شورای امنیت ارتباط اتمر با طالبان را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ کد خبر: 146637 منبع: پرینت

شورای صلح تنها مرجعی است که رهبری مذاکرات صلح را به دوش دارد و دفتر شورای امنیت ملی به رهبری مقام عالی ریاست جمهوری از تلاش ها و فعالیت های این نهاد پشتیبانی می کند.

شورای امنیت ملی در واکنش به ارتباط مشاور امنیت ملی و رییس عمومی امنیت ملی با طالبان در اعلامیه ای آورده است که خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته هایش را از منبع نامعلوم ارایه کرده است.

اعلامیه افزوده است که برای وضاحت بیشتر، محمد حنیف اتمر در نشست های رسمی و در گفتگو با رسانه ها همواره گفته است که حکومت جمهوری اسلامی افغانستان متعهد به انجام گفتگوهای هدفمند با طالبان است و همواره دروازه ی گفتگو ها به روی مخالفان مسلح که از خشونت دست می‌بردارد باز خواهد بود. شورای صلح تنها مرجعی است که رهبری مذاکرات صلح را به دوش دارد و دفتر شورای امنیت ملی به رهبری مقام عالی ریاست جمهوری از تلاش ها و فعالیت های این نهاد پشتیبانی می کند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی وجود داشت که معصوم استانکزی رییس امنیت ملی و حنیف اتمر مشاور شورای امنیت با طالبان در تماس هستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
استانکزی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   ریاست امنیت ناملی : اینها همان مثال چوپان دروغگوی هستند غیر ازینکه بی کفایت وبیکاره هستند هرکس را که دل شان خواست دشمن وترورست معرفی میکنند یکی از کسانیکه حتی به نان خوردن شب وروز محتاج بود ته وبالا دوید تا معاون اپراتیفی یک ریاست امنیت ناملی شد صد ها دسیسه واختطاف وشکنجه را کاربرد تا حالا خانه ساخته که چندین ملیون دالر قیمت دارد همه از طریق ظلم وناروا تهمت وبهتان !
معونین ریاست عمومی مرکزی اکثریت شان صاحب کمپنی ها وشرکت ها شده اند پول های بیشمار امریکائی ربنام اوپراتیفی بین خود تقسیم میکنند
درهر حادثه بدروغ میگویند ما از قبل اطلاع داشتیم !!!

>>>   او رد کرد صد تای دیگر تائید میکند

>>>   Noorulhaq Noor
گلبدین حکمتیار :
داعش با برنامه و پشتیبانی ایران، از سوریه و عراق وارد افغانستان میشود.
معصوم استانکزی :
روسیه و ایران بخاطر جلوگیری از نفوذ داعش در افغانستان، از طالبان پشتیبانی می کنند.
در حیرتم که کدامیک از این دو گماشتهء معلوم الحال پاکستان راست میگویند ! ؟
جالب است که روی گپ هردوی شان ایران است،
که اصلاً هیچ بازنگاهی به پاکستان و کارنامه های زشت آن کشور در افغانستان نمیخواهند داشته باشند !
نکته :
آیا با این اظهارنظرهای شان، خود را بیشتر از پیش نزد مردم رسواتر نمی کنند ؟

>>>   جهاد را چه كه مردم نادان ما هزار ها دالر مصرف حج ميكنند و شيطان را به سنگ ميزنند... در حاليكه شيطان بالاي شان دارد حكومت ميكند. سنگسار اين .....هم جهاد هم حج اكبر است

>>>   Mansoor Badry
گلبدین رسمی گفت ، استشهادی یعنی ( خودکفانی ) حلال و جایز است ، عبدالرسول سیاف گفته بود حرام است . فتوای کدام .....درست است ؟....

>>>   روباه که در یک جرم متهم بود واز ان جرمش انکار بود برایش گفتند شاهد داری گفت بلی
بایش گفتند حاضر کو
گفت که این دمم شاهدمن است حالا هم شورای امنیت ارتباط حنیف اتمر را با ترورستان طالبان رد میکند تا چه حد منافقت شنیده که اگر اقراری خری و اگر منکری نریی مردم ما خوب دندان گاو و گوساله خود را میشناسد اینرا هم خوب مییداند که حنیف اتمر و معصوم استانکزی با طالبان ترورست در ارتباط هستند انکار انها ذهنیت مردم ما را هرگز تغیر داده نمیتواند خاینین و صادقین کشور را در طول سال های جنگ بخصوص درهفده سال اخیر خوب تثبیت و تشخیص کرده اند قبل ازین که کسی اقرار کند و یا انکار .

>>>   طالبان تایید کردند و اتمر انکار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است