چیزی به پایان عمر ننگین رژیم تبعیض باقی نمانده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ کد خبر: 146717 منبع: پرینت

فرمانده نیرومند مقاومت و والی مقتدر بلخ پیشاپیش همه ایستاده تا در مصاف عدالت و استبداد دندان های تیز و خونین استبداد را که در دهان رهبران نامشروع همین رژیم جاخوش کرده است از ریشه بشکند.

در سایه پایمردی او از تاریکی موجود خواهیم گذشت و به جاده روشنی رهنمون خواهیم شد دنیا باید بداند که اگر عده ای تن به مزدوری داده اند ، عده یی دیگر هستند که علم عدالت و آزادی را به زمین نگذارند. جامعه استبداد زده ما امروزه "ماموریت زده" هم شده است. آدمک های منحوس و کثیفی که از نام مردم به مقامی رسیده اند حالا در برابر فریاد مردم دست به دست استبداد گره زده و به زعم خود مانع حرکت موج سرکش شکل گرفته از دل خواست های مشروع میلیون ها انسان این سرزمین می شوند.

کسی که در جامعه "ماموریت زده" امروز ما تن به تسلیم امتیاز مادی چند روزه نمی دهد، حق و عدالت را به معامله نمی گیرد او افسانوی می شود و قهرمان واقعی لقب می گیرد امروزه آن استثنای جامعه ما کسی نیست جز فرزند برومند دیار مولا و مولانا که در مسیر آرمان های ما و ملت ما گام می نهد و ما نیز تا پایان کار و تا رسیدن به فتح مبین در کنارش خواهیم ایستاد. راست قامتانی که در این مصاف او را تنها نمی گذارند جاودانه تاریخ خواهند شد.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
حکومت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   پشتون ها دیگر تحت هیچ تنامی حکمت رابه شما ها نمیدهند وآنچه می خواهند عملی میکنند

>>>   پشتون ها و غیر پشتون ها همه از نور حمایت میکنند.

>>>   کد 91 راباید حکومت تقویه کند این کد قویتر از بم اتم است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است