از طرح حمله بالای مزار و قندهار مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ کد خبر: 146592 منبع: پرینت

بر اساس اطلاعات رسیده از یک منبع از دفتر ریاست امنیت ملی در کابل، خانه ها، راه های رفت و آمد، مراکز، دفاتر و خطوط ارتباطی همه طرفداران عطا محمد نور و عبدالرازق در سرتاسر افغانستان بخصوص در کابل، بلخ و قندهار تحت نظارت کامل ریاست امنیت ملی، شورای امنیت و نیروهای وزارت دفاع قرار گرفته است. همچنین به دستور رییس امنیت ملی، افراد غیر مسلح طرفدار رژیم از ولایت های خوست، لوگر و پکتیا به کابل جاسازی و مسلح شده اند.

تعداد زیادی از انتحاری های مربوط به طالبان از ولایت های خوست، زابل، هلمند و غزنی به کابل آورده شده اند و به دستور محمد معصوم استانکزی در خانه های امن ریاست امنیت ملی در 13 مکان کلیدی جاسازی شده اند. بیشتر این انتحاری ها در مرکز کابل نگهداری می شوند و قرار است که 20 تن از آنان به ولایت بلخ جهت انجام عملیات های دهشت افگنانه زیر پوشش قوت های تحت فرمان محمد داوود ارسال گردند.

قرار است که ارگ با راه انداختن یک جنگ سرنوشت ساز علیه والی بلخ تحت فرمان محمد داوود، گلیم حزب جمعیت و دیگر طرفداران عطا محمد نور و جنبش ملی را از بلخ جمع کند. موازی با حمله بالای قوت های تحت فرمان عطا محمد نور و طرفداران عبدالرشید دوستم در ولایت بلخ و سپس دیگر ولایت های شمال کشور که بر اساس طرح مذکور زلمی ویسا والی قندهار با همکاری نیروهای تحت فرمان محمد شفیق گل آقا شیرزی وزیر سرحدات و قبایل و سربازان ارتش ملی جهت خلع سلاح کردن جنرال عبدالرازق به پایگاه فرمانده پولیس قندهار حمله کنند.

رژیم به نیروهای هوایی وفادار به محمد اشرف غنی در همه ولایت ها دستور آماده باش داده تا در روز حمله به ولایات بلخ و قندهار مراکز، پایگاه ها، دفاتر، سنگرها و نیروهای طرفدار عطا محمد نور، عبدالرشید دوستم و عبدالرازق را با تمام توان بمباردمان و نابود کنند. بنابر هدایت محمد اشرف غنی قرار است که در روز حمله بالای بلخ و قندهار یک قطعه خاص نظامی جهت نظارت بر رفتار و سلوک داکتر عبدالله و حامیان وی در داخل ارگ وارد شوند تا در آن روز مانع تماس رییس اجرایی رژیم با حامیان مسلح نظامی خودش گردند.

اشرف غنی باورمند شده است که اختلافات بین عطا محمد نور و داکتر عبدالله جنگ زرگری جهت خالی کردن زیرپاهای رژیم لرزانک وی است. همچنین محمد معصوم استانکزی مانند محمد حنیف اتمر هرگز باورمند نیستند که داکتر عبدالله و عطا محمد نور با هم دشمنی و خصومت شخصی داشته باشند و اگر رژیم بالای والی بلخ حمله کند داکتر عبدالله با تمام قوت و توان به حمایت از عطا محمد نور به پا خواهد خاست از همین رو ارگ می خواهد که پیش از حمله و در روز حمله زمینه هرگونه تماس بین رییس اجرایی و والی بلخ سد شود.

ریاست شورای امنیت ملی به وزیر جدیدالقرر مخابرات دستور داده که در روز حمله بالای نیروهای تحت فرمان عطامحمد نور و عبدالرازق حمله ارتباطات مخابروی و بی سیمی را در سرتاسر کشور مختل کند. سفارت آمریکا و انگلیس که از طرح حمله ارگ بالای ولایت های بلخ و قندهار جهت حذف والی بلخ و فرمانده قندهار مطلع هستند تا حال در برابر این توطیه ارگ خاموشی اختیار کرده اند و حتی جان بس سفیر آمریکا اختلافات بین ارگ و بلخ را یک مساله داخلی افغانستان قلمداد کرده و هرگونه راه حل آن را مربوط به خود "افغانان" شمرده است.

