تسليمى سمنگان شروع شكست عطا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۶/۱۲/۱ کد خبر: 147056 منبع: پرینت

جمعيت اسلامى حزب نيست كه به آن اعتماد كرد.

حلقه رهبرى اين حزب در كابل همه شان به گونه اى با رژيم كابل و حلقه قدرت در ارگ وابسته اند حتی بهترین هایشان را كه من مى شناسم روح مقاومت در مقابل فاشيزم را ندارند حتی اين حلقه از ناچارى سخن هاىی در حمايت از عطا مى گويند اما در خفا و شبانه همه شان با ارگ رابطه دارند و منتظر اند غنى بر سرشان دست بكشد.

خيانت حلقه رهبرى جمعيت در كابل عواقب بدى را در قبال دارد و باعث كشته شدن روح مقاومت در وجود اعضاى آن در سراسر كشور و سرخورگی آنها مى شود. سمنگان مهم تر از بلخ بود زيرا آنجا مى خواهند پايگاه حزب اسلامى بسازند و از آنجا ساير ولایت ها را تحت پوشش گيرند رييس پارلمان با غنى در اين امر كنار آمده است. تسليمى سمنگان شروع شكست عطا هم است.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سمنگان
جمعیت اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی که این همه لاف و پوف و پتاق میزد که همانطوری که دشمنان خود را در مالجه ز بین بردم، همینطور در شمال افغانستان از بین میبرم، آخر مثل زن ها در پشت برادر عبدالرووف ابراهیمی خود را پت کرد و او رامنحیث والی سمنگان مقرر کرد؟
خوب میداند که عطا محمد نور از گل روی عبدالرووف ابراهیمی، مانع برادر او یعنی عبداللطیف ابراهیمی منحیث والی سمنگان نمیشود.
و تو عبداللطیف ابراهیمی بسیار خیزک و جستک نزن که والله مه بین اشرف غنی و عطا محمد نور صلح می آورم و غیره. این کار ها از سویه تو بالا است و قرار آرام خود را بگیر و درین موضوعات مداخله نکن و اگر احیانآ مردم سمنگان در اعتراضات علیه دولت کابل اشتراک میکردند، مانع از تظاهرات آنها نشو و اگر دولت کابل از تو چیزی تقاضا میکرد، تو در جواب بگو که من نمیتوانم در مقابل خواست های مدنی مردم از نیروی نظامی استفاده کنم.

>>>   به خیر

>>>   شروع شکست همه جاسوسان ودزدان است

>>>   والی جدید سمنگان با حضور خدام معرفی شد.

>>>   ارگ با جمعیت ناوقت شب برای تغییر والی به توافق رسید.

>>>   ترکتباران جز معامله گران بیش نیستند واعتماد بالای این تبار اشتباه است خردم(خدام) بمجردیکه از طرف سخنگوی اداره امور شنید که وی را در ولایت جوزجان والی مقرر میکند از از سخن قبلی خود انحراف کرد و به فاشیزم نشینان ارگ سر تسلیم فرود اورد و مانند یک طفل کوچک بیک نشان دادن شرینی چکلیت حرف روز قبل خود را فراموش کرد و حتی که در محفل معرفی برادر ریس پارالمان ریس دزد کلان روسیه جهان ابراهمی بحیث والی بجای خودش هم حضور داشت و مانند دیگران چک چک میکرد همین رهبر سابق ترکتباران اکبر بای بود که با جنرال دوستم سر مخالفت را گرفت وانرا بدنام کرد و فعلن همین خدام ترکتبار است که با معامله گری میخواهد که سبب بد نامی و ضعیفی نشان دادن حزب جمعیت در مقابل ارگ نشینان فاشیزم نشان دهد لحاظا اعتماد بالای این کله خام ها اشتباه است .

>>>   این شکست نیست ابراهیمی ازبیک است روبط خیلی خوب با جنبش وجمیعت دارد درست است حزب اسلامی بود حالا شرایط تغیر کرده مبارزه قومی شده ازین لحاز باجمیعت وایتلاف مشکل ندارد بلکه ازجمع متحدین است .

