دبی، مکان تفریحی 70 درصد وکلای پارلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ کد خبر: 146340 منبع: پرینت

راه حل مشکلات مردم مگر در دبی است؟
وکلای پارلمان افغانستان بجای حل مشکلات ولایات مربوطه‌ شان به دبی سفر می‌ کنند.

سفارت افغانستان در امارات اعلام کرده است که 70 درصد نمایندگان برای گذراندن تعطیلات زمستانی خود به دبی سفر می کنند. گفته می شود که اکثر وکلا و دیگر مقامات ارشد حکومت افغانستان برای دیدن بلند منزل ها و بازرسی حساب های بانکی خود چندین بار در سال به دبی می روند.

خبرگزاری آسیا نوشته است که به نظر بسیاری در افغانستان این نمایندگان باید از فرصت موجود برای سفر به ولایت‌ های خود استفاده کنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند از سوی دیگر نیز برخی از نشست‌ های پارلمان افغانستان با غیبت عده زیادی از نمایندگان برگزار می‌ شود و در بیشتر مواقع میزبان 60 تا 80 درصد از نمایندگان بوده و بارها به‌ دلیل غیبت این نمایندگان بسیاری از موضوعات بررسی نشده‌ باقی می ماند.

برخی نیز بر این باور اند که با توجه به وضعیت امنیتی افغانستان و مشکلات بسیاری از مردم این کشور بهتر بود نمایندگان از فرصت به دست آمده برای سفر به ولایت‌ های خود برای بررسی نزدیک مشکلات و دیدار با مردم استفاده می‌ کردند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان
دبی
نظرات بینندگان:

>>>   میگویند وکلای هنر پرور ما در یک کنسرت هنر مند ازبکستانی ( سونچ ) که در دبی به فرمایش خود شان برگذار شده بود و 80 فیصد اعضای شورای ملی دران شرکت داشتند آهنگ (دبی دبی ) را به تکرار فرمایش میدادند وخانم سونچ آنرااجرا میکرد واز طرف وکلای هنر پرور ما چندین مراتبه دالر باران شد

>>>   حکومت باید یک حساب افتتاح کند تا مردم مامورین معلمین متقاعدین از معاش شان برای وکلا کمک کنند چون معاش وامتیازات وکلای خانه ملت کم است ! آنها زیاد خدمت کرده اند باید با آنها همه ما کمک کنیم تا حتی ازین هم بیشتر خدمت کنند!

>>>   دبي عبادت گاه دوم شده برأي مسولين افغانستان
احمد از كابل

>>>   خوب نکنیداین ............ها انتخاب

>>>   اين طبقه مفت خور را وكيل خطاب نكيد، همه شان دزدان حرفوي هستند، ...........بر ما كه براي همچو ...........إنسان نما رأي داديم

>>>   چون میدانند که باین اعمال و این آمال امید رفتن به بهشت نیست پس میروند دبی تا حال کنند.

>>>   براداران عزیز زمانیکه فاتحه وجدان خوانده شد ازبی وجدان چی توقع درکاراست

>>>   معاش متقاعدین را هم درسال 96 پاک خوردند وبرای کس تادیه نشده امکان دارد که حقوق متقاعدین را به اینها داده باشد

>>>   کسیکه ننگ ، شرم ، وجدان وغیرت نداشت چنین میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است