ریاست امنیت روح مردم را شکنجه می دهد
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۴    ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ کد خبر: 146614 منبع: پرینت

من چند سال قبل در یک اداره مهم ملکی کار می کردم. این اداره یک ریاست امنیت داشت. هفته ای لااقل یک مکتوب از ریاست متذکره عنوانی رهبری اداره از طریق آرشیو می رسید که بر روی پاکت آن به خط روشن نوشته می شد: "اشد محرم". ولی چون مکتوب از طریق آرشیو می رسید قبل از اینکه به رهبری اداره می رسید تمام کارمندان از محتویات مکتوب آگاه می شدند.

محتویات مکتوب که از طرف ریاست عمومی امنیت ملی یا استخبارات وزارت داخله می رسید. مثلا چنین بود که گزارش های ما می رساند که پنج نفر تروریست که لباس یکی شان نصواری از دیگری سفید و... می باشد در موتر کرولای سرخ سفر می کنند. شب را در خانه فلانی در فلانی ده فلانی ولسوالی سپری کرده اند و به فلانی تاریخ کابل می رسند و در فلانی جای شب دیگر را سپری می کنند و در نطر دارند فلانی اداره را انفجار دهند. امنیت خود را بگیرید.

این کار در زمان صالح و نبیل صورت می گرفت ولی به ابتکار و شاهکاری استانکزی این موضوع بسیار ساده شد. مثلا در بعضی از اداره های دادستانی کل مکتوب ریاست عمومی امنیت ملی فتوکاپی می شود و به تمام شعبات مربوطه توسط پیاده ها تقسیم می گردد.

از مسایل امنیتی که بگذریم آیا این موضوع به معنی آن نیست که تروریستان جسم مردم را نابود می کند و ریاست امنیت روح مردم را شکنجه می دهد؟

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
انفجار
نظرات بینندگان:

>>>   بلی همین گونه است
رامین

>>>   اینها همان مثال چوپان دروغگوی هستند غیر ازینکه بی کفایت وبیکاره هستند هرکس را که دل شان خواست دشمن وترورست معرفی میکنند یکی از کسانیکه حتی به نان خوردن شب وروز محتاج بود ته وبالا دوید تا معاون اپراتیفی یک ریاست امنیت ناملی شد صد ها دسیسه واختطاف وشکنجه را کاربرد تا حالا خانه ساخته که چندین ملیون دالر قیمت دارد همه از طریق ظلم وناروا تهمت وبهتان !
معونین ریاست عمومی مرکزی اکثریت شان صاحب کمپنی ها وشرکت ها شده اند پول های بیشمار امریکائی ربنام اوپراتیفی بین خود تقسیم میکنند
درهر حادثه بدروغ میگویند ما از قبل اطلاع داشتیم !!!

>>>   اگر در زیر زمین هم حادثه واقع شده باشد ریاست امنیت ناملی ما میگوید : ما از پیش اطلاع داشتیم !!!

>>>   در دادستانی کل نمیدانم ولی در بعضی از ادارات ستره محکمه وقوع این موضوع را خودم بچشم سر دیده ام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است