آمریکا هرگز نمی خواهد مانع کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر در افغانستان شود.
از دید آمریکا حضور دهشت افکنان در افغانستان به نفع حضور نیروهای آن کشور در افغانستان است. بزرگترین ضربه را شهروندان روسیه و کشورهای آسیایی مرکزی از قاچاق مواد مخدر نصیب شده اند. آمریکا باورمند است که اگر در طی ده سال آینده قاچاق مواد مخدر از طریق افغانستان به کشورهای آسیای میانه و روسیه ادامه یابد هم نفوس این کشورها کم خواهد شد و هم کمر اقتصاد و نیروی کاری آن دولت شکسته خواهد شد. حزب اسلامی حکمتیار بزرگترین تولید کننده و قاچاق کننده مواد مخدر در سطح افغانستان و حتی جهان است و آمریکا با آنکه در ظاهر با گلبدین حکمتیار خصومت و دشمنی دارد اما در خفا در همه عرصه های نظامی، سیاسی، مالی و استخباراتی از حزب اسلامی حکمتیار در طی 39 سال گذشته حمایت کرده است.

ریاست امنیت ملی با همکاری همه جانبه شورای امنیت ملی و با حمایت بی دریغ مالی از طرف قاچاقبران مواد مخدر، تاجران نفت و گاز از بازارهای سیاه و بازرگانان گازهای زیرزمینی و با پشتیبانی کامل نظامی افرادی مانند گلبدین حکمتیار، جمعه خان همدرد، اکبر بای، اکبر ایشجی، محمد آصف مهند تحت نام نیروهای طرفدار مهندس محمد داوود والی انتصابی ارگ نشینان کابل به ولایت بلخ حمله کنند و بنابر محاسبات وزیر دفاع رژیم ع و غ در ظرف شش ساعت به حیات عطا محمد نور خاتمه بدهند و همه طرفدران او را یا به قتل برسانند یا دستگیر و زندانی نمایند.

قرار است حمله بالای بلخ از سمت سمنگان و دره صوف و داخل بلخ صورت گیرد. ارگ در برنامه خود طرح حذف عطا محمد نور و سپس طرح کشتن مهندس محمد داوود را روی دست دارد تا زمینه والی شدن محمد آصف مهمند را در ولایت بلخ فراهم سازد تعدادی از خویشاوندان والی بلخ که مربوط به قبیله کوچی هایی به نام دولت خیل هم می شوند با محمد آصف مهمند همدست شده اند و از برکنار ساختن عطا محمد نور از مقام ولایت بلخ پشتیبانی می کنند.

بیشتر سران قبیله دولت خیل در قاچاق مواد مخدر و واردات نفت و گاز از بازارهای اقتصاد سیاه در شمال کشور دست دارند. یکی از دشمنی های مشهود قاچاقبران مواد مخدر، تاجران نفت و گاز از بازارهای سیاه و بازرگانان بازارهای اقتصاد زیرزمینی علیه عطا محمد نور این است که والی بلخ مانع کشت، تولید و قاچاق مواد مخدر در آن ولایت شده است و همچنین موصوف جلوی رشد بازار سیاه و عاید بازارهای زیرزمینی را گرفته است و از همین رو است که ارگ و بخصوص سفارت آمریکا در کابل در برابر والی بلخ خشمگین هستند که چرا مانع تجارت حامیان شان شده است.

