گوسفندان زیادی در انتخابات به این قصاب رای می‌ دهند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ کد خبر: 146943 منبع: پرینت

من دو سال قبل درست زمانیکه اشرف غنی و آدم‌ های حول و حوش او نزول حکمتیار را تدارک و بند و بست می‌ کردند گفتم که این پروژه برای خرد و خمیر کردن رقیب‌ های سیاسی‌ است.

تا حال همه چیز درست و برنامه‌ ریزی شده پیش می‌ رود دور بعدی، قصاب کابل در یک انتخابات شفاف و عاری از تقلب رییس جمهور است. پیتر تامسن در کتاب خود می‌ نویسد که رابطه‌ آی اس آی و حکمتیار رابطه‌ پدر فرزندی‌ است و قدرت‌ های بزرگ با آگاهی از این رابطه سر خم انداخته اند و به نحوی در بدل بعضی همکاری‌ ها و تعاملات به پاکستان باج می‌ دهند.

ما و شما هر چه در رسانه‌ های اجتماعی قصاب‌ قصاب بگوییم و از قتل‌ و غارت کابل و کابلیان گلو پاره کنیم فایده‌ ای ندارد. گوسفندان زیادی در انتخابات بعدی به این قصاب رای می‌ دهند و رای‌ های گوسفندی به نفع او به صندوق‌ ها ریخته می‌ شوند.

یادمان باشد انتخابات بعدی در فضای مجازی پیام‌ های زیادی شبیه این متن خواهید خواند: «جلالمتاب گلبدین حکمتیار رهبر معظم و خردمند ما! انتخاب بجا و شایسته شما را بحیث رییس جمهوری اسلامی افغانستان تبریک و تهنیت می‌ گوییم! مطمین هستیم که این کشور تحت رهبری و زعامت و مهتر مدبرانه‌ی شما بسوی رفاه و آبادی سوق خواهد شد و دین مقدس اسلام توسعه و تحکیم بیشتر خواهد یافت.»

سیامک هروی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   سیا مک جان قصابان درپهلویت ودوروبرت قرار دارد تنها یح قصاب نیست زیاد است

>>>   کاش گلو تا آنوقت زنده باشد.
گرگ اجلش همی رباید زودتر

>>>   زورگوسفندان درماه نهم برایت معلوم میشود .....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است