ایزدیار: جوانان کنار افراد عدالتخواه بایستند و کار کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ کد خبر: 146336 منبع: پرینت

جوانان در راستای قانونمند شدن کشور و تحقق عدالت اجتماعی کمر همت را ببندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، دقایقی قبل، محمد علم ایزدیار معاون نخست مجلس سنا امروز پنجشنبه 19 دلو 96 در مراسم گشایش مرکز ابتکار و عمل گفت: حکومت به بسیاری از وعده های خود به متضررین عمل نکرده است و این روشن می کند که نسبت به مردم صداقت ندارد و تا هنوز به فریب، تقلب و تزویر متوسل می شود که این مسیر کشور را به بیراهه می برد.

ایزدیار بیان کرد: جوانان در راستای قانونمند شدن و تحقق عدالت اجتماعی در کشور کمر همت را ببندند و در کنار سایر نهادها و افراد عدالتخواه برای قانونمند ساختن جامعه کار کنند.

وی در رابطه با مرکز افتتاح شده ابتکار و عمل اظهار کرد: افغانستان هم نیازمند ابتکار و هم نیازمند عمل است.

معاون اول مجلس سنا از رسانه ها بعنوان قوه چهارم نظام یاد کرد و افزود: رسانه ها در طول 17 سال گذشته مسوولیت خود را به کمال احسن ادا کردند و حداقل دستاورد آنان این است که افراد ظالم و قانون شکن از آنان هراس و واهمه دارند و این کلان ترین دستاورد در چوکات آزادی بیان و آزادی های مدنی است که نصیب مردم شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایزدیار
جوانان
نظرات بینندگان:

>>>   فاعتبرو یا اولی الابصار!
من چندین پیام با این معنی و محتوی در پیوند با رانده شدن جنرالان تاجیک از ارتش در فیسبک دیدم.
"وقتی که این جنرال صاحبان از کوتل خیرخانه تا پنجشیر و لندن باغ، و بلند منزل می ساختند، کدام زمانی برای چنین وقتی هایی برنامه ی داشتند، آیا روزی هم برای فرهنگ ما و روزگار فرهنگیان ما اندیشیده اند ؟
حالا من چرا باید در هر موردی پیش قراول باشیم؟"

به خیالم که روز محاسبه رسیده است. این مردم همان گونه که بی دریغ حمایت کردند و امید داشتند برای شان خدمت کنید، همانگونه امروز بی دریغ بر نعش نام و مقام تان نفرین می فرستند چون که صرف به خود فکر کردید و هرگز برای ملت و مردم تان نیندیشیدید. راست می گویند: شما در داخل نظام بودید چه گلی به فرق مردم تان زدید که امروز برای برون رانده شدن تان کسی ملالی بر خاطر بگیرد.

Shafaq Siahposh

>>>   Aziz Arianfar heeft het bericht van Ahmad Nazari gedeeld.
انحصارگرایی و تبارگرایی افراطی غنی احمدزی و فراخ ساختن عمدی شکاف های اختلافات تباری و سمتی از سوی او دلایل فراوان دارد. اما مهتمرین دلایل آن قرار زیر اند: نخست این که او پایگاه مردمی ندارد. از ین رو، تنها با دامن به تنش های قومی می خواهد برای خود سربازگیری کند و گروهی از جوانان خونگرم و احساسی غلزایی را جلب و جذب و پیرامون خود بسیج نماید. دو دیگر، مشروعیت ندارد. از این رو می خواهد با هنگامه برپایی عدم مشروعیت خود و نظامش را زیر سایه کشاکش های قومی ببرد. سه دیگر می خواهد زمینه را برای تداوم سلطه خود و تیمش برای پنج سال آینده فراهم نماید. به این معنا که با کنار زدن همه نیروهای دیگر، پایگاه خود را در نظام به ویژه در نیروهای مسلح اعم از اردو، پلیس و امنیت تقویت نماید تا بتواند با خیال راحت با راه اندازی تقلبات سامانمند در صورت برگزاری انتخابات یا حتا لویه جرگه و یا هم تمدید کار نظام کنونی به بهانه خرابی اوضاع یا نبود بودجه و....استمرارسیطره و سلطه خود را تضمین و تامین کند. چهار دیگر، با راندن همه اقوام دیگر به شمول درانی ها از گردونه قدرت، حاکمیت مطلقه غلزاییان را در کشور نهادینه سازد. چهار دیگر، برای نشان دادن خوش خدمتی به باداران عربستانی و دریافت پول از آن ها با پروژه های ایران ستیزانه آن ها همکاری کند و در فرجام هم با یکدست ساختن قدرت بتواند پروژه های امریکایی ها را خوب پیاده بسازد. یعنی در یک سخن همه چیز را فدای اهداف شخصی، تباری و سمتی خود و اهداف آزمندانه باداران عربی و غربی خود بسازد. اما غافل از این که: با خبر باش که این ملک خدایی دارد! با خبر باش که سر می شکند دیوارش! تجربه تاریخی نشان داده است که در این سرزمین نمی توان با تفرقه افکنی، نفاق پراکنی و زهرپاشی میان اقوام شریف باشنده کشور و منافقت و دسیسه سازی و نیرنگبازی و مداری گری پیش رفت. به قول معروف: بار کج به منزل نمی رسد.

>>>   Ayendagan
درود!
اشرف غنی احمدزی و رویا های عبدالرحمان خانی...
عبدالرحمان برای تسلط قبیله یی بر سایر مناطق مستقیم سران و افراد سایر مناطق را میکشد و از مرده های مردم کله منار میساخت، مواشی ودارایی شان را برای قبایل حمله کننده می بخشید..و اما اشرف غنی احمدزی برای سران دوسیه میسازد وبد نام نموده و از صحنه بیرون میکند و یا ترور میکند بعد بی لیاقت ترین ، خاینترین و متعصب ترین افراد خود را برای تسلط برآن منطقه به حیث والی و ولسوال میگمارد و اما غنی احمدزی و تیم اش متوجه نیستند که اکنون زنان فرق میکند و حکومت های متعصب محکوم به شکست اند.

>>>   یک امیر عبدالرحمن خان برای افغانستان ضرور است که اول سرهای غنی و گلمرجان را در ... شان بزند!!!!

>>>   ااگر به تاریخ مراجعه شود عبدالرحمن خان ان مردم را میکشت که مثل پدرام سیاوش محقق و دوستم و یک تعداد ّاّی های دیگر! که همین طور لازم بود!
شاد باد روح عبدالرحمن خان
این شخص قاطع تاریخ افغانستان

>>>   ایزدیار!
شما را به ایزد منان سوگند که آیا در دولت و از جمله سناافراد عدالتخواه وجود دارند!!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است