محمد آصف مهمند که در قاچاق مشروبات الکلی از آسیایی میانه و روسیه بود پس از رانده شدن از بلخ در پی سرنگون کردن والی آن ولایت قرار گرفته است. محمد اشرف غنی احمدزی مقام ولایت را در اصل به محمد آصف مهمند وعده داده ولی اکنون برای شش ماه خواهان انتصاب مهندس محمد داوود به صفت والی پوشالی آن ولایت است. رژیم می خواهد به نقل قول از رییس رژیم ع و غ از انجنیر محمد داوود به صفت آب حماله جهت رفع قبصیت سیاسی نظامی بلخ استفاده ابزاری کند اما هنوز محمد داوود به این حقیقت تلخ تن درنداده و نمی خواهد آبرومندانه از مقام انتصابی صرف نظر کند و مانع جنگ خونین در ولایت بلخ، قندهار و حتی کابل گردد.

همه تاجران و بازرگانان عضو و طرفدار حزب اسلامی حکمتیار که در تجارت مواد مخدر، نفت و گاز از بازارهای سیاه و مصروف دادوستد در اقتصاد زیرزمینی می باشند خواهان تسلط کامل بر شاهراه های شمال و بندر حیرتان هستند آنان حاکمیت والی بلخ را در آن ولایت بزرگترین مانع منافع و رشد اقتصادی خویش در شمال کشور می شمارند همین تاجران و بازرگانان همچنین کسانی هستند که با همکاری آمریکا و شرکایش در تعیین رییس رژیم آینده مانند گذشته نقش بارزی ایفا می کنند.

اگر نیروهای حامی ارگ بتوانند ولایت های بلخ و قندهار را به صورت کلی زیر سلطه و سیطره خود درآوردند پس از آن ارگ با طالبان وارد مذاکره می شود و با صلح کردن با طالبان پایه های حاکمیت تک تباری غلجایی ها را برای چندین دهه مستحکم می سازد. در صورتیکه ارگ بتواند عطا محمد نور و عبدالرازق را از مقام هایشان کنار زند یا حذف کند در آن صورت هیچ نیرویی در افغانستان توان مقابله با این رژیم را نخواهد داشت.

ارگ می خواهد که از حضور داکتر عبدالله در کنار محمد اشرف غنی تا زمان کشتن عطا محمد نور استفاده ابزاری کند چون در حال حاضر محمد اشرف غنی جهت واریز شدن نیروهای طرفدار والی بلخ به کابل به حمایت رییس اجرایی و طرفداران او نیاز دارد. زدن داکتر عبدالله به نقل قول از معین وزارت دفاع ملی نسبت به خوردن یک پیاله چای سیاه هم آسان تر است ولی ارگ اکنون برای جلوگیری از حمله طرفداران عطا محمد نور از ولایت پروان به کابل از نیروهای تحت فرمان محمد الماس زاهد، دین محمد جرات و عبدالستار خواصی در کنار نیروی نظامی تحت فرمان خود استفاده می کند.

سید حسیب مصلح
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
جمعیت اسلامی
جنگ داخلی
نظرات بینندگان:

>>>   بد نکنید به لحاظ خدا
همه جاسوسان ایران و پاکستان هستین
همه روزه تبلیغات دروغ

>>>   احمدجنید سالک !
راستش بگو جاسوس ایران هستی یا چتلستان

>>>   جنیدک پنجابی!!!
ملت افغانستان دیگر بازیچه همچو اشخاص مزخرف مثل شما نیستند

>>>   مانند زمان کوتای هفت ثور زمانیکه سردار محمد داوودخان امر تانکهای زرهی را صادر کرد کهبهحمایت ارگ کاری کند اما برخلاف عمل کرد و وقیکه پرواز طیارات بم افگن و جنگی را برای دفاع از ارگ داد بر خلاف توقع اش عمل کرد اکنون هم اگر ارگ نشینان مانند اشتباه قبلی و محاسبه غلط شان در مورد منظوری استعفانامه والی بلخ اشتباه و محاسبه غلط را که از جانب انجینر فاضل اب و مشاور مغرض نا اگاه از مسایل روز مشاور شورای امنیت ریس جمهور غنی احمدزی اشتباه دیگری را تکرار کند بیقین گفته میتوانم که این اشباه غلط نا سنجیده شان باعث سر خوری خود ارگ نشینان و تیم دو سه نفره ان حتمیست .