>>>   ارگ دهليز ورودي بلخ را محاصره كرد!
بايد اعتراف كرد كه رهبران جمعيت سياست روز مره گي و غير حساب شده مي كنند.
جمعيت در اين شرايط حساس نبايد ناسنجيده دست به اين معامله ميزد.
جمعيت تا تاريخ ٢٧ فبروري بايد روحيه ي مقاومت و ايستادگي را تقويت ميكرد تا ارگ ناگزير به يك تفاهم ملي در تمام ابعادِ خواست مردم مي شد.
خواست مردم حفظ سمنگان و بلخ يارسيدن چند تا جمعيتي به قدرت مقطعي نبود.
خواست مردم نه گفتن به برتري خواهي، توزيع شناسنامه هاي برقي با حفظ هويت شان، تعديل قانون اساسي، پارلمان حزبي و .... بود.
به باور من كرسي ولايت سمنگان به هر قمت كه به ارگ معامله شده باشد، به سود جمعيت نيست.
جمعيت اسلامي در شرايط خطرناك و شكننده ي قرار دارد، نسل امروز كه تازه معتقد به شكل گيري مقاومت عليه تماميت خواهي هاي ارگ شده بود، رفته رفته نا اميد ميشوند.
از ديد من جمعيت در صورت برنده ي اين معامله بود كه دست كم براي يك روز برنامه ي ارگ را متوقف ميكردند و سر انجام بعد از يك كنفرانس مطبوعاتي براي مردم اعلان ميكردند كه ما والي جديد سمنگان را در بدل سه كرسي مهم مي پذيريم.
اين به معناي حفظ روحيه مردم و شكست تماميت خواهي بود.
مردم كه با تمام شور و شعف براي ٢٧ فبروري لحظه شماري ميكنند و از همه منافع سياسي و مالي، حتا جان شان قرار است بگذرند با كدام تضمين و انرژي ديگر به جاده ها برآيند؟
جمعيت، اخصن بلخ بايد مردانه اعتراف كند كه نتوانست روحيه ي انقلابي مردم را تا تاريخ موعود نگهدارد.
به ياد داشته باشيم كه نفوذ سياسي ارگ در حيات خلوت بلخ كه سمنگان است، روحيه ي ايستادگي مردم را تضعيف ميكند.
Jobran Karim

>>>   تهدید از بغلان: با حکومت مقاطعه می کنیم!
شورای ولایتی بغلان تهدید کرد که هرگاه تیم حاکم درکابل با تصامیم تشنج آفرین خودیش بحران موجوده را عمیق تر کند، با حکومت مقاطعه خواهد کرد.
یک مقام این شورا اعلام کرد که نباید از قوت های دولتی جهت سرکوب خواسته های مشروع مردم استفاده صورت گیرد؛ بلکه این قوه باید علیه تروریزم به کار گرفته شود.
شورای ولایتی بغلان تاکید کرد که تا پای جان درکنار عطا محمد نور باقی خواهند ماند. این مقام گفت که اجازه نخواهیم داد از قوت های موجوده برعلیه مردم ما و دیگر ولایات متصل به بغلان استفاده کند.
هرگاه ارگ به خواست ها توجه نکند شورای ولایتی حکومت خود را با حکومت قطع و به حرکات مدنی خواهند شد

>>>   .......... همين عنواين و همين نوشته ها و تحليل ها ... جي شكست و جي تسليمي ها ؟ بر عدم توافق ارك با جمعيت بلان جور كردن با تبديلي جندين والي خواستند قدرت غني را نشان بدهند و در اين دوره كه سه ماه از حكومت باقي مانده اصلا تبديلي ها جه بكار و فقط غني بادشاه مطلقه نيست كه اومرش تاثير كزار باشد و هم خواستند كه بخاطر انتخابات بيشرو مهره ها كثيف خود را جابجا كند و حالي خو ارك بيشرمانه كار هايش را بيش برده رايست و بر ماست كه مبارزه جدي بخاطر اينده خودمان هم يك قدم عقب نرويم و بتمام اومر ارك نه بايد كفت

>>>   جمعیت بسیار کار بد کرد که سمنگان را به حزب اسلامی و ارگ نیشینان سپرد. این یعنی شکست شمال. وای چرا جمعیت همیشه فریب فاشیستان را میخورد.

>>>   در واقع ما دو حزب داریم یکی جمعیت اسلامی است ودیگرش حزب جمعیت میباشد حزب جمعیت که ما در گذشته ها انرا جمعیت ربانی هم میگفتیم از ابتدا تا امروز یک حزب سیاسی بوده دران هرگروه مردم غربی وشرقی وشمالی وجنوبی وتکنوکرات وبی دین وانواع انسانها موجود است ودر راس ان صلاح الدین ربانی برادر جلال الدین ربانی ان دیوانه ای زنجیری وفرزند به اصطلاح بی بی حاجی که در کمپ امریکای ها رفته اعتماد سازی نموده وبیانیه داده بود این حزب مانند حزب گلب الدین وحضرت وافندی کاملا مطیع وفرمانبردار خارجی هابوده به اسلام ومسلمانها تعلق ندارند
وحزب دیگری جمعیت اسلامی است که دران مجاهدی واقعی وجانبازان وجانباختگان در راه اسلام وجهاد عضویت داشته در واقع برای فعلا این تنظیم اسلامی گمنام ونا معلوم وافراد ان نیز راه وروش جهاد ومجاهدین واقعی چون مسعود وذبیح الله وحفیظالله وطارق شهید وانجینیر جان محمد وقواماندانهای که در تخار توسط ناسید جلال شهید گردیدند وهزار ها شهید دیگرشهید شدند هستندوسایر مجاهدین که خط اصیل اسلام وجهاد را تعقیب مینمایند
وامروزه در برابر عین وغین وخارجی ها همین گروه استاد اندومبارزه مینمایند وهرچه گروهی دومی مانند ستار مراد وصلاح الدین ربانی ونورالله عماد وفرزندان مفسدش وقانونی ومحمدی احمد ضیا مسعود واحمد ولی ومعنوی وشاداب ولایت خان و...همه در پی استفاده جوی وچوکی ومقام بوده دین را به دنیا وحتی دین خودرا به دنیای دیگران فروخته اند
گل حیدر

