حکمتیار در زیر ریش باداران آمریکایی اش حملات انتحاری را حلال می خواند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ کد خبر: 146463 منبع: پرینت

حكمتيار در زير ريش باداران آمريكایی اش و در قلب كابل تحت محافظت حكومت غنى آشكارا از حملات انتحارى و به تعبير او استشهادى دفاع مى كند و آن را حلال و مقدس مى خواند.

جاى تعجب اين است كه مردم و حاكميت اين تروريست چراغ به دست را هيچ نمى گويند و صداى اعتراض براى محاكمه او بلند نمى كنند، آمريكایى ها يک شيخ كور عرب را كه در لندن زيست مى كرد و گاه و ناگاهى از حملات انتحارى در خطبه هايش دفاع مى كرد سال ها است زندانى كرده است ولى در افغانستان رهبر و فتوا دهنده حملات انتحارى را گل سر سبد ساخته است.

مردم كابل و استان ها هر روز قربانى حملات انتحارى و استشهادى اين قاتلان اند اما اين مردم منجمد در مقابل رهبر اين تروريست ها صدا بلند نمى كنند و خواهان محاكمه او نمى شوند و اين حكومت تروريست پرور را ساقط نمى كنند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
حملات انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   نظربه گفته سخنگوی نهضت همبستگی سیلی غفار دختران حکمتیار صاحب در مورد صلح با سفارت امریکا همکاری دارند

>>>   کشتن دشمن و کفار که برای دین ضرر میرساند به هر نوع که باشد حلال است. و اینکه شما بی دین ها دمکراسی گفته دین را تخریب میکنید یک موضوع. جداگانه است که این هم به مرور زمان حل خواهد شد و تمام مرد این را درک خواهد کرد که اسلام را کی تخریب میکند و کوشش مروج شدن بی دینی را دارد

>>>   آریانانیوز: افشاگری جنجالی در یک برنامه تلویریونی در پیوند به حضور دختران گلبدین حکمتیار در سفارت امریکا را در این ویدیو مشاهده می کنید

>>>   درخصوص دختران امریکا در سفارت حکمتیار، باید عرض کنم که بعید نیست.

>>>   مردم به پاس اعتقادات مذهبی و جهادش در راه اسلام هر گفته و سخن او را حرمت گذار اند .
در برگه های تاریخ که خواندیم نیاکان ما از اثر ترویج اسلام بوسیله اعراب با سربریدن ها و به غنیمت گرفتن زنان و مال هایشان ناگزیر شدند مسلمان شوند با آنکه همه ایشان یکتا پرست و خدا پرست بودند .
اگر اسلام پاک محمدی را که اعراب با تیغ شمشیر بر نیاکان مان قبولاندند وقتیکه ملکه انگلستان از لحاظ خونی نوه پیغمبر اکرم حضرت محمد صلی الله وسلم خود را به جهان اسلام معرفی میکند و مسلمانان در برگه با سردادن نعره تکبیر و سبحان الله گفتن او را ستایش میکنند پس باید چنین داوری کرد که گلبدین ، طالبان و داعش مسلمانان حقیفی استند .
به گفته یکی از رهبران بزرگ مرد و حماسه آفرین تاجبکتبار میهن مان ( "اخوانیزم و سرمایداری در بی عدالتی و خونخواری با هم یکی و متحد استند چونکه برای یک هدف وجه مشترک دارند ، تنها از لحاظ فرهنگی از هم متفاوت اند یکی زنان ایشان بدون چادر بر سر و برهنه در جامعه ظاهر میشود و از دیگری با پوشیدن چادر و جامه پوشیده بر تن ")
این گفته بینهایت عالی و فلسفی این رهبر بزرگ مرد سرزمین مان را باید از جمله سخنان ناب بزرگ بشریت باید دانست .

>>>   Khalil
مردم‌ را چنان درگیر زندگی ساخته اند که اصلأ متوجه این مسایل نشوند ورنه قاتل یک شهر که با قساوت تمام روزانه صدها راکت را بالای شهروندان بی گناه شلیک کند چگونه میتوانست به همان شهر برگردد و صدا بلند کند

>>>   Jafari
به نظر می رسد که حکمتیار با پشتیبانی غنی آمادگی برای ریاست بر ارگ می گیرد. این خطر اصلی هست.