>>>   احتیاط پمپرت نفته
عطا یک فرد نیست
شانزده ولایت شمال در یک رگ بسته است
کوشش کن زوتر حمله کنی
اینبار دره های سالنگ و حیرتان از بی خونی خشک شده است

رحمان تخاری

>>>   روى درغكو سياه!!..............

>>>   تو جقدر بيكار هستى اين قدر افسانه به مزه و مفهوم را نوشتى!!!

>>>   شایعه ای خوبی است. خدا کند راست شود و گلیم کثیف خطای چور هر چه زودتر بر چیده شود. این ادم خ.نخوار بال کشیده و روز هایش به شمار باقیمانده است.

شیر از دهدادی

>>>   طالبان و داعش هشدار داده اند که هر نوع تظاهرات برضد دولت را محکوم نموده و با حملات انتحاری جواب میدهند.
همانطوری که جنبش روشنایی و دیگر جنبش ها را با حملات انتحاری پاسخ دادند،این مظاهرات را نیز با حملات انتحاری جواب میدهند.
زیرا به نظر آنها دولت افغانستان خلافت اسلامی است و اشرف غنی ابوبکر البغدادی ثانوی است.

>>>   افرین بر غنی!
در بعد ازسالهای 1992 تا به حال ما چنین دولت خوب وقوی نداشتیم!

>>>   د استاد عطا هغه شی ته هم ځوک به بد سترګه کتی نشی. خوشی تبلیغات مکوه. اشرف غنی خپل ټیز هم نشی ساتلی

خان بادر

>>>   رژیم می خواهد به نقل قول از رییس رژیم ع و غ از انجنیر محمد داوود به صفت آب حماله جهت رفع قبصیت سیاسی نظامی بلخ استفاده ابزاری کند

( " یعنی که بلخ با قبضیت سیاسی و نظامی مواجه شده ، و اکنون جهت دسترسی به " آب حماله " است؟

>>>   ..................
اشرف غنی+انگلیس و مریکا جرئت حمله بالای یک فرد عادی سمت شمال را ندارد چه رسد به حمله علیه مرد مقاوم عطامحمد خان نور.
مه شرافتمندانه اعلام میکنم که دست همه تان خلاص. بیبینیم که بز را کی میبرد.

شاهین شمالی

>>>   ما از خداوند همین را میخواهم که غنی همین گپ شما را بکند که مسابقه جالب و دیدنی سرنگونی رژیم فاسد امریکایی را بیبینیم

