غنی به نقطه بی برگشت زوال خود نزدیک شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۲    ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ کد خبر: 146316 منبع: پرینت

اشرف غنی به عنوان رییس حکومت توافقی کابل آخرین نفس های خود اش را می کشد.

او که بدترین نوع حکومتداری را در سه سال پسین بر مردم افغانستان تحمیل کرد امروز به نقطه بی برگشت زوال خود نزدیک شده است. تبلیغ تلقی نکنید که هیچ یک از کسانی که در سن و سال من اند تجربه تلخ تبعیض، تمامیت خواهی و تفرقه قومی سازمان یافته از جانب حاکمان را در هیچ دوره و حکومتی به تناسب امروز در افغانستان نداشته و ندارند.

پس از تشکیل حکومت وحدت ملی دیری نگذشته بود که نیت و برنامه شوونیستی تیم حاکم برای مردم افغانستان به وضوح روشن گردید به همین سبب هرچه به عمر حکومت افزوده شد میزان اعتماد مردم به آن رو به کاهش رفت. امنیت، اقتصاد و همگرایی ملی به صفر تقرب کرد و به علاوه آن حذف نیروهای کارامد و غیرخودی در صدر برنامه های گروهک عقده ای و نو به دوران رسیده حاکم در ارگ ریاست جمهوری قرار گرفت.

بدون تردید می توان گفت اگر به همین منوال عمر حکومت غنی پایان پیدا کند که می کند تاریخ او را منحیث یک مستبد بی کفایت در حافظه اش ثبت خواهد کرد. دیدووادیدهای اخیر او با رهبران تنظیم های جهادی و سیاسی خود نشان از ترس و واهمه ای دارد که او برای خود اش خلق کرده است. درصدد ترمیم و تبریه خود است و درصدد بقای بیشتر در اریکه قدرت.

به یقین می توانم بگویم که او امروز حتی به دوش آنهایی که او را بر گرده مردم ما تحمیل کردند بار گران و بی ارزشی بیش نیست دید و نگاه مردم افغانستان به ا‌و و کارکردهای سبک سرانه اش روشن است. هیچ آبی نمی تواند سیاهی کارنامه های تیم بیگانه با مردم او را سفید و هیچ تاری نمی تواند پارگی های آن را پینه کند.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
رهبران
مردم افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   محترم اشرف غنی ریس جمهور افغانستان به کشور و مردم خدمات بنیادی و مانده گار کرده است تا حال هیچ جکومتی به این اندازه کار های اساسی نکرده و نخواهد کرد چشم پوشی از ان گناه است و کسی که ان را نا یده میگرد از روی تعصب است وبس جناب اشرف غنی قابل تقدیر است و خداوند انرا 100 سال دیگرغ به عمر ان به افزاییند تا که این دوزد های وطن پاک سازی کند بدون دوزد ها دیگر همه مردم شریف افغانستان به او احترام دارد

>>>   این همه بیم مردم فاسد و کسانیکه در دو دهه در افغانستان در چور سهیم بودند میباشد. غنی دستگاه حکومتی را از فاسدین پاک میکند. این همه بیم از این جهت است . مردم حالا از هروقت بیشتر اگاه است و میداند .

>>>   قلمت گهر بار ورساتر. ....
جناب برنا صالحی
خود نمایی شیوه ما نیست چون نادیدگان
هیچ کس صائب نمی داند نشان زخم ما
صائب

>>>   میشه خدمات ایشان را لیست کنید. به جز خدمات انتحاری ونا امنی

>>>   اشرف غنی احمد زی به قوم خود زیاد خدمت کرده بلی تک قومی متعصب انتقامجویی .بیسابقه است درحکومت افغانستان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است