>>>   این گفته رفیق ببرگ گارمل است :
( "اخوانیزم و سرمایداری در بی عدالتی و خونخواری با هم یکی و متحد استند چونکه برای یک هدف وجه مشترک دارند ، تنها از لحاظ فرهنگی از هم متفاوت اند یکی زنان ایشان بدون چادر بر سر و برهنه در جامعه ظاهر میشود و از دیگری با پوشیدن چادر و جامه پوشیده بر تن ")

>>>   جناب آقای میر،
کاش شما و دوستان دیگری که به جریان قضایای 2009 و 2014 نزدیک بوده و صاحب درک و تحلیل درستی استید، آن قضایا را جمعبندی می کردید. چرایی و چونی رسیدن مردم ما از اوج به حضیض درین 8 سال را ارزیابی می کردید. از خود و موقفهای احتمالی خود نمی ترسیدید. (منظور من مشخصا شما نیستید). حقایق را به روشنی می نوشتید. مردم را آگاه میکردید تا در تصمیمگیری های آینده شان دچار اشتباه نشوند.

شما خود از یک ترس صحیت می کنید. ترس این که مبادا 2009 و 2014 تکرار شود. در این ترس همه شریکیم. چرا نخبه های سیاسی را جمع نمی کنید. سینمناری (خصوصی) می گیرید و سیر و پودینه کاررواییهای از خودو بیگانه را برون نمی اندازید؟

با این آش و کاسه یی که من می بینم و بارها گفته ام انتخابات آینده بیاید یا نیاید ما به همین راهکارهایی که داریم محکوم به قهقرا و نابودی استیم. عملا دیگر در هیچ جایی صاحب اقتدارسیاسی و سهم در تصمیمیگیری های بزرگ ملی نیستیم. حتی در وزارتخانه یی که وزیرش شدیم، توان مقرر کردن و برطرفی یک چپراسی را نداشته ایم. حاکمیت قومی به شدت تطبیق می شود و ما حتی توان و برنامه دفاع از خود را نداریم چه رسید به این که مسیر دشمن را تغییر بدهیم.

می ماند این که دوست کیست و دشمن کنیست. شما بهتر می دانید که در سیاست منافع تعیین کننده دوست و دشمن است. تغییر منافع تغییر دوست و دشمن را در پی دارد. ما یک ملت واحد نیستیم که دوست و دشمن مشترک داشته باشیم. دوست و دشمن حاکمیت تمامیتخواه پشتونی با دوست و دشمن من تاجیک فرق می کند. هرگونه نیرومندی حاکمیت پشتونی سبب بربادی و اسارت من می شود. حالا من حق دارم با هرکسی که این حاکمیت دوست باشد دشمنش باشم و با هرکسی که دشمن است دوستی کنم.

پس: یا حکومت عادلانه و دموکراتیک و بر مبنای حقوق شهروندی و حق تعیین سرنوشت و اشتراک مردم در امور شان با تقسیم قدرت وتمرکززدایی یک ملت واحد با منافع مشترک واحد ایجاد می کنیم و یا با هرکسی- ولو شیطان رجیم- متحد می شویم تا دشمن خانگی خود را از تجاوز بر حقوق خود باز داریم.

من چنین می اندیشم، تا توضیح و نظر جنابعالی جه باشد

>>>   سیاست کشتار ترور اختناق توطیه دسیسه انتحار انفجار قاچاق مواد مخدر ایجاد نا امنی دامن زدن جنگ های قومی جاسوسی به بیگانگان تجاوز درحق مردم قانون شکنی زورگویی دفاع از داعش وغیه....ازاعمال واخلاق اینها است که دورهم جمع شده اند دسیسه خطررناک درقبال دارند.

>>>   من به تمامی آن های خود شان را هاله دست بیگانه گان قرار دادن بخاطر دامن زدن و خرابکاری و رقابت های نژادی براه انداختن مطمئن باشند که با این عمل پست کثیف به هیج جایی نمی رسند ما چنین شیطنت ها را درگذشت زمان ودرتايخ های گذشته شاهد بودیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است