ماجراجویی های کودکانه اشرف غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۸    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146935 منبع: پرینت

با گذشت هر روز در خلل روانپریشی و روانگسیختگی اشرف غنی احمدزی شک و تردیدهای مردم بیشتر و بیشتر می شود.

ساده ترین منطق دولتداری حکم می کند که اراکین دولت باید پیش از مطرح ساختن هر مساله ای در ملای عام نخست کار خانگی خود را انجام دهند و سپس آن را رسانه ای بسازند. هر اختلافی هم که دارند باید آن را نخست میان خود مطرح و حل نمایند و بعدا آن را با مردم مطرح بسازند نه اینکه مساله را نخست به میدان بیندازند و سپس در ملای عام با یکدیگر به مجادله و رویارویی بپردازند.

از سخنان داکتر عبدالله و موضعگیری های ریاست شورای اجرایی چنین برمی آید که اشرف غنی پیش از اعلام موضع خود و تیم اش در قبال توزیع تذکره های الکترونیکی با داکتر عبدالله هیچگونه مشوره ای نکرده و ناگهانی موضوع را به میدان انداخته است از همین رو هم با واکنش داکتر عبدالله روبرو گردیده است.

فشرده سخن اینکه به قول عوام بی خریطه فیر کرده است در حالیکه طبق مفاد توافقنامه وحدت ملی همه مسایل به ویژه مسایل سرنوشت ساز و حیاتی کشور باید در تفاهم و مشوره با ریاست شورای اجرایی که نیمه دوم بدنه دولت وحدت ملی است حل و فصل گردد حال هرگاه مساله ای با این اهمیت در حالتی رسانه ای می شود که رییس شورای اجرایی از آن آگاهی ندارد می توان گمان برد که میان دو بخش دولت اصلا هماهنگی و تفاهم وجود ندارد یعنی کار آن از اساس و بنیاد نادرست و خانه از پای بست ویران است.

آدم از شیوه کار غنی احمدزی به راستی دچار شگفتی می شود یعنی او باید پیش از رسانه ای ساختن و اعلام مساله هر طوری که شده بود موجبات قناعت داکتر عبدالله را فرهم می آورد یا حداقل موضوع را با او مطرح می کرد در حالیکه از سخنان داکتر عبدالله برمی آید که او اصلا از این موضوع آگاهی نداشته است و غنی در این زمینه با او صحبت نکرده و دیدگاه های او را جویا نشده است در یک سخن هیچگونه هماهنگی و توافق و تفاهم در زمینه موجود نیست.

البته این تنها یک نمونه از رفتارهای قلدرمآبانه، خودخواهانه، زورگویانه، انحصارگرایانه و خودسرانه اشرف غنی احمدزی است همانگونه که بارها هشدار داده ام باز هم هشدار می دهم که اینگونه رفتارهای پخپل سر در دولتداری یکسره لغزش آمیز است و پیامدهای بسیار خطرناک و ویرانگری در پی دارد و می تواند کشور را به سوی تباهی و بربادی بکشاند.

عزیز آریانفر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
عبدالله
تذکره برقی
نظرات بینندگان:

>>>   اريانفر !
بچيش تو هنوز نفري ره نشناختي . از همو اول ده جريان بوده و رضايت نشان داده ، پسان كه از طرف هم تنظيمي هايش سرش فشار وارد شد تق منكر شد كه مه خبر نداشتم و ده اي مورد با مه مشوره نشده . ناق - ناق ايقه زود - زود هر چيز نوشته نكو ! درد ته به آرامي بخو . ببينيم كه اخر چه خاد شد ؟!

>>>   یکی از کس های که در ایجاد بحران در این وطن بیچاره نقش مهم دارد وزیر مالیه است که از نادانی در توطئه علیه شمال شامل گردیده و در داخل و خارج کشور علیه شمال دسیسه میسازد.
سایه

>>>   دوستها باید اشتباه نکنند که میان عین وغین هیچ نوع اختلاف نظر وسلیقه نیست این هردو فرمان کار خودرا از قصر سفید میگیرند هر انچه برایشان از سوی معلم کیری کار خانگی داده میشود ان را حل واجرا مینمایند واین همه اظهار مخالفت ها بخاطر فریب ملت ومردم صورت میگیرد واگر راست است که عین با توزیع تذکره مخالف است ویا لا اقل ملاحه ای درین مورد دارد وقتی قدرت اجرای ندارد وحرفش را کسی نمیشنود چرا در ملاء عام اظهار میدارد وخودرا رسوا ورو سیاه میسازد ویا ایشان محلل سیاسی نیست که فقط اظهار نظر نماید ودر گوشه ای بخزد او را حد اقل ۵۳ در صد ملت رای داد واعتماد غلط نمود که گویا از حقوق حقه ای انها دفاع مینماید بی خبر ازین که او در دام سی ای ای قرار دارد ومنافع انها را تامین واجرا مینماید وباز هر چه باشد وقتی حرفی را میگوی حد اقل ده درصد روی کلام واظهارت استاد شو ودو سه روزی مقاطعه ای ریاکارانه نماتا مردم هم بدانند که نماینده ای شان کمی اراده دارد ومرد است ومردانه. فکر نشود که منظورم مرد اصطلاحی است وگرنه ازین عنصر پسیف وناکاره بسیار زنها هم با متانت وشجاع اند
زید الله بیگ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است