تیراندازی در گردهمایی هواداران نور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ کد خبر: 146850 منبع: پرینت

اشخاص ناشناس برای منحل کردن گردهمایی هزاران نفری باشندگان ولایت های پروان، کاپیسا و پنجشیر اقدام به شلیک های هوایی کردند.

هزاران نفر از ولایت‌های پروان، کاپیسا و پنجشیر روز شنبه 28 دلو 96 در یک تجمع بزرگ در ولسوالی جبل‌السراج پروان حمایت‌شان از استادعطامحمد نور والی بلخ را اعلام کردند.

جمهور نوشت که در جریان این گردهمایی بزرگ مردمی، افراد و اشخاص ناشناس از اطراف محل گردهمایی اقدام به شلیک‌هایی هوایی کردند تا این گردهمایی را منحل کنند که موفق نشدند.

اشتراک کنندگان این محفل به رهبران حکومت وحدت ملی هشدار دادند که اگر حکومت وحدت ملی به خواسته‌های والی بلخ و حزب جمعیت اسلامی پاسخ مثبت ندهد، تظاهرات بزرگ راه اندازی خواهند کرد و مسوولیت‌های بعدی آن هم به عهده رهبران حکومت می‌باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمدنور
حمله به هواداران
نظرات بینندگان:

>>>   متاسفم ازینکه خبر گردهمائی مونیخ راانعکاس ندادید. درمونیخ تنهاجنبش روشنائی تظاهرات نداشت شب گذشته رادیوی المان گزارش دادکه سازمان دیگرنیزدرپهلوی جنبش روشنائی بودند که صدای اعتراض شان را ضدتبعیض وحکومت خودکامه غنی - عبدالله بلند کردند.
ما ازشبکه های بی بی سی ، امریکا وشبکه های داخلی کدام گله نداریم بخاطریکه اینها مزدورهستند اما متاسفانه که سایت خبرگذاری شما هم درلست شبکه های مذوردرذهن من ثبت شد.

>>>   حزب گلو بوده

>>>   برای هر گرد هم آیی امنیت خاص بگیرید و اخلال گران را سر به نیست کنید.

>>>   فوری
عبدالکریم خدام والی سمنگان که روز گذشته از سوی رییس جمهور برکنار شده بود، در یک نشست خبری، این تصمیم داکتر غنی را غیر عملی خواند و اعلام کرد که منتظر دستور رهبری جمعیت اسلامی و قوم شریف ترکمن است.
داكتر ذبيح فطرت

>>>   برادرماوشما یکدیگرراخوب میشناسیم برای عیان چی بیان است

>>>   رییس جمهور اگر تقلب نمیکرد فرمانش عملی میشد حالا دیگر ولایت ها هم حق دارند نافرمانی کنند نتیجه تقلب اتخاباتی این است که امرش ناچل وبه نافرمانی ها مواجه میشود گلبدین چه کرده میتواند که همه سلاح وپول هنگفت را دراختیارش دادی که دربرابر جمیعت وتاجیک ها بجنگد. چیزی کرده نمیتواند آِ اس آی هم به پشتش است ولی دربرابر اراده مردم چیزی نیست.

>>>   گردهمایی مونیخ چه بوده است انتشلر کنید تا بدانیم

>>>   در گرد همایی میونیخ بسیار مردم میخواستند شرکت کنند وقتی شنیدند کسی بنام شفیع عیار میاید صرف نطر کردند این شفیع عیار معروف به توهین کردن به مسلمانان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است