>>>   سگ سرخ برادر شغال، لطيف إبراهيمي بي سواد معلوم ميشود، و فكر كنم كه برادر ريس شورا است و هيچ كار از او ساخته نيست

>>>   Salam
آقاى ابراهيمى مى گويد ما در قندز دهقانى كرده روان بوديم ، تيليفون كردند كه معرفى مى شى ، بشنويد اين بى خبر از دنيا چه مى گويد ، اين توهين كلان به مردم سمنگان است !

>>>   Behnoosh
من هم این مصاحبه کوتاه اش را شنیدم سخت بحال جمعیت و مسخره سازيش از سوی ارگ تاسف خوردم که ارگ با چه شگرد های شادی بازانه حریفانش را به زمین وبه مردم با فرهنگ سمنگان توهین میکند.

>>>   Sakhra
آقاي والي به خدا قسم اگر برادرت از بخت بد ما، رئيس ولسي جرگه نميبود خودت را كسي كاتب ولايت مقرر ميكرد.

>>>   Najib Salam
آقاى ابراهيمى استاندار معرفى شده يى ارگ با صداقت وطنى مى گويد " او در قندز دهقانى كرده مى گشت كه احوال دادند كه بيا معرفى مى شى "
من صداقت آقاى ابراهيمى را مى ستايم كه واقعيت را بيان كرد ، اما در سخنان وطنى ايشان اوج فاجعه نهفته است ، اين از يكسو نشان مى دهد كه ارگ دنبال شايسته سالارى نيست و تنها در فكر مهره هاى كم سواد ، نادان و فاقد دانش علمى و مسلكى است تا آنها را به نفع خود و در راستاى اهداف خود استفاده يى ابزارى كند و از سوى ديگر در آينده بتواند آنها را به ساده گى كنار بزنند و افراد شعورى خود را بياورند تا شمال را در حيطه يى قدرت خود در آورند

>>>   Badry
نخستین سخنان برادر جلالتمآب ابراهیمی رئیس مجلس نماینده گان که تازه والی شده اند :
" ما د قندوز دهقانی خوده کده گشته بودیم که زنگ آمد که بیا که والی شدی !"
ما هم آمدیم و والی شدیم ! ههه

>>>   حمد همایون صادقی
اگر واقعیت گفت غنی احمدزی کاملن انتخاب درست وبجا کرده است .
غنی کوشش میکند کسانی را در مقامات عالی دولتی امتخاب میکند که ازدانش و سواد و شیوه گفتاری یک درجه از خودش پایین تر باشد .
همو احمدزی و همچو آستانداران و وزرا کاملن با هم همخوانی دارد .

>>>   Badry
نصیر ارجمند ، انتخاب این والی ها به راستی ریشخند کردن یک سرزمین بزرگ تا تاریخ پر افتخار است . بدتر ازین را هم باید انتظار داشت .

>>>   شکست دزدان وچباولگران شورای نظار و جمعیت آغاز شده وبه زودی ملت از شر این مکروربهای جامعه به خیر خلاص میشوند.
زلمی

>>>   همین که امر رئیس جمهور دریک ولایت ناچل میشودو متوقف شده:رئیس جمهور را مجبور میسازد که هرچی میخواهین درمقابل قبول مینمایم اما بخاطر ابرو وعزت ارگ که بی عزت وبی ابرو شده روان است وادار به اطاعت از حزب جمعیت اسلامی میسازد بسا مایه ننگ برای دشمنان خواهد بود...!!!!

>>>   دهقان والی سمنگان شده دهقان ره چه مانده به تسخیرکردن بلخ

>>>   دل تان را خوش کنید که شکست عطاشروع شد، شکست عطا نی بلکه برد عطا است بخاطر که در پهلوی عطا ازبک،ترکمن و هزاره است، فرق نمیکندازبک باشد یا ترکمن، روی سیاه به آنان که دل شان را خوش می کنند.
تذکره اوغانی که تمام پشتون های آنطرف دیورند کارت اوغانی دارند و میخواستند تذکره اوغانی بگیرند خوشبختانه توسط بادار پشقل غنی بند شد.
عین و غین از کابل

>>>   این والی جدید یک آدم کاملا ...است چرا در مصاحبه که در تلوزیون از او نشان داد مثل یک آدم .... صحبت میکرد که جای تاسف دارد این آدم های .... کوته فکر والی میشوند
تاسف با این که نه از ولایت سمنگان هستم و نه از اطراف ولایت سمنگان انتصاب این طور مردم ... وجاهل به عنوان والی باعث خرابی هر چه بیشترر و زطن خواهد شد

>>>   شکست دزدان و یاغی ها حتمی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است