نجیب الله آزاد با خیانت و فساد در تضاد بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ کد خبر: 146674 منبع: پرینت

آزاد یکی جوانان نخبه، دانشمند و هدفمند کشور است که حدودا یکسال به عنوان یکی از سخنگویان ارگ ایفای وظیفه کرد اما از خیانت و فساد یک حلقه کوچک در ارگ به ستوه آمده بود و امروز با اعلان استعفایش راه اش را جدا کرد.

آزاد یکی از دوستان خاص و عزیز من است که ضمن اختلافات سیاسی همیشه باهم راز دل گفته ایم و تلخی ها وشیرینی های مان را با هم شریک کرده ایم او هفته های قبل برایم گفت که فساد گسترده و خیانت های یک حلقه کوچک در ارگ او را سخت تحت فشار قرار داده است و یگانه راه حل را استعفایش می گفت اما من همواره تاکید داشتم که در وظیفه اش باقی بماند.

آزاد نسبت به سایر سخنگویان ارگ و ارگ نشینان متعهد، تحصیلکرده، روشن فکر و عدالت خواه بود که نتوانست فساد و قانون شکنی ها را تحمل کند، چاپلوسی نکرد و برای بقای خودش در ارگ همدست هیچ قانون شکنی نشد آنچه که مرا وادار به نوشتن این متن کرد، اعلامیه غیر منطقی و غیرعقلانی شاه مرتضوی بود که غیابت طولانی آزاد را دلیل برکناری اش اعلان کرده است. اعلامیه مرتضوی مانند همیشه عاری از حقیقت و دروغ محض است که آن را صرفا برای ضعیف جلوه دادن استعفای آزاد نشرکرده است.

قابل ذکر است که آزاد در جریان خدمتگذاری اش در ارگ ریاست جمهوری از تمام خیانت کاری ها و فساد پروری های حلقه متذکره اسناد کافی بدست دارد که شامل اوراق، تصاویر و فیلم ها می باشد. نشر و عدم نشر آن مربوط به آزاد می شود اما ملت افغانستان و خصوصا نسل جدید و جوانان مبارز باید بدانند که هنوز هم جوان ستیزی و بدبینی گسترده علیه جوانان هدفمند و با اراده وجود دارد بنابراین مهمترین وجیبه مان این است که همه با هم باید برای تامین عدالت و ایجاد یک نظام جوان سالار، بدون درنظرداشت قوم و قبیله تلاش و مبارزه مشترک مان را آغاز و ادامه دهیم.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آزاد
ارگ
استعفا
نظرات بینندگان:

>>>   متاسفانه زمانی که مستعفی و یا هم سبکدوش شدیم دهن ما باز میگردد و مثلی طوطی شروع میکنیم به گفته شما اسناد کافی در دست دارد مهربانی نموده با مردم خود شریک سازد

>>>   میگویند آزاد می خواهد سخنگوی عطامحمد نور باشد راست ودروغش بخدا معلوم !
خداوند همیشه نجیب را آزاد داشته باشد ومانند نانمش نجیب باشد !

>>>   آزاد واقعا ادم ساده بود او باید از اول میفهمید که ارگ و سپیدار جای کسانی نیست که با خیانت و فساد در تضاد باشد!!!!!

>>>   Hotaki
با دریغ و درد که در ساختار مدیریتی کرکت بورد، برتری‌طلبی تباری و نفرت‌پراگنی زبانی به سبک قصه‌خوانی پیشاور و افراط‌گرایی مذهبی به سبک داعش بیداد می‌کند.
من از روزی می‌ترسم که این ویکیت به‌دستان افتخارآفرین، واسکت‌پوشان انتحاری نشوند و به جای کسب افتخار، به مردم غم و اندوه نیافرینند.

>>>   اگر واقعا مانند تخلص مانده خودش ازاد است نباید که اگر چیزی از خیانت حلقه خبیثه ارگ در چانته دارد باید واضح و روشن بامردم در میان بگذارد در غیر ان این گپ های مفتش نه بدرد مردم میخورد ونه بدرد کشور و نه به نفع خودش است پنهان کردن اسناد جرم و خیانت و عدم افشای چهره های خاین و مفسد خودش گناه بزرگ و از دید قانون جرم است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است