>>>   یکی از برنامه های خارجی هاازمیان برداشتن حکومت های اسلامی وحتی نیم بند وضعیف کردن ونابود ساختن حرکت های اسلامی میباشد انها در یک جبه نه در تمام ساحات بعد از اتمام جنگ سرد تنها با اسلام اعلان جنگ نموده اند وان را دشمن خطرناک برای دوام استعمار واشغال واستثمار میدانند درست در همان هنگام که به زعم خودشان ابر قدرت روس را از پا در انداختندشروع کردند در قلع وقمع نیر وهای مومن و اهل ایمان شروع نمودند در کشور ما به مجرد سقوط روسها وحتی از ابتدای تشکیل مجاهدین فکر اداره وکنترول ان را هم کرده بودند از اجاره گرفتن {ای اس ای }تا تقویه وبزرگ نمای جکمتیار وباز پشتیبانی از صبغت الله ومحمد نبی وگیلانی وتشکیل حرکت ازاد بیگ و...
وقتی دیدند سه تنظیم بنام جهادی گیلانی ومحمدی ومجددی به دردشان نمیخورد از طریق ای اس ای حکمتیار را خواستند در مسند قدرت رسانیده واز طریق او هم سایر نیروهای واقعی جهادی را سرکوب نمایند وهم بسوی اسیای میانه پیش روی کنند وقتی تقزیبا یک دهه این فرزند دلبند را تربیه وتقویه وامتحان نمودند بلاخره این مهره نیز تاب مقاومت فرزندان اصیل اسلام را نیاورد شورای هم اهنگی تشکیل دادند که دران جنبش ملی وحزب اسلامی وحزب وحدت را زیر فرمان روای صبغت الله مجددی گرد هم اوردند این برنامه هم ناکام ونا کار ارا از اب بدر امد مجبور در فکر ایجاد طالب شذنذ وچندین سال هم اسلام را با سیه کاری های طالب بدنام ساختند وهم تا توانستند مسلمانها را قتل وکشتار نمودند واواره وپراگنده ساختند چه برای خارجی ها هر عمل وپلان موفقیت وپیروزی محسوب میشود به انهای که به اسلام رو می اوردند وهمه روزه دسته دسته مسلمان میشدند میگفتند اسلام یعنی طالب و حکمتیار واعمال زشت وجنایات علیه بشریت وهم گروه گروه مسلمانها را با استعمال نمودن انها علیه یکدیگرازبین میبردند
وقتی از بیرون نتوانستند تاثیر بارز بالای به اصطلاح دولت ربانی اندازنددر فکر تهیه ای گروپ های داخلی شدند وبا لای قانونی وعبدالله وامرالله صالح وعارف سروری وضیا مسعود واحمد ولی مسعودو...سرمایه گذاری نمودند این راه برای شان هم اقتصادی وهم خیلی موثر تمام شد با این کار توانستند مسعود را شهید سازند وربانی را باتهدید والتماتم از قدرت خلع نمایند البته درین میان انطوری که جیمز دابینس در کتاب ملت سازی پس از جنگ نوشته رول عبدالله خیلی کار گر ومهم بوده واو توانسته تا این وظیفه را حتی تا امروز به خوبی پیش ببرد در قدم اول استاد مزاری |رح}را شهید ساختند وبعد
حذف اسماعیل خان واخیرا برنامه های برکناری اقای نور وجنرال عبد الرازق و...به ادامه ای همان نقشه های اولیست
ایا راستی حکومت عین وغین قدرت وتوانای حمله وجنگ علیه اقای نور وجنرال رازق قهرمان را دارندویا دست های پشت پرده ای دیگر ونقشه های از قبل تعبیه شده ای دیگر با ارعاب وارهاب وتهدید میخواهند این موانع را نیز از میان بردارند این که عین وغین از یک صد متری خود چها راهی صدارت وکانتی ننتال نمیتوانند دفاع نمایند چطور توانی یافته اند تاصدها کیلومتر دور تر اقدام به حمله ای نظامی کنند ومهمند وداود هم فقط خانم ها وما ما فخرو را دارند ودوسه چهار نفر دیگر اگر خارجی ها تصمیم جدی نگرفته باشند عین وغین را من تضمین مینمایم که بیچاره هاقدرت اداره وکنترول خانم های خودرا ندارند چه رسد به جنگ های باشیر مردان کشور عبدالله را چنان خدا شرمانده که بدون اجازه ای حضرت خانم یک گیلاس اب بنوشد ورولا غنی هم همه کاره ای مملکت اند وغنی خان وقتی از خانه بر می اید نیم ساعت انتظار میکشد تا بی بی گل برایش اجازه ای حرکت بدهد واتمر واستانکزی همبیچاره تر اینها اند همه چیز با شیطنت وجاسوسی حل نمیشود اتمر وقتی دو پا داشت چیزی نتوانست انجام دهد حال که یک پا دارد جای تشویش نیست
لالی از ننگرهار

>>>   .............بناید این سلسله ضدونقیض هارا جدی ګرفت ،عطا را توسط داود میزند وباز داودرا هم میزند، یا آصف مهمند را والی بلخ تعین مینمایند ومثالهای دیګر ازین قبیل .مردم را .............فکر نکنید .هرګز امکان ندارد که چنین شود.

