قتل زن افغانستانی در سویدن درنتیجه سهل‌ انگاری
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146928 منبع: پرینت

دوست مرضیه زن جوان افغانستانی تبار که یک سال قبل در استهکلم سویدن به قتل رسید می‌ گوید که او چندین بار تهدیداتی را که با آن مواجه بود با مراکز اجتماعی این کشور در میان گذاشته بود.

براساس گزارش رادیو سویدن، همسر مرضیه که به قتل او متهم است از مدت‌ ها پیش او را تحت کنترل داشته و مورد تهدید قرار داده است. نظر به فرایند پناهجویی‌ اش او نتوانسته به پولیس سویدن گزارش دهد اما همه این تهدیدها را به صورت منظم به برخی مراکز اجتماعی سویدن گزارش داده است.

قابل ذکر است که چندی قبل پولیس سویدن اعلام کرد که پنج مهاجر زیر سن افغان در این کشور که متهم به تجاوز جنسی بودند مجرم شناخته شده و از این کشور اخراج خواهند شد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قتل
مهاجر
سویدن
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت به كار شيطان، مردم مرك را قبول ميكنند تا از وطن فرار نمايند و به غرب سكونت نمايند، غافل از اينكه ما براي غرب و غرب براي ما ساخته نشده است، اولش و آخرش بربادي و نابودي فاميلها به ترتيب عمر است.

>>>   زنان فاحشه همین جزایش است! شک ندانید!

>>>   جناب. نظر دهنده گان، اولا چرا شخصی و با خانواده مهاجرت می کند، از ظلم، بیکاری، قتل جنایت و... شما هیچ حقی نداری در مورد شخصی قضاوت کند، هر کسی در دینا و آخرت جوابگوی اعمال خویش است نه از شما سوال می گردد که جواب آنون خانم که در موردش قضاوت نا عادلانه کرده آید جواب آن مربوط به شما نیست که خانم رو فاحشه خطاب کرده اید، به نظر جنابعالی آنون خانم فاحشه، اما آنون خانم رو کی فاحشه ساخت؟ باز هم طرف دیگر جناب مردان تشریف دارند که هر دو اینجا فاحشه تشریف دارند هم زن و هم مرد،از یک دست صدا بر نمی آید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است