مکثی بر دفاع غنی از اعتراض پشتون های پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۲    ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ کد خبر: 146412 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی وایسرای آمریکا در کابل از اعتراض پشتون های پاکستان دفاع نمود.

مرتضوی سخنگوی رییس جمهور گفت: از جامعه جهانی و جامعه مدنی پاکستان انتظار می رود که چنین حرکت‌ هایی را حمایت نمایید. ما امیدواریم که این خیزش مدنی در پاکستان تا از بین بردن افراطیت همچنان ادامه یابد.

اگر تاریخ افغانستان را ورق بزنیم هیچ کسی به اندازه کرزی و احمدزی در مزدوری پاکستان امتحان خود را خوب پس نداده است روزی اشرف غنی احمدزی لاف می زد که او بود که همه زندانی های طالب که لشکر جنگی پاکستان است را از زندان ها رها نمود غنی به شمول ولایت قندوز ده ها ولسوالی افغانستان را در تبانی با طالبان این مزدوران پاکستان سقوط داد، خون های هزاران انسان را ریخت و طالبان را از نگاه سلاح، مهمات و وسایط نظامی اکمال نمود.

اشرف غنی این جنایتکار تاریخ، گلبدین حکمتیار جاسوس پاکستان را مثل یک پادشاه استقبال نمود و تاکنون میلیون ها دالر در اختیار این جنایتکار گذاشت و امروز از بودجه ملت در نظر دارد تا برای حزب گلبدین ده ها دانشگاه اسلامی و یا کانون شیطنت پاکستانی تشکیل نماید اما امروز در جهت سیاست با دار کلان یعنی آمریکا از اعتراص پشتون های پاکستان حمایت می نماید.

اشرف غنی احمدزی جنبش های مدنی را در کشور خود توسط تروریست های دولتی به خاک و خون کشید‌، جنایت اشرف غنی برای سرکوب جنبش تبسم و جنبش روشنایی در دهمزنگ کابل هیچگاه قابل فراموشی نیست. غنی این جنایتکار تاریخ نبود که جنبش رستاخیز تغییر را به خاک وخون کشید؟ این غنی احمد زی نیست که بخاطر اینکه صدای اعتراض مردم برای اینکه گوش های لطیف او را آزار ندهد ارگ کانتینری تشکیل داده است.

پس چطور این اساسگذار حکومت ضدملی در افغانستان که حقوق میلیون ها انسان را در کشور خود در افغانستان لگدمال نموده است از اعتراض پشتون های پاکستان دفاع می نماید؟ سیاست یک بام و دو هوا چیست؟

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تظاهرات پاکستان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   ضرب المثل عام است (( خودش را در قریه جا نه بود میگفت اسپش را در
طویله خانه ای ملک ببندند ))
پشتون ها پتان ها یا افغان های پاکستان اشرف غنی و افغانستانی هارا
نه می شناسند ولی غنی جان خودرا کتغ آش میسازد .
تهمینه دانش آموز سیاست

>>>   شما اول پاسخ گوی اعتراضات شهروندان کشور خود شوید بعد با چیغ های مصقره ات دنبال دال خور های انتحاری برو .
افغانستانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است