>>>   چور نیست
دولت میداند که با چنین کاری بساطش چیده خواهد شد؟

>>>   این کار هرگزاتفاق نمی افتد .
افتادواقدام این کار باعث ویرانی وطن وازبین رفتن حکومت افغانستان میشود
این بررسی ودیدگاه شما جناب سالک یک پیش بینی بچه گانه بیش نیست.
اشرف غنی وعطامحمد نورهرگز خواهان از بین رفتن حکومت نیستند چون بدیل آن داعش وطالب خواهد بود.
وخود امریکاهم این کار را پدرش کرده نمیتواند.
ان شاالله اتفاق بین کشورمان خواهد امد.
نیکیار هرات

>>>   این .......کی است اصلا ریس جمهور و ریس اجراییه کشور اینقدر پالیسی خام ندارن که چنین کاری را کند ولی بلخ یک دزد و یک روانی و عقده یی است زیرا حکومت جلو دزدان و خاینن را گرفته و نور هم از ان جمله است

>>>   گب های لالی از ننگر هار درست است ما باید هوشیار شویم با اتحاد و همدلی از زنجیر اسارت و نیرنگ دشمنان رهایی یابیم مخالف جنگ بر علیه قهرمانانان تروریست ستیز هستم غنی والی را میخواهد که طالب پرور و داعش پرور و مافیایی قاچاق در ان جا راحت تر زندگی کند و مجری طرحهای امریکا باشد و نقشه امریکا را اجرا کند.
ما خواهان اتحاد همه اقوام و مذاهب ملت افغانستان هستیم و دشمن هر بیگانه که نقشه برای تخریب کشور ما بکشد خصوصا چتلستان و مزدورانش هستیم.
عبدالقدوس ایران

>>>   جناب سالک این همه گفتار شما آیا حقیقت دارد؟ چجوری اسناد مهم دولتی رو افشا و آگه اسناد دولتی توسط شخصی افشا گردد چه اتفاقی خواهند افتاد؟ مانن دوستم که گفته بود در سمت شمال دارند داعشیان رو می آورند، چی دیسه چیدن و آنون تبعید کردند و شما؟ خدا کند این گفتار شما حقیقت نداشته باشد گر نه کشور ویران و جنگ های داخلی مانن سال مجاهدین همه هم دیگر رقبا میخ به فرق هم خواهند کوبید خدا نکند.

>>>   این حکومت مثل موش خودش را در عقب چندین لایه دیوار های سمنتی پنهان کرده است و کجا شهامت و غیرت مقابل شدن با شیر های بلخ و قندهار را دارند.
این خائن ها سخت مصروف دزدی هایشان در وزارتخانه ها وکمیته تدارکات ارگ هستند و مصروف نصب مخکش هایشان در همه جاهای باقیمانده هستند چون میفهمند روز هایشان حساب میشوند.

>>>   Rahimi
سرزمين فارسي زبانان خراسان توسط چنديدن قدرت جهان پيش أزين نيز مورد تجاوز قرار گرفته بود و براي چندين بار دست بدست شده است تا اينكه آخرين اشغالگر مثل اژدهاي هفت سر و هيولا سر از خاك بلند كرد. آن اشغالگر متجاوز هيچكس و هيچ مردم ديگر نبودند بجز پشتونهاي ن.... كه از أوائل قرون هجري إز أطراف كوههاي سليمان بطرف مرزهاي شمال هند هجوم آوردند. در قرن هجده و نوزده ميلادي بخاطر اينكه چور و چپاول آنها متوجه هند و ايران بود بر مردم بومي خراسان چهره واقعي شان معلوم نبود و چه بسا بخاطر نياز به نيروي انساني و اقتصادي خودها با فارسي زبانان ظاهرا إز در مدارا پيش آمدند. در أوائل قرن بيست ميلادي با تباني استعمار پير انگليس تمام ماهيت و خصلتهاي غير انساني خود را آشكار ساختند. الان سرزمين فارسي زبانان خراسان سربلند با تمام معني مثل يك كشور اشغال شده است.

