بود!


>>>   ............خدا بر تو وزير بي تخصص، آمر و معاون حوزه از امتحان املاء و انشاء تعين نميشود، سجل و سوانح افسران پوليس و سوابق موفق كاري تعين كننده پوست هاي امنيتي بايد باشد، اگر تو كمي وجدان ميداشتي و در فكر پول و چوكي نميبودي، خودت بايد اين پوست وزارت را قبول نميكردي، و ميگفتي كه من متخصص اين وظيفه نيستم، ميگذاشتي كه كدام موتر شوي يا پنچرمين ديگر از پنجشير ميامد.

>>>   از برادر ویس برمک که چند روز قبل معاون ریاست عمومی استخبارات وزارت داخله مقرر شد کی امتحان گرفت؟؟؟!!!!

>>>   تمام این آمرین حوزه ها فاسد ترین انسان ها هستند از جمله بنام گل آقا در حوزه 17 که از ولایت کاپیسا بوده وفاسد ترین آمر می باشد این ها باید دار زده شوند بی ........ها.
چندین بار پسران این شخص فاسد دختران مردم را فریب داده به حوزه آورده . ........آنها را ترسانده اندکه اگر شکایت کنند برادر و پدر شان را دستگیر وشکنجه خواهند کرد بناً‌این دختران از شکایت صرف نظر کرده اند.
نوید از حوزه 17


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است