نور: تاختن های حکمتیار را بی جواب نمی گذارم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ کد خبر: 146513 منبع: پرینت

جواب مصاحبه های اخیر حکمتیار را به موقع اش می دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عطا محمد نور والی بلخ روز یکشنبه 22 دلو 96 در یک سخنرانی در بلخ درخصوص چگونگی راه اندازی اعتراضات گفت: در پایان ماه جاری میلادی از ولایت های لوگر، پکتیا، میدان وردک و غزنی به طرف کابل حرکت می کنیم و این کاروان ها همگی در یک روز در کابل جمع می شویم.

والی بلخ افزود: شمار این کاروان ها به ده ها هزار نفر می رسد و از این طریق حرفمان را به دنیا، جامعه بین المللی، جامعه جهانی و همه افراد داخلی و خارجی می رسانیم.

نور در واکنش به مصاحبه های اخیر گلبدین حکمتیار نیز گفت: بخاطر اینکه وی به نام صلح آمده بود، او را احترام کردیم اما وی در دو مصاحبه اخیر خود علنا بر من و هم ایتلافی های من تاخته است و به وی می گویم که این صحبت هایش بی جواب نمی ماند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی بلخ
گلبدین حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   هرکس نظر به ظرفیت خودش کارمیکند

>>>   عطا محمد نور که همیشه بگیل بود فقط لاف زدن یاد دارد بس

>>>   اینان اگه بر سر قدرت باشند هیچ اعتراضی ندارند ولی متأسفانه به محض اینکه از اریکه قدرت پائین میایند اعتراضات شان شروع میشه و موضوع را قومی و سمتی میکنند
هروی

>>>   .. واری یکدیگر را بخورید ولی مردم را
آزار نرسانید!!!!!!!

>>>   معلم صاحب عطا محمد.
شما را همین حالا هم مردم شناختند، سخن چون از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.
سخنان شما بخاطر رضای خداوند نیست بلکه بخاطر رضای ... است.
ای کسانیکه خود را به زور بر مردم تامیل می کنید مردم از شما خسته شدند. و سیرت های شما را درک کردند. بخود آیید، این ملت را بخاطر رسیدن به قدرت استفاده نکنید. خداوند شاهد همه کار ها است. چند سال می خواهد زنده باشید.
اگر در ظلمتی این که سراجت ** حساب امروز کن فردا چه حاجت ** هم اکنون حکم کل من علیها ستاند ** از تو هم تاج و داوجت ** بروی تخته تابوت خسپی ** بخاری ربود تختی ز عاجت ** کنون از حق تو دوری می نمایی ** به گور آیی ببینی احتیاجت.

>>>   عطا نور فقط خاصیت شغال را دارید اگر پای برایش تگ تگ کنید از تاجکستان تیر میشود لاف میزند و بس قواره ان از عالم و سیاست مدار نیست ناخبر اینگه شاید چند روز بعد قهرمان مزار شود

>>>   إستاد عطا با شاگرد دال خور چرا پيخ ده پيخ شده
بگذاره اربابش بالا راكتيار سرمايه گذاري كرده بايد غوغو كنه ورنه دالر قطع ميشه
احمد از كابل

>>>   ها ها ها مگر فکر کردن که لوگریان غزنویان پکتیاوال و وردگیان............. هستند؟؟؟؟؟ حالا همه هوشیار اند مردم دانا افغانستان را کسی دیگر گول زده نمیتواند.

>>>   ملت افغانستان زندگی خود را می کند نه عطا کار دارد نه به غنی

>>>   نام خدا چه پوفی!

>>>   ..........که دیوانه شود برای دم خود دهن میندازد وحال عظا دیوانه شده به هرکس دهن میندازد برایش واکسین. ..........دیوانه کار است ورنه هیچ انسان از شر این دیوان خلاص نخواهد شد.

>>>   این پوف ها حریف ها را اول میپونداند بعد آنها را میکفاند۰ به این میگویند پمپ کردن۰ زنده باشی آقای نور۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است