حکمتیار با آرزوی بهشت در دروازه جهنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ کد خبر: 146485 منبع: پرینت

حکمتیار یکبار دیگر حملات انتحاری و قتل عام را حلال و مشروع دانسته است.

اگر می خواهید بدانید چرا او چنین آشفته زندگی می کند کوشش کنید دنیا را از دید او ببینید نه از دید خود. او بیشتر از چهل سال عمر خویش را صرف کرد تا اگر شود کلید قدرت و بهشت را از طریق دست بوسی و مزدوری به سازمان های استخباراتی و خصوصا نظامیان پاکستان بدست آورد نشد پس از بیشتر از چهل سال تسلیم شد و تازه متوجه شده است که در افغانستان امروزی حتی توان صحبت با یک روزنامه نگار را ندارد.

او یک آدم ناکام، افسرده و سراپا عقده و انتقام است. حالا در چند راه قرار گرفته است و واقعا نمی داند راه خیر چیست. او بخاطر مطرح بودن مجبور است حرف دور از عقل بزند تا خبرساز باشد. دنیای او عاری از منطق متعارف است دید من نسبت به او پس از صحبت هایش با مطبوعات تغییر کرده است در اول فکر می کردم حرف هایش محاسبه شده است.

او تکلیف دارد و از افسردگی شدید و زجر روانی رنج می برد. او به درمان و طبابت روانی نیاز دارد اما متاسفانه شفاخانه علی آباد جایی برای آدم های مهم یا وی آی پی ندارد در ضمن هیچ روان پزشک (ببخشید داکتر روانشناسی) که بتواند بعد از تداوی حکمتیار رازدار بماند و کتاب ننویسد نیز وجود ندارد پس تکلیف او بیشتر خواهد شد و ما از روی اصول صلح و جنگ باید معذور اش داریم.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   این پیر .........برود خود را در ارگ انتحار کند که هم بهشت برود و هم همقطارانش در کنارش باشد ...........

>>>   اوبرادرتنها یکنفرنیست بلکه ازدهه 70 بدینسو تا امروز هیچکس صرفه نکرده تا توانسته آدم کشته چور وچپاول کرده به نظرم این گپ عام بود واست نه خاص
خواهشمندم ازدهه 70 بدینسو تمام جناح ها را تشریح کنید چنانچه به مردم تشریح شده گی است برای عیان چی حاجت به بیان

>>>   جناب استاد سیاف سی سال قبل گفتند گُلو مریض است

>>>   ریاست جمهوری هم میراثی نیست که همیشه به دست یک قوم باشد ولو با تقلب و خیانت.

>>>   دستاورد این چهارصدسال چیست ؟
خیانت
معامله
دزدی
خاکفروشی وخودفروشی
یکبار مناطق جنوبی را مطالعه کن که در کدام عرصه مردمانش که اغلب از ملیت پشتون است پیشرفت کرده است ؟
مریض

>>>   Tuwhidi
حمله انتحاري زيرنام استثشهادي درميان مسلمانها ودر شهر مسلمان ها وكشتن مظلوم ترين قشر جامعه كودكان وزنان در كدام نص ديني مشروعيت دارد؟

>>>   SaqebVolgen
بنابراين، پرسش اين است كه آيا آنچه را محمد محقق گفته بود خيانت بزرگ تر است يا فتواي را كه حكمتيار صادر كرده است؟ آيا آنچه را امروز حكمتيار گفته است فرضا محمد محقق مي گفت باز هم حكومت سكوت مي كرد؟ اين برخورد يك بام و دو هوا از كجا سرچشمه مي گيرد؟ چرا دولت افغانستان در برابر حرف هاي حكمتيار واكنش نشان نداد؟
من فكر مي كنم پاسخ همه اين پرسش ها را بايد در نگاه تبارگرايانه ارگ رياست جمهوري جستجو كرد. ارگ رياست جمهوري مردم افغانستان را به دسته هاي "خودي" و "بيگانه" تقسيم كرده و با هر كس مطابق جايگاه او در اين دسته بندي برخورد مي كند.

>>>   Ayendagan
محقق خطاب به ملت:
"چرا در مقابل فتوای حکمتیار خاموش هستید؟ اگر من این حرف حکمتیار را می گفتم که انتحاری جایز است حالا همه مردم خواستار محاکمه من می شدند.
برای این نظام و این دیدگاه ها سخت متاسفم هستم."
قابل یاد آوری است که تنها در انتحاری چند روز قبل 103 نفر کشته و بیشتر از 200 نفر زخمی شدند. قسمی که همه میدانید ۹۰ فیصد قربانیان مردم رهگذر بودند.

>>>   یکی تان هم صرفه نکردین همیشه با بسیاربیشرمی خود را حق به جانب وغمخورملت خطاب میکنید کاروائی های که شما دربرابرملت مظلوم ما انجام دادید عینا کاروائیهای داعش وطالب بود برای عیان چی حاجت به بیان

>>>   صاح بچگگ اینقدر نشده که حالا بالی حکمتیار سرنگپرانی میکند
مالیار از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است