فدراسیون لودو در آستانه اعلام موجودیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۶/۱۲/۱ کد خبر: 147013 منبع: پرینت

مهندس داوود و عبدالطیف ابراهیمی والیان نام نهاد اشرف غنی برای بلخ و سمنگان با انتشار یک اعلامیه 40 صفحه ای از اشرف غنی خواسته اند هر چه زودتر برای ولایت های بدخشان و پنجشیر نیز والی های جدید معرفی کند تا پس از مقیم شدن شان در وزیر اکبرخان هسته مرکزی فداراسیون لودو بازان افغانستان اعلام موجودیت کند.

این دو والی نام نهاد در صفحه 41 اعلامیه دو نفری شان به اشرف غنی هشدار داده اند اگر هرچه زودتر برای تکیمل شدن هسته مرکزی فدراسیون لودو بازان اقدام نکند این دو والی نام نهاد با پیروی از معین وزارت مالیه با هزینه‌ ای که غنی مجبور است آن را از کد 91 بپردازد برایشان نفری یک دانه موترک ریمود کنترلی ای سرخ رنگ می خرند.

طبق یک خبر دیگر منابعی از درون ارگ که نمی‌ خواهند نام شان فاش شود می‌ گویند اشرف غنی پس از دور فیل شدن در چال جمعیت تخته شطرنج را به فرق شاه مرغنوی کوبیده و با جیغ های شدید به مرغنوی گفته تو بچه ... تو بودی که لاف برداشتن عمدی و اشتباهی یک دو مهره را زده بودی؟

منابع می‌ گویند به دنبال جیغ های مکرر و گوش خراش مرغنوی با توسل به استدلال های حقوقی سرورمابانه قضیه [بلوف برداشتن دو مهره با اشتباه عمد] را کار نجیب الله آزاد تفسیر کرده و خشم و جنون به لب رسیده ی اشرف غنی را با قربانی کردن نجیب الله آزاد موقتا فرو نشانده است.

منبع دیگری که به هیچ عنوان راضی به فاش شدن هویت اش نیست می‌ گوید اشرف غنی مطالبات والیان نام نهاد بلخ و سمنگان را رد کرده و گفته است در وضعیت کنونی نه دست زدن به والی های بدخشان و پنجشیر به صلاح است نه کمیته ملی تدارکات وقت بررسی پشنهاد برای خریداری موترهای ریمود کنترلی سرخ رنگ را دارد.

این منبع علاوه می‌ کند که اشرف غنی به والیان نام نهاد بلخ و سمنگان دستور داده است که عجالتا با استفاده بهینه از روزهای استراحت در وزیر اکبرخان با تمام صداقت از روند رسیدگی به آب و علف اسب داعش نظارت کنند تا احیانا اگر در بزکشی بر سر شناسنامه‌ی الکترونیک "جنرال صایب" اسب نداد گزینه اسب داعش برای یکسره کردن میدان بزکشی همیشه دم دست باشد.

بر اساس اطلاعات یک منبع دیگر میدان بزکشی کاملا آماده اشپلاق است ولی اشرف غنی دستور داده است که تا برگشت مع الخیر محمد حنیف اتمر از عربستان سعودی اشپلاق آغاز شدن بزکشی به صدا نیاید تا مبادا در غیبت اسب های "جنرال صایب" و عدم آمادگی همه جانبه اسب داعش بجای رسانه‌ ها از کدام جای دیگر باد برنیاید.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی های نام نهاد
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   انجنیر صاحب داود برای تداوی به انگلستان رفته است درغیاب کسی غیبت نکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است