>>>   حکومت در مقابل نور بلخ از نگاه سیاسی کاملن شکست خورده و بی حیثیت گردیده و در گزینه نظامی هم حکومت رو بشکست است به دلیل های زیر.
دولتی که امنیت خودش را در پایتخت خودش حتی در عقب دیوار های سمنتی مهیا نمیتواند چگونه بدون پشتیبانی امریکا و شرکا میتواند علیه بلخ اقدام نظامی کند، و امریکا هم قبلن دست رد بر سینه غنی کوچی درینمورد زده است.
بطور مثال، قومندان نیرو های امریکائی در افغانستان به جواب سوال یک خبرنگار در هلمند که پرسید آیا در مقابل بغاوت بلخ هم بمبارد میکنید چنین جواب داد. امریکائی ها اینجا آمده اند که به تمام مردم افغانستان کمک کنند نه به یک قوم خاص ویا گروه خاص.
اشرف غنی و تیمک شئونیست و تمامیت خواه او شاید همین حالا به فرق فرق خود بکوبند که این چه بدی بود که خوردیم و کردیم.

>>>   Ahmad
سر انجام تاجیکان پاکستان نیز خود را نمایان کردند.
صبر کنید و ببینید!
بیشتر ازینها خود را نمایان خواهند کرد؛ ملیونها تاجیک که از طرف پشتونهای پاکستان به نام سواتیان پشتون معرفی شده بودند، برخیستند؛ و خود را دریافتن که کی هستند!؟ و از کدام طایفه!؟ در پاکستان بیشتر از پنج ملیون تاجیک سکونت دارند.

>>>   خیال است و محال، این ارمان اجداد غنی بیشرف و حمایت گران وطنفروش به گور خواهند برد. غنی روبا صفت امنیت ارگ را گرفته نمتواند چطور لشکرکشی بالای ۲۰ ولایات قهرمان میکند. ایا اتمر لنگ سگ چوچه انگلیس، یا استانکزی شیاطین سگ چوچه یهودی ویا دیوانه روبا صفت غنی جرت لشکر کشی را با این ساز برگ دارد. نوسنده چرنیات حمله شاید خواب دیده باش.

>>>   دروغ است

>>>   در درجه بندی دروغګویان از وقت عزیز مراد اول هستیدمبارک باشد اما این رطبه نشان بی عزتی است نه عزت

>>>   بدمیکند تمام مردم با چوب و بیل و سلاح آماده هستند دریک بف غنی را برباد میکنند تا یکه یکه مردن یکجا مردن خوب است این خاک از مردم است نه از وطن فروشان خارجی.

>>>   این دیوانه داستان نویس است و میخواهد کتاب جدید خود را به این طریق نوشته کند اما نا گفته نماند که بسیار یک نویسنده لوده است

>>>   جنگ فکر وتمرکز میخواهد اشرفغنی یک آدم ترسو واسترسی است که پشت مکرافون نامش یادش میره از
ترس برای خداوند نواسه میسازه اشرفغنی مرد هیچ کاری نیست من قسم میخورم که اولادهاهم از خودش نیست حتماپای کدام امریکایی درمیان است .

>>>   همه خاین ملت هستن ملت هم متاسفانه غیرتش را از دست داده امروز همه غلامی آمریکا را قبول کردن وای به حال چنین ملت که به مشوره آمریکا پیش میروند

>>>   ملت با نور است نا با ارگ.
نور دیگر نماینده تنها جمعیت نیست. استاد محترم ارزش این حمایت ها را بدان و خودت را بشناس که نماینده تمام ملت هستی، در مقابل ظلم تمامیت خوائی حق تلفی تقلب و خیانت ما را معامله نکنید و مردانه وار برزمید. ما با شما هستیم، با تمام نیرو در توان.

>>>   قبل از دشنام دادن اول این را بدانید که مطلب فوق نوشته سید حسیب مصلح میباشد نه از من و ثانیا این مطلب علیه استاد عطامحمد نور نوشته نشده است بلکه هشداری است برای آماده باش علیه دسایس ارگ.
احمدجنید سالک

>>>   قبل از دشنام دادن اول این را بدانید که مطلب فوق نوشته سید حسیب مصلح میباشد نه از من و ثانیا این مطلب علیه استاد عطامحمد نور نوشته نشده است بلکه هشداری است برای آماده باش علیه دسایس ارگ.
احمدجنید سالک

>>>   بیشک ریس جمهور لانه های فساد پیشه گان را بکوب و سر به نیست کن مردم با تو هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است